Direkt-szűrőt van-e értelme?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Direkt-szűrőt van-e értelme?

Sziasztok! A Direkt légszűrőkkel kapcsolatban laennék kíváncsi a véleményetekre. Most akarok venni én is, de valaki azt mondja, hogy sz*rt se ér csak károsítja a motort valaki meg azt mondja, hogy mega-tuti-királyság. Szóval nagyon örülnék ha leírnátok a véleményeteket, és a tapasztalataitokat. Köszi!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
#5530
2009. augusztus 19. 17:06
persze,mint irtam gyárira nem is szabad mert méréssel bizonyitották a -2-3 Le-t...Hangja nagyon szép de igazából csak 190 ló felett szabad felrakni.
sky617
#5529
2009. augusztus 19. 17:04
Én nemtom, nekem nem egy gagyi 100ft-os szar van rajta, és sokkal jobban megy, bármilyen fordulaton is lépek oda neki.
cortez88
#5528
2009. augusztus 19. 17:02
Tapasztalatbol mondom!! VTI-re NEM SZABAD!!! Városban jó hangja van nagyon,lehet vele menőzni,de mikor oda kell neki lépni,hoppáá...csak üvölt az autó,de nem megy ugy mint gyári állapotban!
#5527
2009. augusztus 19. 16:59
szerintem csak akkor van értelme mikor már a gyári szürö nem tudja kiszolgálni a motor megnövekedett teljesitményét,tehát ha kéri a többletlevegöt.
pl egy Civic VTi (160Le) esetében akkor van értelme ha már elérte a 190-200 lovat.
Más példát azért nem irtam mert csak a Hondákat kapizsgálom valamennyire.
Nevemsincs
#5526
2009. augusztus 19. 16:58
vagy az autohoz van gyártva, nem pedig xcm3-tól ycm3-ig, univerzális
Blindmouse
#5525
2009. augusztus 19. 16:57
Már 1.5 éve szétszedtem... :D

blokkot cseréltem, mert abban nem volt oil-jet...

most is ugyanazt a k&n-t használom.. csak most vágott házban van....
Cosmo
#5524
2009. augusztus 19. 16:56
Lada 1500
#5523
2009. augusztus 19. 16:55
És az igazi titok!:P Direktszűrőt akkor éri meg felrakni, ha tudja is az ember hogyan is kell felrakni, nem csak cseréli az alkatrészt(főleg új autóknál)! És akkor ér sokat, ha szívó kipufogó járat, ki van bővítve, kivan polírozva a szívósorral eggyütt!
gaijin09
#5522
2009. augusztus 19. 16:56
nem dobálózol a szavakkal...
gaijin09
#5521
2009. augusztus 19. 16:54
Lindulu
#5520
2009. augusztus 19. 16:55
most ezért nem kellet volna gyorsan szétszedned a blokkodat hogy megnézd!
davidsz
#5519
2009. augusztus 19. 16:53
K&N - ez a titka ... nem erre a dircsire gondolt
Blindmouse
#5518
2009. augusztus 19. 16:52
Bert... mellesleg megnézheted a régi blokkomat.. 4-5 évig jártam vele direktszűrővel (k&n) a hengerfalon 160 ezer mérföld után ott van a gyári hónolás...

Cosmo
#5517
2009. augusztus 19. 16:50
meg is hirdetem
davidsz
#5516
2009. augusztus 19. 16:50
"érezhetően"
Ha lemérné, akkor meg elszállna az érzés, és lennének a tények
L.B.SS
#5515
2009. augusztus 19. 16:50
maranello
#5514
2009. augusztus 19. 16:48
Dzsordzsoo
#5513
2009. augusztus 19. 16:47
nekem több mint 2 éve van fent a direkt szűrő és a tapasztalatok: a gyári szűrőjére visszacserélve érezhetően gyengébb lett a kocsi mint a direkttel, egyáltalán nem retkelődik a pillangószelep sem, pedig télen nyáron rajta van! enni nem eszik többet, csak ha hallgatni akarom a hangját
maranello
#5512
2009. augusztus 19. 16:47
mekkora szöveg óriás tuning szürö
Blindmouse
#5511
2009. augusztus 19. 16:41
Neked a szemöldököd szűri az értelmet, Bert....


inkább linkeld a GG-s csajokat mert az legalább jólmegy... de a kocsikhoz lásd be, nem értesz.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 5630 találat 282 oldalon