Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Borisz80
#50647
2015. február 01. 14:17
Brutál hangja van, ha minden igaz hamarosan lesz egy kis Mk1-em de nem kiabálok el semmit
*remus*
#50646
2015. február 01. 13:48
*remus*
#50645
2015. február 01. 13:44
Ismerem őket. Pár éve like-oltam az oldaluk. De youtube-on is fent vannak a videoik 2009-óta. Jópárszor megnéztem mindet. Már 2 éve is 4Motion volt az autó
Kákalaki
#50644
2015. február 01. 13:27
mellesleg egy 1974-es autó...leszámítva a motort, a tankokat, a vízbespricett a turbót, a kipuffot stb.
Kákalaki
#50643
2015. február 01. 13:26
egy ilyen autóért nálunk minimum főbelőnének a helyszínen. vagy megkeresnének és rádrobatanák a házat. ott meg van rendszám! besza-behú!
Kákalaki
#50642
2015. február 01. 13:24
ha van facebookod, less rá: turbobrüder. Ahoz képest, hogy "csak" garázshobbi, na azért, na!
*remus*
#50641
2015. február 01. 13:07
Kákalaki
#50639
2015. február 01. 12:55
3.0, már gt4508r és 4motion a gép...
Kákalaki
#50638
2015. február 01. 12:44
nekem bejönnek az ilyen garázsprodzsektek...
Kákalaki
#50637
2015. február 01. 12:42
nekem a a kendvenc Iesem... elvileg már öszkerekes, meg faragtak még bele plusz lovakat is...
Szöcske103
#50635
2015. január 30. 19:16
De jó ez a videó. A zene is jó alatta.
Szöcske103
#50634
2015. január 30. 19:15
Nehogy már elguruljon a lejtőn!
*remus*
#50633
2015. január 27. 18:27
Szöcske103
#50632
2015. január 25. 16:46
Nincs olyan, hogy alapból megy a 4kerék a 4motionnál!
A gyári haldex vezérlőt meg kell tuningolni. Az 40000Ft. Plusz ez a kapcsolós/érzékelős story.
Illetve mi van akkor, ha én nem akarom, hogy lekapcsoljon 4.-be?
Mert így is az a tervem, hogy csak akkor fogom kikapcsolni a hátsó hajtást 4.után a városban, ha azt érzékelem, hogy annyira minimális a különbség a másik auto és köztem, hogy ha leold akkor azzal lehet nyerek annyit, hogy már kikap.
De lesz olyan, amikor mindegy, hogy állandó vagy 4.-ben lekapcsolom, akkor is el fognak verni.

Ugyan ez fordítva is igaz.
hobizoli
#50631
2015. január 25. 16:38
ehhez nem kene semmi extra elektronika
alapbol megy osszkerekkel, es pl a valtokar pozicioit figyelne egy reed rele, vagy induktiv erzekelo es amikor 4-be huzod elveszti a jelet, akkor arra kiejti az osszkereket
Szöcske103
#50630
2015. január 25. 16:20
Úgy lesz beállítva, hogy amikor gyorsulok, akkor a 3. fokozatott elforgatva, miután váltom a 4.-et akkor már ne hajtson. Mert a jelenlegi teljesítménnyel, és a jó gumik miatt ott már melegben nem pörög ki a kerék.
Tervezett 500-600lóerő-nél, már 4.-ben is fog kelleni az állandó hajtás.
Szöcske103
#50629
2015. január 25. 16:12
Ez számomra nem gond. Hisz nem gyári 4Motion gépbe akarom beépíteni. Gondolom egy full gyári ecus, R32 Mk4-nél, ha kiiktatod a gyárit, és ezt berakod a helyére, akkor ott az lesz a kérdés, hogy mi fogja lekezelni?
Nekem amit ez tud, az elég. Az a lényeg, hogy ha úgy akarom, akkor előre beállított sebesség után oldjon le automatikusan. Ha vissza lassítok az adott sebesség alá, akkor meg kapcsolja vissza. Nekem ez a fő szempont, ami miatt kell. Mert az on/off -os verziót (40000-ért) nincs időd kapcsolgatni, miután már nem akarod, hogy hajtson a 4kerék. Az, hogy szabályhozható mennyi százalékban hajtson hátul, az nekem nem lényeges. Az állandó 50-50 bőven jó.
Kákalaki
#50628
2015. január 25. 15:22
Véleményem szerint, elindulsz 4 kerékkel, aztán 3-4 ben már csak elől. akkor talán már nem kapar. egy bizonyos pont után csak visszafog az összkerék.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 50987 találat 2550 oldalon