Hogy miért drága?Teszem azt,van egy akármilyen gyártó,aki előállít valami produktumot vagy bármit,amivel MUNKA van.Ezt forgalmazni kell,ezért kereskedőre van szükség.Probléma egy szál se,minden egyes gyártóra jut 10 kereskedő...Ezek a kereskedők egymás között is cserélgetik a cuccot;a lényeg,hogy minél jobban megvághassák egymást és ne legyen vele semmi MUNKA...Mert a MUNKA az büdös...
Ezért van az,hogy a gyártó megcsinál valamit 3 HUF-ért; a tuningkedvelő autós pedig hozzájut 30 HUF-ért...
Hát nagyából igen!Én is sajnos azokhoz tartozom akik nem tudják megvenni mindig a "leg"-et de kompromisszumot kötök azzal hogy nem járok a kocsival 2-3hónapig ha valamit nagyon meg szeretnék venni a kocsihoz!Mondjuk én még diák vok nincs állandó keresetem de azért mindig anyit összeszedek hogy egy picit mehessek is a kocsival meg költhessek rá!
ez lenne az észszerű magyarázat a tuning megfogalmazására! Alapvetően az a baj,hogy néhány olyan ember agyal ezen a témán,aki örül,hogy megél valamiből,örül hogy van munkája,de ennek ellenére álmodozik hogy a trabira feltesz majd valami egyedit!
akkor ketten vagyunk, pl én spoilereket, uj lökösöket nem teszek fel, inkább veszem a flexet, és átépitem a fél autót, utána meg a szomszéddal ujrafujatom 30ezerét, sokkal egyedibb lesz igy
Szeretném mottó jelleggel megválaszolni a topic címét. A tuning valami egyedi dolgot akar jelenteni, valamit, ami kirí a szürke tömegből, valamit, amivel az autóm MÁS mint a tucattermék. Egyben hobbit, aminek örömét az is adja, hogy ÁLDOZNI kell rá, kuporgatni, és amikor végre megint felkerül a verdára valami plusz, a siker örömét. Ettől élvezhető, fanatizáló, szórakoztató hobbi. Ha az ún. minőségi tuning tömegtermékként, mindenkinek elérhető lenne, lassan MINDEN kocsi valahogy arra tendálna, és lassan megint ott ülnénk aszürke tömegben. Ha a tuning tömegtermékké válik, elveszti értelmét, ízét, értékét. Kihal, mint annyi más divathóbort. Én spec inkább megfizetem azt a pluszt, minthogy más hobbi után kelljen néznem. Megdolgozok, megszenvedek érte, és ettől van értéke, értelme.
Sztem aki tényleg magáért az építésöröméért csinálja, nem azért hogy az utcának villogjon ,annak ez benne az érték. Ha mindent amit szeretnék a kocsira, azonnal meg tudnék venni, már ráuntam volna. Ez az a különbség, amit sosem fognak megérteni azok, akik készen vesznek egy 40 millás luxusverdát, és röhögnek azon aki évek munkájával csinál egy gyönyörű trabit. Sztem erről szól az egész. Legalábbis nekem.
én is suliba járok, de ismerösöknek én is segitek, de nálunk ugy müködik, h ök is kérnek, mondjuk erkélky burkolást, cserébe mi is kérünk dolgokat, mondjuk tréleren kocsi szállitást...
De pénzt én se kértem sose De ez csak azokkal müködik, akik viszonzás képpen is igy vannak ezzel, tehát mi se kérünk pénzt, de ök se.(sajnos van egy két ember, aki kér pénzt, és ingyen munkát vár el. de ezelet viszonzás képpen is ugyanezt kapják)