Direkt-szűrőt van-e értelme?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Direkt-szűrőt van-e értelme?

Sziasztok! A Direkt légszűrőkkel kapcsolatban laennék kíváncsi a véleményetekre. Most akarok venni én is, de valaki azt mondja, hogy sz*rt se ér csak károsítja a motort valaki meg azt mondja, hogy mega-tuti-királyság. Szóval nagyon örülnék ha leírnátok a véleményeteket, és a tapasztalataitokat. Köszi!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
G.-G.
#5470
2009. augusztus 19. 16:12
Sziasztok!
Nekem, eddig a pillanatig volt direkt szűrőm. Asszem valóban csak a hangja változik és a többi a "pszihikai, jobb gyorsulás" stb. Bedumálod magadnak, hogy érzed a javulást.
YELLOW és davidsz kommentjei meggyőztek...már a kukában van!
TomSwift
#5469
2009. augusztus 19. 16:13
A tipikus hülye gyerek tuningja
gaijin09
#5468
2009. augusztus 19. 16:11
ezzel az a baj, hogy sokan megveszik a noname szűrőket. örülnek, hogy milyen hangja lett a kocsinak, s a durcásabb hang miatt kicsit máris erősebbnek érzik a kocsit. nem rörődve azzal, hogy több a kár, mint a haszon.

uff, én beszéltem
TomSwift
#5467
2009. augusztus 19. 16:12
egyszerű a dolog ki kell írni OLVASS VISSZA
Bacsek GT2
#5465
2009. augusztus 19. 16:12
Én azon a véleményen vagyok h az új hipermodern légtömegmérös autokba hülyeség, mert azok annyira érzékenyek h az olajtól tönkremennek és többszázezer a légtömegmérö cseréje
De régi karburátoros autokba nem hülyeség, azon ugy állitod a keveréket ahogy akarod, csak egy csavarhuzo kell hozzá meg némi tudás. Légszüröhöz tudod állitani a keveréket. (Régi sufni tuning) nem borul fel a keverési arány.
Hülye példa: Átfuvokázott nagypolski ment 190et 1987ben(gyári érték 150). Apám által, és akkor evett 9 litert átlagba.
Pöle Peta
#5464
2009. augusztus 19. 16:10
és ugyanezekkel a szarságokkal, baromságokkal és fizikai képtelenségekkel : )
YELLOW
#5463
2009. augusztus 19. 16:11
a baj, hogy ez addig sok-sok oldallal visszább lesz és kezdődik előlről minden
Grabowski
#5461
2009. augusztus 19. 16:11
a nagytöbbség meg akár gyári dízelmotorra is rakhat direktszűrőt, meg lefújót, velük nem foglalkozunk:D
Grabowski
#5460
2009. augusztus 19. 16:10
ezzel sztem zárjuk is le a mai eszmefuttatásunk:D két év múlva újra találkozunk, ugyanitt, ugyanezekkel a kérdésekkel:D
YELLOW
#5459
2009. augusztus 19. 16:10
én is ezt írtam csak sokkal visszább, csak sokan egyetlen direktszűrőtől megváltást hisznek!!!
davidsz
#5458
2009. augusztus 19. 16:10
Ezt tudjuk páran ... de a nagytöbbség ?
Grabowski
#5457
2009. augusztus 19. 16:09
ezt nem tagadom, de feltételezzük a másikról (legalább az első reakció erejéig), hogy tudja azt, hogy több levegőhöz több benya, és kisebb fojtású kipufogó kell:D
davidsz
#5456
2009. augusztus 19. 16:09
THX!

A lényeg minőségi szűrő + üzemanyag hozzáállítás + kipufogó oldali hozzáállítással ér valamit az egész.
Ebben az esetben lehet beszélni arról az 5-10% teljesítmény növekedésről.
TomSwift
#5455
2009. augusztus 19. 16:09
ilyenkor csak öblíti a motort a levegő,ami később nagyobb problémához is vezethet...dúgók,karok,tömitések károsodnak
Grabowski
#5454
2009. augusztus 19. 16:08
hozzáteszem, davidsznak meg igaza van benne, hogy ha a levegő nem tud távozni a motorból, és nem kap elég üzemanyagot, valóban nem lehet kihasználni...
davidsz
#5453
2009. augusztus 19. 16:08
Ez a reklám része
A minőségi szűrőket K&N a versenysportban használják ... a kipufogó és üzemanyag megfelelő hozzáállításával!!!
Cosmo
#5452
2009. augusztus 19. 16:06
az lesz szerintem
Grabowski
#5451
2009. augusztus 19. 16:06
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 5630 találat 282 oldalon