Direkt-szűrőt van-e értelme?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Direkt-szűrőt van-e értelme?

Sziasztok! A Direkt légszűrőkkel kapcsolatban laennék kíváncsi a véleményetekre. Most akarok venni én is, de valaki azt mondja, hogy sz*rt se ér csak károsítja a motort valaki meg azt mondja, hogy mega-tuti-királyság. Szóval nagyon örülnék ha leírnátok a véleményeteket, és a tapasztalataitokat. Köszi!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Blindmouse
#5590
2009. augusztus 19. 18:14
Bőven sok fojtás benne a turbo melegoldala, a katalizátor, meg a silencer speciel a sajátomban. :)
#5589
2009. augusztus 19. 18:13
én csak annyit mondtam hogy bármilyen autórol is van szó,mindenképp kell neki egy kis folytás!
Legyen turbós,kompreszoros vagy szivó,tökmindegy.
Nyugodtan le lehet a rendszert cserélni egy csupasz 60as csöre a végén egy dobbal,csak majd viseld a következményeit késöbb.
Nemhiába raknak kis plusz folytást a nevesebb kipuffgyártók is a turbós autókhoz.ha nem hiszed nézz utána
Blindmouse
#5588
2009. augusztus 19. 18:09
Azért még mindig kevered a turbos, meg a szívómotort :)
TicTac
#5586
2009. augusztus 19. 18:00
Hátsó motoros, ill. középmotoros autóknál azért kell a sok kanyar, hogy legyen fojtás.
#5585
2009. augusztus 19. 18:00
milyen 35 centi?elöbb nézzetek már utána és aztán irjatok...
Blindmouse
#5584
2009. augusztus 19. 17:54
Azért mert egy középmotoros jószágnál hova teszel be 3 dobot a rendszerbe ha az egész kipuffrendszer csak 35 centi?????
Nevemsincs
#5583
2009. augusztus 19. 17:53
de nem is tesz meg 50cm-nél nagyobb utat a kipufogógáz
#5582
2009. augusztus 19. 17:52
de ültem benne és hidd el qvára hangos igyis...egy rohatt átlátszó plexilap választ el a motortértöl és csocsesz.
elhiszzed nekem hogy 200tól 300ig semmit sem hallottam amit mondott nekem közbe a fönököm?
TicTac
#5581
2009. augusztus 19. 17:51
TicTac
#5580
2009. augusztus 19. 17:51
Nem Simora, hanem Simota, csak félreütöttem.
TicTac
#5579
2009. augusztus 19. 17:51
Van direktszűrőm eladó, Simora, ha valakit érdekel.
Blindmouse
#5578
2009. augusztus 19. 17:51
Azért baszki mert nem turbos...

ha az lenne, akkor meg azért nem, mert kissé zajos jószág lenne gyárilag..

tudod a gyári autó az mindig egy kompromisszum. csendes legyen, környezetbarát, és relatíve ócó hogy elég legyen rá a hiteled. :)
#5577
2009. augusztus 19. 17:49
persze hogy gátolja...szerinted akkor a nagyobb teljesitményü autóknál miért nem vezetik ki a kipuffot elöl és kész?
pont azért is amit irtam...
OK nem turbós de pl Lamborghini Murcielago kipuffját láttad már?mint egy kigyó úgy tekeredik csak hogy növeljék kicsit a folytást...pedig megtehették volna hogy simán kivezetik
Pöle Peta
#5576
2009. augusztus 19. 17:44
Nempara, csak picit kicsi lett volna kipufogónak : )
Blindmouse
#5575
2009. augusztus 19. 17:44
Turbos autón a kipufogórendszerben bármiféle fojtás az csak a teljesítményt gátolja...

üres cső és heló.. :D

utcán mondjuk azé hamar sok lenne a zajterhelés.. :D
Nevemsincs
#5573
2009. augusztus 19. 17:40
K&N az igazi...
joseph24
#5572
2009. augusztus 19. 17:40
Amugy ON
én elég keveset autokázom. kb 10000km egy évben. szóval én fel mertem rakni a direktet mert nem járok poros helyen. földúton sem jártam mostanság. szóval én nem féltem a turbot sem meg a motort sem és olajozom is a szűrőt. kb 3 hónaponta ki is mosom, de sok értelme nincs mert nem szokott koszos lenni.

sztem aki sokat megy vele az gyári papírszűrő aki keveset és hoby a kocsi az nyugodtan ráteheti.
#5571
2009. augusztus 19. 17:40
meg a szelepek is jó hamar szét fognak égni igy...semmi folytás
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 5630 találat 282 oldalon