Direkt-szűrőt van-e értelme?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Direkt-szűrőt van-e értelme?

Sziasztok! A Direkt légszűrőkkel kapcsolatban laennék kíváncsi a véleményetekre. Most akarok venni én is, de valaki azt mondja, hogy sz*rt se ér csak károsítja a motort valaki meg azt mondja, hogy mega-tuti-királyság. Szóval nagyon örülnék ha leírnátok a véleményeteket, és a tapasztalataitokat. Köszi!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
YELLOW
#5410
2009. augusztus 19. 15:42
a jobb légszűrő azt jelenti, hogy jobban szűr ergó a direkt nem jobb, max kevesebb a fojtása, de sokat érsz vele, ha a kipuf oldalon nem tud a plussz nyomás elmenni...

nekem gyári papír van és kis okossággal, olyan a hangja mint a direktnek, engem csak a hang érdekelt, de ugyanúgy szűr, mivel gyári papír... a + teljesítmány adatokat meg el lehet felejteni, az kamu.... egy direkt nem váltja meg a világot
bexi1
#5409
2009. augusztus 19. 15:42
Vki biztos elismeri,én nem!
Én láttam már, sőt vettem is egyszer dszürővel autót,aminek tele volt rakodva a szívócsöve olajosporral
Tudom ,nem takarították...
Bacsek GT2
#5408
2009. augusztus 19. 15:42
Amugy vannak olyan autok amikre baromság direktszüröt rakni mert többet árt mint használ.
Egy szimpla példa:
BMW M5 E39: olajos direktlégszürö tönkre teszi a légtömegméröt ha olaj kerül bele, ergo itt jobb a gyári.
Meg amugyis, ki az aki egy 420 lovas motorból többet akar kihozni, föleg h utcai auto?
Grabowski
#5407
2009. augusztus 19. 15:41
...mint ahogy a csirkerács is:)
YELLOW
#5406
2009. augusztus 19. 15:39
és még valami sokan hírdetik autójukat, hogy tuningolt...extrák: direkt...stb...

nah az ilyen autót nem venném meg sohasem, szóval leendő tuning autó hírdetők, ha autót akartok eladni, legalább a gyári szűrőt tegyétek vissza, és ne reklámozzátok, hogy mióta van rajta direkt, akinek van esze, az a hasonló hírdetésről rögtön tovább lapoz

én láttam már szívótorkot amin direkt volt, jah 4-5ezrenként volt takarítva a direkt, és olyan dzsuvás volt a szívótorok, a pillangószelep nem zárt rendesen...stb arról nem is beszélve, hogy az észnélküli olajzás ("mer az maj jaóóó megszűri a port") tönkreteszi a légtömegmérőt... de hát ha van pénz használjátok, biztos gyorsabbak lesztek
Pöle Peta
#5405
2009. augusztus 19. 15:39
Én biztosan nem veszem meg, ez a motor úgy ahogy van arra jó, hogy mozgassa az autót se több se kevesebb, más kérdés, hogy egész jó hangja van 6000 fölött...
De a lényeg : senki sem meri elismerni, hogy a gyárinál jobb légszűrők is vannak a világon és alkalom adtán még teljesítménynövekedést is okoznak a hétköznapi autókon ?
Pöle Peta
#5403
2009. augusztus 19. 15:36
Szerintem egy motorcsere mindenütt költséges, az már más kérdés, hogy vannak nálunk gazdagabb élőlények is a földön, ezt elismerem, de én azt nem értem, hogyha az emberek megvesznek egy gyári légszűrőt példaként, akkor miért nem tudják elismerni, hogy van jobb légszűrő, mint a gyári, ahogyan van erősebb dugattyú, és a többi...
Bacsek GT2
#5402
2009. augusztus 19. 15:37
ja és a 25rugos null km-es frissen összerakott motor
bexi1
#5401
2009. augusztus 19. 15:36
Ez csak üzlet vkiknek,ti megveszitek,ő jól jár!
Bacsek GT2
#5400
2009. augusztus 19. 15:37
akkor én kivétel vagyok
Egy komplett motor az enyémbe 10.000ft-tól 25.000ft-ig terjed
bexi1
#5399
2009. augusztus 19. 15:34
Ez az igazság!Kár ezt ragozni!
Cosmo
#5398
2009. augusztus 19. 15:33
Hali!
Én is pár hónapja tettem bele, szerencsére nem kellett barkácsolni, a gyári helyére felment,így csak a szűrőház fedelét kellett eltávolítani...
Méréseim szerint 0,5-1 literrel kevesebbet fogyaszt a kocsi és egy kicsit pörgősebb lett.
Dombon felfelé való indulást nem szereti, mert valamivel jobban fuldoklik, mint a gyárival.
YELLOW
#5397
2009. augusztus 19. 15:33
csak a világon máshol van pénz komplett motort cserélni, kishazánkban nem nagyon engedheti meg az átlag ember
Pöle Peta
#5396
2009. augusztus 19. 15:32
Nem véletlenül használják olyan sokan az egész világon, ha szar lenne, nem használnák...
Red 82
#5395
2009. augusztus 19. 15:32
Üdv

Gyorsan a témára ill. kérdésre!

Semmi értelme nincs max. hogy több por kerüljön a motorba!
YELLOW
#5394
2009. augusztus 19. 15:32
ezzel a kérdéssel megint annyi a baj, hogy a legtöbb vélemény olyan emberek szájából hangzik, akinek van, így számára csak az létezik, hogy a világ legjobb dolga, illetve van akinek sosem volt, és ők nagyon ellenzik! talán olyan olyan emberek véleménye kellene ide, akinek volt, és vajon miért hagyta el???!!! lehet a versenysportban jó dolog, de ott van pénz ha valami tönkremegy, mellesleg a direktszűrőnek, csak komplett szívó és kipufogó tuning mellett lehet szerepe, másképp semmit nem érezhető a hatása, max a szívóhang lesz nagyobb! aki ezt nem látja be az nem járatos a motorsportban, illetve nagyon elfogult, mert esküszik arra amit bebeszéltek a fejébe!!!
Bacsek GT2
#5393
2009. augusztus 19. 15:32
Jogos
De télen sokkal nehezebben melegszik akkor a motorom
Nálam van külön hideg és meleg levegö szivása a motoron
Meg a légszürönek az olaja -5fokon dermed(ami nálam van legalábbis azt irja), szal nem kap zoxigént a motor
Grabowski
#5391
2009. augusztus 19. 15:30
Miért kell visszarakni? A hideg levegő a lényeg:D
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 5630 találat 282 oldalon