Autós/motoros ellentétek

Témakör: Real life
aktuális téma
Autós/motoros ellentétek

Üdv! Kiváncsi lennék, hogy látjátok az autós-motoros helyzetet hazánkban. Mi az oka a sok balesetnek, mennyire hibás az egyik, ill. a másik fél, stb. Meg hogy miért van ennyi donorjelölt az utakon.. Tudom, az autósok lesznek többen, de biztos van néhány motoros is itt

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
flamerPUG
#672
2007. június 13. 22:03
tényleg sokan nem fogják fel ezt a dolgot

köbö mint bratyomnak a caliba a projius lámpa, mindenki azt hiszi hogy távolságival jön, pedig csak irótó projektorok vannak benne, és mégis villognak neki
Antipop
#670
2007. június 13. 22:01
Csa, ne'tom kaptál-e már választ a rádtapadt motorosra...

oka: A szar utak és a motor terheltsége miatt a népek állítgatják a futóművet, így hol szúróra sikerül, hol meg nem lehet vele látni, ha meg pl letetted az utast, este nem fogsz nekiállni előfeszítést meg csillapítást állítgatni... szóval a pofa aki rádtapadt a saját lámpájával nem látott eléggé… ezt sokan félreértik, nekem kb 10-ből heten benyomják a ködlámpát, vagy durvulnak, mert agressziónak nézik, sokan visszaforgatják a tükröket is…ez a legrosszabb…
flamerPUG
#669
2007. június 13. 22:00
ilyeneket nagyon el lehet kerülni
"kolléganömmel" vezettem belefé a városba, mentünk eccer ugy hogy én vezettem saját ismert utaim szerint, volt köbö másfél ora, utána eccer ugy hogy ö mondta merremenyek, kisuccákon át, meg mindehol már a falon is mentünk, de komolyan 40 perc alatt ott voltunk ahova menni akartunk!!!!! ugyhogy a dugokat ki lehet kerülni, általában, tény hoyg van amikor nem
Kúp
#668
2007. június 13. 22:00
na én most megyek! iygekszek nem motorosokat gázolni! éljen a 4 kerék ja és az autómata váltó
Gizmo
#667
2007. június 13. 21:58
Más kérdés, hogy a hajtáslánc nem igazán rajong ezérta fajta mutatványért... Cserébe kényelmes módszer .. Lehetne, ha éppen tudna az ember állandó sebességgel menni. Csakhogy a sor pillantonként megáll, majd újra elindul. Így igazán annyira nem sok értelme van.
Roland__
#666
2007. június 13. 21:57
szinter kuplunggal es egy bivaly eros kuplungszerkezettel :)
Kúp
#665
2007. június 13. 21:57
Én trabi után most vettem automatás jettát! ha nem akarsz csapatni akkor nagyon kényelmes! városba jó,h nem kell kapcsolgatni 10 méterenként
Gizmo
#664
2007. június 13. 21:57
Elengedem mindkét pedált, nem nyomok semmit, úgy viszi alapjáraton kettesben..
flamerPUG
#663
2007. június 13. 21:56
monyuk araszolni, a hidtol a nyugatiig pénteken fél 6kor
flamerPUG
#662
2007. június 13. 21:55
nem témába vág, és full OFF, de ma gondoltam rá, hogy idestova már köbö 2 éve kéziváltozok, meg világéletembe kéziváltos autokat vezettem, egy V8-as automata BMW-t vezettem csak, de valahogy msot kéztetést érzek automatázni nagyon nagy feeling omegával manuálozni, de automat kényelmesebb is, és talán jobban illik a nagy kocsihoz is
Kúp
#661
2007. június 13. 21:55
ja ja, csak a bal lábad bírja
Roland__
#660
2007. június 13. 21:54
Gizmo
#659
2007. június 13. 21:54
Igen, minden relatív. Egy titka van ennek a technikának, finoman kell ráengedni a kupplungot, és már döcög is, amíg meg nem unod.
Kúp
#658
2007. június 13. 21:52
minden viszonylagos! trabihoz képest nagy motor, és nagy nyomaták
Roland__
#657
2007. június 13. 21:52
nekem sincs nagy kobcentim (1308ccm), de megis megy :))))
Kúp
#656
2007. június 13. 21:51
vagy autómata váltó és csak a féket fel-fel engedni
Gizmo
#655
2007. június 13. 21:51
Ehhez nem kell sem nagy köbcenti, sem nagy nyomaték, ez megy nekem lazán az 1.8-as BMW-vel is abban meg igazán egyikből sincs sok.
flamerPUG
#654
2007. június 13. 21:49
mért motorozni is farkasfogban kell elméletileg, azt ki ismeri?
ilyenkor joo a nagy köbcenti, nagy nyomaték, egyes vagy kettes alapjárat, ugy hogy gázon sincsen a lábad, és araszolás, kamionosok is igye cisnáljhák
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 713 találat 36 oldalon