Cikk: Az üvegszál és ami mögötte van
aktuális téma

...avagy ideje másképp gondolni a műgyantára
Giccses, otromba bojler-monszter, plasztikhuszár, agyongittelt sufnis hulladék – ezeket a kedves kifejezéseket talán már senkinek sem kell bemutatnunk, aki a fórumainkban böngésződik. Manapság szinte szokás lett, akár minden érthető alap nélkül, „divatból” szidni az üvegszálas elemekkel felszerelt autókat, pedig a jogos megbélyegzések mellett számos esetben maximum a tudatlanság szolgálhat okként. Cikkünk célja egy kicsit rendet rakni e téren a fejekben.
Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ebben támogatnálak




bázz egér te jogosan vagy a le az igénytelen navigátora ez jó vót XDXDXDX bázzz lol
Én inkább azért büntetnék ha ízléstelen, és rombolja a városképet. :D
Akkor ezek szerint jogosan csinálják a sz@rt?!
Majd én válaszolok: IGEN!
Amig itthon nem csak a minöségi cucc lesz az eladható,addig marad a gagyi.
Sajnos a magyar csóró nép, ritka az,aki meg is tudná fizetni a minöséget. Nem azért,mert nincs szépérzéke (persze vannak kivételek
), hanem mert nincs rá péze.
De a szomszédnak is szép bojleres autoja van,nekem is az kell!!! Milyen áron?! MINDEN ÁRON!
Persze ingyen még jobban!
Én nem izgatom magam,ha valaki gagyi cuccot gyárt. Az se,ha valaki felteszi a kocsijára. Ha én hatóság lennék,nem foglalkoznék vele. ITTHON AKI AZÉRT BÜNTET, AZ CSAK A BÜNTETÉST NÉZI, ÉS NEM NEVELÖ SZÁNDÉKKEL TESZI.
Mivel a többségnek pénzük sose lesz minöségi tuningra, nincs értelme ezzel foglalkozni. Gagyit kell nyomni. Ez van...
A minsöségböl nem fogsz megélni.

Majd én válaszolok: IGEN!
Amig itthon nem csak a minöségi cucc lesz az eladható,addig marad a gagyi.
Sajnos a magyar csóró nép, ritka az,aki meg is tudná fizetni a minöséget. Nem azért,mert nincs szépérzéke (persze vannak kivételek


De a szomszédnak is szép bojleres autoja van,nekem is az kell!!! Milyen áron?! MINDEN ÁRON!

Én nem izgatom magam,ha valaki gagyi cuccot gyárt. Az se,ha valaki felteszi a kocsijára. Ha én hatóság lennék,nem foglalkoznék vele. ITTHON AKI AZÉRT BÜNTET, AZ CSAK A BÜNTETÉST NÉZI, ÉS NEM NEVELÖ SZÁNDÉKKEL TESZI.
Mivel a többségnek pénzük sose lesz minöségi tuningra, nincs értelme ezzel foglalkozni. Gagyit kell nyomni. Ez van...

Ezt vágom...
de a magyarnak az E jel az atyaúristen... ha egy cuccban nincs.. és rászitázod, akkor bólint és továbbenged. :D
de a magyarnak az E jel az atyaúristen... ha egy cuccban nincs.. és rászitázod, akkor bólint és továbbenged. :D
nem eleve a hamis lámpa egy eredetiről van lemintázva ,ha érted a szerszám a negatívja az eredetinek az e1 nem beleragasztva van hanem a hamis készdarabokban úgyanúgy szerepel mint az eredetin..érted ez mindenre igaz
..
olyan mintha egy gyurmába belenyomnál egy 200ft ost ..az a negatívja ,ej ha beleöntöd (ha kibírná) mondjuk a fémet kapnál egy 200 ast kb így megy ez érted? (most ez nagyon le volt egyszerüsítve

olyan mintha egy gyurmába belenyomnál egy 200ft ost ..az a negatívja ,ej ha beleöntöd (ha kibírná) mondjuk a fémet kapnál egy 200 ast kb így megy ez érted? (most ez nagyon le volt egyszerüsítve

jó volt a cikk. én most vagyok gépjármű-technikai anyagmérnök szakon. elvileg tanuljuk majd ezeket a technológiákat is. Már alig várom.
Mennyiből tart egyébként BÁRMILYEN lámpára rászitázni egy E1 jelet, átlátszó gyantából????
hadjukmár élni egymást hagy pacsmagoljon engem nem izgat..leszarom az államkasszát azt úgyis üresre lopják elöbb az örzésével és a felhasználásával törödjünk mielött beleteszünk...igy legalább a szorgalmas kispacsmagolósok nem halnak éhen és nincs itthon monopoly





De ez megtévesztés.
Ezért nyugaton simán beperelnek,és olyan kártéritést fizetsz,hogy 1000évig lehet dolgozni a büntetésért...
Most úgy is kell a péz az államkasszába, jelentsd be a fogyasztásvédöknél,hogy ha valaki "E"-vel árulja a nem minösitett cuccot!
Úgy megb@sszák,hogy öröm lesz nézni.
Tisztitsd a piacot...
Ja,hogy minden bojelres cég ilyen itthon?!?! Akkor csukassuk be mindet?!
Ezért nyugaton simán beperelnek,és olyan kártéritést fizetsz,hogy 1000évig lehet dolgozni a büntetésért...


Most úgy is kell a péz az államkasszába, jelentsd be a fogyasztásvédöknél,hogy ha valaki "E"-vel árulja a nem minösitett cuccot!
Úgy megb@sszák,hogy öröm lesz nézni.
Tisztitsd a piacot...


