Cikk: A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!
A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.
Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."
VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6
A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...
ja és persze csakavéjjerhat

Nem is tudom, milyen féked van?!
Így már értem.
Fiatnak lenne ilyen tarcsaja, eppen csak az "et" nem stimmel!
Nincs mas alternativa, nem gyart mas!
Se ebc se zimmer.
Van brembo (gyari), van angol, es vannak a nasa cuccok, ami mocskosul felesleges

Ha sok lóvé lenne, akkor a Ksportos Nasa cucc lenne a legjobb.
De az 500+ euros Brembo helyett, megérné inkább EBC Turbo Groove-ot venni. Azzal tuti nem lőnél mellé,sárga betéttel.
A "no name" angol cuccot meg hanyagolnám, mert van jobb alternatíva.
igen erre a vissza hűtésre figyelj, mert quva sok maradó feszültséget tudsz benne hagyni az anyagba, aztán magától és képes felrobbani, a szerencsétlen, és nem csak a http://https://www.google.hu/search?q=cracked+brake+disc&biw=1680&bih=913&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wc64VIbrA4uBU5WYhPAG&ved=0CB4QsAQ
nincs nálam semmi magic... POBU-ba 83e/db a gyári más alternatív forrásból 40/db u.e.
és vehetsz gyári tárcsát, jah és gyári tárcsát

vagy 500euro+ van furkált brembo, vagy van tarox, K sport stb két részes karbon agyas hipi szupi nasa cucc 700-1000font körül (igen két kibaszott tárcsa!)
ill van egy "angol" gyártó no name tárcsája ilyen 55e körül mikor milyen a font, nincs túl sok review róla, akik beszéltem nem panaszkodtak rá, fogott azt kész, a furkálás meg a marás miatt viszonylag eszi a betétet, meg kemény betéttel zajos, kb ennyi, ebből egy srác a pálya kocsiján használta, a másik utcán.
úgy hogy veszek egy ilyet, ha még kapni, ha bevállik örülünk, ha nem, ugyan itt gyári plug and play brembo gt junior kit eladó


A betét az elől-hátul sárga 53K/30K, 65K/38K helyett. Itt sem váltok másra, mert hibátlan volt ez is.
Arra tényleg figyelnem kell, hogy menetközben kell vissza hűteni a féket. Ha erre figyeltem volna, akkor nem lenne fényképem arról, hogy piros a tárcsa.
A gyári tárcsa árak, meg nem mérvadóak, mert a Passat-ra is 120K/db a full utcai Zimmerman (334/32mm)a Porsche Pest-be, amit más autósboltok (fékmester) el tud intézni 80-90K/db között. Vicc kategória!
Na én ennél komolyabb minőségben vettem az utcai EBC tárcsa 60/pár, zöld betét hozzá 40/pár. Ami egy Zimmerman/Ate kombót verni fog.
Ugyebár csak betét van Bárdiba a W8 Passathoz. Ezért nincs,csak gyári meg EBC (de nem olyan rég óta).
Te milyen NASA tárcsát akarsz, 190/pár?

Amit en nezegetek fek ott egy darab gyari tarcsa annyi mint neked a par

Akkor annyi h a hajszal repedesekre figyelj mert az ilyen tarcsaknal s marado feszultseg ronda dolgokra kepes

Amugy a huto kor veretes utan nem csak a motornak szol.
Kapta az ívet végi és sosem vetemedett el, Hibátlanul teljesített állandóan. Pedig többször volt olyan színű,ami nem természetes.
Ha nem lenne a 48% kedvezmény a Bárdiba,akkor az EBC Turbo Groove menne fel.
De mivel kedvezménnyel a Brembo előre 37000Ft/pár az EBC 87000Ft/pár (kicsi kedvezménnyel) a hátsó Brembo 23000Ft/pár az EBC 54000Ft/pár (kicsi kedvezménnyel)
Ez összesen 81000Ft. Így marad a Brembo! (nekem bevált)


A hátsó egység 288mm/22mm Brembo,sárga verseny EBC betét.
Az első fékemben 2011 óta a tárcsa most mondta be az unalmast,de mivel a betét is elkopott 2012. tavaszától számítva,így elöl is új tárcsa 321mm/30mm Brembo + sárga EBC, új olaj Motul RBF660
A hátsó Toyo t1R pedig szinte új maradt. Így annak már boldog új tulaja van.
Azért volt utcai gumi hátul,mert a semi slick nem melegszik be,és csúszkálna a segge.
A féknyergeket szétszedtem,majd homok fújták,cseréltem porvédőt mindegyikben és már fényezőnél van. Olyan sárga lesz,mint az elsők,fekete gyári ATE felirattal rálakkozva.
12 dugattyú lesz a gyári 4db helyett. Fékből sosem elég.




A kaszni munka Hétfőtől indul. Azért a háttér dolgok készülgetnek.
A hátsó differenciálműbe bekerült a torsen önzáró difi. Nagyobb előfeszítést kapott,mint az első,hogy inkább olyan legyen,mint egy hátsó kerekes,mint orr tolós.
A gyári MK2 syncro hídba bekerültek az Mk4 kerékagyak és kész lett a fék konzol is,mert az is nagyobbra cserélődik. 280mm/22mm VR6 első tárcsája.Mercedes S55 AMG ATE 2dugós nyereg.
A hátsó egység is megkapta a verseny szilenteket,mint tavasszal az első futómű.