Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
VR6-Fan
#50587
2015. január 16. 10:56
305x28, 46,5 teljes magassag, 4x100.
Szöcske103
#50586
2015. január 16. 10:41
Bocs! Félre kottáztam.
Nem is tudom, milyen féked van?!

Így már értem.
VR6-Fan
#50585
2015. január 16. 10:32
Olyan meret ami csak is erre a 200db kocsira keszult, es semmi masra. Es a vw megtiltotta a brembonak h aftermarket kent adjon el tarcsat.

Fiatnak lenne ilyen tarcsaja, eppen csak az "et" nem stimmel!
VR6-Fan
#50584
2015. január 16. 10:30
Latom nem erted!

Nincs mas alternativa, nem gyart mas!
Se ebc se zimmer.
Van brembo (gyari), van angol, es vannak a nasa cuccok, ami mocskosul felesleges
Szöcske103
#50583
2015. január 16. 10:12
Linket nem tudom megnyitni!
Ha sok lóvé lenne, akkor a Ksportos Nasa cucc lenne a legjobb.
De az 500+ euros Brembo helyett, megérné inkább EBC Turbo Groove-ot venni. Azzal tuti nem lőnél mellé,sárga betéttel.
A "no name" angol cuccot meg hanyagolnám, mert van jobb alternatíva.
VR6-Fan
#50582
2015. január 16. 09:46
há jah, anno ha emlékszem érdeklődtem a brembo max után fb-n ott is vegyes érzelmekkel írtak a népek.

igen erre a vissza hűtésre figyelj, mert quva sok maradó feszültséget tudsz benne hagyni az anyagba, aztán magától és képes felrobbani, a szerencsétlen, és nem csak a http://https://www.google.hu/search?q=cracked+brake+disc&biw=1680&bih=913&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wc64VIbrA4uBU5WYhPAG&ved=0CB4QsAQ

nincs nálam semmi magic... POBU-ba 83e/db a gyári más alternatív forrásból 40/db u.e.

és vehetsz gyári tárcsát, jah és gyári tárcsát

vagy 500euro+ van furkált brembo, vagy van tarox, K sport stb két részes karbon agyas hipi szupi nasa cucc 700-1000font körül (igen két kibaszott tárcsa!)

ill van egy "angol" gyártó no name tárcsája ilyen 55e körül mikor milyen a font, nincs túl sok review róla, akik beszéltem nem panaszkodtak rá, fogott azt kész, a furkálás meg a marás miatt viszonylag eszi a betétet, meg kemény betéttel zajos, kb ennyi, ebből egy srác a pálya kocsiján használta, a másik utcán.

úgy hogy veszek egy ilyet, ha még kapni, ha bevállik örülünk, ha nem, ugyan itt gyári plug and play brembo gt junior kit eladó
Szöcske103
#50581
2015. január 16. 08:29
Kecskeméten (Wanted) lesz VR6 tali (idáig ez a terv). Oda gyere majd...Már úgy is készülök, mert mindenkit vinnem kell.
Szöcske103
#50580
2015. január 16. 08:23
Nem sajnálom a pénzt az autóra, de itt nem láttam értelmét a plusz 81000-nek. Mert a Bremboval nem volt probléma. (pedig sokan panaszkodnak rá) Azt egy értelmes komolyabb kört nem csapatnak vele.

A betét az elől-hátul sárga 53K/30K, 65K/38K helyett. Itt sem váltok másra, mert hibátlan volt ez is.
Arra tényleg figyelnem kell, hogy menetközben kell vissza hűteni a féket. Ha erre figyeltem volna, akkor nem lenne fényképem arról, hogy piros a tárcsa.

A gyári tárcsa árak, meg nem mérvadóak, mert a Passat-ra is 120K/db a full utcai Zimmerman (334/32mm)a Porsche Pest-be, amit más autósboltok (fékmester) el tud intézni 80-90K/db között. Vicc kategória!

Na én ennél komolyabb minőségben vettem az utcai EBC tárcsa 60/pár, zöld betét hozzá 40/pár. Ami egy Zimmerman/Ate kombót verni fog.