Ja,hogy minden bojelres cég ilyen itthon?!?! Akkor csukassuk be mindet?!

simán ki kellet volna szedni az""RS""féle kristálylámpát elölről az E betüvel együtt a rákba vizsgán... az air ride ig el sem jutottam az első helyen ..aztán vidéken megoldották a kérdést

Nem beszélve arról hogy magyarország szerint az "E" betű az atyaúristen..
más jóváhagyási jelet nem ismer el..
még akkor sem ha az autóra a gyárban került bele.. az EU aztmondja hogy oké, ha azzal gyártották akkor maradjon...
Ez nem diszkrimináció, csak az ha cigánypecsenyét kérek, romapecsenye helyett?
más jóváhagyási jelet nem ismer el..
még akkor sem ha az autóra a gyárban került bele.. az EU aztmondja hogy oké, ha azzal gyártották akkor maradjon...
Ez nem diszkrimináció, csak az ha cigánypecsenyét kérek, romapecsenye helyett?
ekkora project egy szemöldök??
kukkoltad már a másik autómat a veteránok között keresd ki első helyen áll épp könyű lessz megtalálni



kukkoltad már a másik autómat a veteránok között keresd ki első helyen áll épp könyű lessz megtalálni



hamár valamit le tudok szerszámozni akkor azt a szaros tüv jelet megtévesztésből akármikor átrakom akárhova ,és akármire..én erről beszéltem nem arról hogy mit jelent és hogyan kerül bele hivatalosan az ""E"" hanem hogy hatetszik hanem kapsz bel ha gagyi ha nem









na de nem akarok ekkora projektet, meg ez csak próbálkozás volt, a jelnélkülimet is én csináltam a gyáriból
Kicsit félreértelmezitek az "E" jelü dolgok fogalmát.
A folyamat úgy müködik "nyugaton",hogy Legyártják,tanusitják (megfelel),majd kiadják a TUV-öt. Ekkor lesz "E" szabvány. Ha beleütöd, vagy nem akkor is szabvány. És nem attól mert benne van,hanem mert tanusitás van hozzá,hogy szabvány.
A KPM is tudja ezt,csak Ök egyböl az "E"-t keresik a termékben, mivel hivatalosan nem kételkednek benne,hogy Te csalsz,és nem tanusitott terméket vettél.
Ha viszont nincs "E",attól még lehet szabvány,csak kell hozzá a tanusitótt papir.
Ez álltal vissza "LEHETNE" keresni a TUV-nél,hogy ez az a minösitett termék-e,amit feltettél az autodra. (TERVEK, LEIRÁSOK alapján) Ez az amit itthon sose tudsz meg,mert a német TUV Soha nem adja ki a terveket!!!
ÉS hogy miért?! Mert itthon az ügyes magyar simán lekoppintja, mivel megvesztegeti a magyar TUV-öst...
Ezért nem fogadják el a külföldi TUV papairt itthon,mert nem tudják ellenörizni a valódiságát!
De még annyit hozzátennék a dologhoz,hogy ahhoz hogy valaki minöséget gyárthasson itthon, elöször gagyit kell gyártania,vagy olyan iskolába kell járnia,ami itthon nem adatik meg.
Szóval aki itthon olcsón gagyit gyárt, pár év mulva akár minöséget is gyárthat. Viszont ehhez keresletnek is társulni kell... És itt még nem tartunk... Vagyis marad a gagyi,vagy a majdnem gagyi...
Sokan akarnak uttörök lenni a minöségi cuccban,de itthon nincs rá se keret,se igény. Igy termeli a piac a gagyit.
És ez miatt nem lehet vádolni egyik tuninglapot sem, mert Ö a piacból él...
Ha a minöséget hirdetné csak,nem tudna megélni,és nem lenne. Ennyi...
A folyamat úgy müködik "nyugaton",hogy Legyártják,tanusitják (megfelel),majd kiadják a TUV-öt. Ekkor lesz "E" szabvány. Ha beleütöd, vagy nem akkor is szabvány. És nem attól mert benne van,hanem mert tanusitás van hozzá,hogy szabvány.
A KPM is tudja ezt,csak Ök egyböl az "E"-t keresik a termékben, mivel hivatalosan nem kételkednek benne,hogy Te csalsz,és nem tanusitott terméket vettél.
Ha viszont nincs "E",attól még lehet szabvány,csak kell hozzá a tanusitótt papir.
Ez álltal vissza "LEHETNE" keresni a TUV-nél,hogy ez az a minösitett termék-e,amit feltettél az autodra. (TERVEK, LEIRÁSOK alapján) Ez az amit itthon sose tudsz meg,mert a német TUV Soha nem adja ki a terveket!!!



Ezért nem fogadják el a külföldi TUV papairt itthon,mert nem tudják ellenörizni a valódiságát!
De még annyit hozzátennék a dologhoz,hogy ahhoz hogy valaki minöséget gyárthasson itthon, elöször gagyit kell gyártania,vagy olyan iskolába kell járnia,ami itthon nem adatik meg.
Szóval aki itthon olcsón gagyit gyárt, pár év mulva akár minöséget is gyárthat. Viszont ehhez keresletnek is társulni kell... És itt még nem tartunk... Vagyis marad a gagyi,vagy a majdnem gagyi...

Sokan akarnak uttörök lenni a minöségi cuccban,de itthon nincs rá se keret,se igény. Igy termeli a piac a gagyit.
És ez miatt nem lehet vádolni egyik tuninglapot sem, mert Ö a piacból él...
Ha a minöséget hirdetné csak,nem tudna megélni,és nem lenne. Ennyi...




Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!