Direkt-szűrőt van-e értelme?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Direkt-szűrőt van-e értelme?

Sziasztok! A Direkt légszűrőkkel kapcsolatban laennék kíváncsi a véleményetekre. Most akarok venni én is, de valaki azt mondja, hogy sz*rt se ér csak károsítja a motort valaki meg azt mondja, hogy mega-tuti-királyság. Szóval nagyon örülnék ha leírnátok a véleményeteket, és a tapasztalataitokat. Köszi!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
|vuk|
#5390
2009. augusztus 19. 15:30
Érdekes, én soha nem foglalkoztam hogy hideg vagy meleg, tél vagy nyár... mindig direktszüröm volt
Bacsek GT2
#5389
2009. augusztus 19. 15:28
Sziasztok!
Nálam 1.5 motorra lett rakva Simota nyitott légszüröház, és kartergáz szürö(nagypolskirol van szo)
Érezhetöen jobban reagál a gázra, jobban gyorsul, szebb a hangja, és kevesebbet eszik ha ugyanugy vezetek mint elötte, ha nyomom akkor többet.

Szerintem megéri direktszüröt rakni a motorra, csak elönye van szerintem
Amint bejön a hideg vissza kell rakni a gyári szüröt és le van tudva
pum
#5388
2009. augusztus 19. 15:24
Nincs értelme
bexi1
#5387
2009. augusztus 19. 15:23
Teríts ki 1 minőségit és meglátod,nem elvből mondom
aks
#5386
2009. augusztus 19. 15:24
Nekem is az első K&N tisztitószett van még mindig, pedig 4ezrenként tisztítom....
Grabowski
#5385
2009. augusztus 19. 15:23
tegye fel a kezét, akinek bizonyítottan a direktszűrő ölte meg a motorját:Ð
Pöle Peta
#5384
2009. augusztus 19. 15:22
Tudod mi az, hogy minőségi ?
Mert, akkor még nem találkoztál vele, vagy elvből mondod rá, hogy szar...
|vuk|
#5383
2009. augusztus 19. 15:20
Hát ahogy olvasom midnenkinek más a véleménye. Én csak annyit füznék hozzá, hogy az enyém 4 E volt valamikor. Márka nyista. Viszont már a 4.dik automba szolgál hibátlanul. Igaz nem is csak olajcserénél tisztitom, hanme mikor koszos, ez változo, 4-6 E kmenként igényli. Ebbe a szüröbe már több mint 200 E km van, és nekem még egyik autonál, és motornál sem volt porbléma vele. Én mindenkinek csak ajánlani tudom.
Amibe szolgált: Suzuki Alto 1.1, Seat ibiza 1.2, Ford escort 1.3, és a mostani Opelben :)
Jah és még mindig az elsö tisztitószetben lévö olajozót használom...
bexi1
#5382
2009. augusztus 19. 15:19
Egyszer teríts ki egy betétet,és nézz a nap felé!Szemedbe fog sütniA lyukra az olaj sem tapad
L.B.SS
#5381
2009. augusztus 19. 15:18
Nálam csak rontott a helyzeten! De 1.0 ás autóról van szó!!
aks
#5380
2009. augusztus 19. 15:18
Nekem is dinamikusabbnak tűnik, de az lehet csak érzetre, hangra viszont kellemes, 2,5-ig semmi, de onnantól ha pörgeti az ember menet közben, akkor egész kellemes lesz, ha meg nyugisan vezet nincs zaj, mint egyes sportkipufogóknál....
Lacika0002
#5379
2009. augusztus 19. 15:18
kis köbcentinél talán fürgébb a motor, ennyi, nekem is volt kb 1 hétig, mást nem vettem észre
Pöle Peta
#5377
2009. augusztus 19. 15:17
Van, Persze ez autó és motorfüggő...
1.0-ra nem dob +10-20 lovakat, de teszemazt egy WRX STi-nél már simán tud ennyi lovat pluszban hozni...
Lacika0002
#5376
2009. augusztus 19. 15:17
jó az igaz hogy K&N rendesen szür azt aláírom(nekem is olyan lesz csak betétben)
Rusy
#5375
2009. augusztus 19. 15:16
és van érezhető teljesitménybeli különbség?
aks
#5374
2009. augusztus 19. 15:15
Kere
#5373
2009. augusztus 19. 15:14
azt is kell takaritani
aks
#5372
2009. augusztus 19. 15:14
normális minőséget kell venni nem a homasitában 1990-ért akciósat..... és akkor szűr rendesen....

Nekem K&N van benne már jó ideje, nekem semmi bajom vele...
Rusy
#5371
2009. augusztus 19. 15:14
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 5630 találat 282 oldalon