Ugyebár csak betét van Bárdiba a W8 Passathoz. Ezért nincs,csak gyári meg EBC (de nem olyan rég óta).

Te milyen NASA tárcsát akarsz, 190/pár?
VR6-Fan
#50579
2015. január 15. 23:35
VR6-Fan
#50578
2015. január 15. 23:35
Nyilvan a penz nagy ur!
Amit en nezegetek fek ott egy darab gyari tarcsa annyi mint neked a par
Akkor annyi h a hajszal repedesekre figyelj mert az ilyen tarcsaknal s marado feszultseg ronda dolgokra kepes

Amugy a huto kor veretes utan nem csak a motornak szol.
Szöcske103
#50577
2015. január 15. 22:27
Igen marad! Mert 2011.06.-tól mostanáig volt fent. (kb.22000km)
Kapta az ívet végi és sosem vetemedett el, Hibátlanul teljesített állandóan. Pedig többször volt olyan színű,ami nem természetes.
Ha nem lenne a 48% kedvezmény a Bárdiba,akkor az EBC Turbo Groove menne fel.
De mivel kedvezménnyel a Brembo előre 37000Ft/pár az EBC 87000Ft/pár (kicsi kedvezménnyel) a hátsó Brembo 23000Ft/pár az EBC 54000Ft/pár (kicsi kedvezménnyel)
Ez összesen 81000Ft. Így marad a Brembo! (nekem bevált)
VR6-Fan
#50576
2015. január 15. 19:42
ejj azok a pikelyesedés nem az igazi, biztos hogy megint tucat brembot akarsz venni ?
Kymo
#50575
2015. január 15. 19:07
Nem saját....de ha már VR6
g mk3
#50574
2015. január 15. 00:39
Egyszer majd meglesném/meghallgatnám menet közben is. A Hungaroringen nem volt rá lehetőség.
Szöcske103
#50573
2015. január 14. 23:36
A fékrendszer is teljesen felfrissül.
A hátsó egység 288mm/22mm Brembo,sárga verseny EBC betét.
Az első fékemben 2011 óta a tárcsa most mondta be az unalmast,de mivel a betét is elkopott 2012. tavaszától számítva,így elöl is új tárcsa 321mm/30mm Brembo + sárga EBC, új olaj Motul RBF660
Szöcske103
#50572
2015. január 14. 23:20
Mivel 4kerekes lesz az autó,és az új gumikat tavasztól számítva fwd-vel 4500km alatt elkoptattam,így kapott 4db új semi slicket.
A hátsó Toyo t1R pedig szinte új maradt. Így annak már boldog új tulaja van.
Azért volt utcai gumi hátul,mert a semi slick nem melegszik be,és csúszkálna a segge.
Szöcske103
#50570
2015. január 14. 23:09
Belsejét előkészítette a csomilemez cseréhez. Gyári MK2 syncro lemez lez berakva,a syncro Mk2 tankkal. Így olyan lesz,mint egy gyári Syncro Golf,ha kinyitod a csomagtartót.

A féknyergeket szétszedtem,majd homok fújták,cseréltem porvédőt mindegyikben és már fényezőnél van. Olyan sárga lesz,mint az elsők,fekete gyári ATE felirattal rálakkozva.
12 dugattyú lesz a gyári 4db helyett. Fékből sosem elég.
Kymo
#50569
2015. január 14. 22:55
Szöcske103
#50568
2015. január 14. 22:49
Estét!
A kaszni munka Hétfőtől indul. Azért a háttér dolgok készülgetnek.
A hátsó differenciálműbe bekerült a torsen önzáró difi. Nagyobb előfeszítést kapott,mint az első,hogy inkább olyan legyen,mint egy hátsó kerekes,mint orr tolós.

A gyári MK2 syncro hídba bekerültek az Mk4 kerékagyak és kész lett a fék konzol is,mert az is nagyobbra cserélődik. 280mm/22mm VR6 első tárcsája.Mercedes S55 AMG ATE 2dugós nyereg.

A hátsó egység is megkapta a verseny szilenteket,mint tavasszal az első futómű.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Összesen 50987 találat 2550 oldalon
-->