Miért drága itthon a tuning?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Miért drága itthon a tuning?

Hogy miért drága?Teszem azt,van egy akármilyen gyártó,aki előállít valami produktumot vagy bármit,amivel MUNKA van.Ezt forgalmazni kell,ezért kereskedőre van szükség.Probléma egy szál se,minden egyes gyártóra jut 10 kereskedő...Ezek a kereskedők egymás között is cserélgetik a cuccot;a lényeg,hogy minél jobban megvághassák egymást és ne legyen vele semmi MUNKA...Mert a MUNKA az büdös... Ezért van az,hogy a gyártó megcsinál valamit 3 HUF-ért; a tuningkedvelő autós pedig hozzájut 30 HUF-ért...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Bacsek GT2
#431
2008. április 24. 16:01
menjünk külföldre, bush is magyar származásu, sárközi is, ha lenne nemzeti öntudatunk, miénk lenne a világ
Ksa-flock
#429
2008. április 24. 16:00
Én vagyok a hülye,nem az ország...Egyébként külföldről lehet,hogy én is nagy magyar lennék...
Ksa-flock
#428
2008. április 24. 15:58
A technológia van levédetve.Nem tudom,hogyan sikerült,mert így egy hidegburkoló is levédhetné magát...
Ez egy ilyen ország...
Bacsek GT2
#427
2008. április 24. 15:58
csak MAGYAR
Ezekszerint én is erösen radikális szélsö jobbhoz tartozom(ami igaz, de psszt)
Wadmalac
#426
2008. április 24. 15:56
Szuuuuuszááááá! Ha az airbrushból szeretnék most megélni (ami amúgy az álmom), már éhenhaltam volna. És tudom hogy nyugaton már miller lennék belőle. De valahogy nem tudom itthagyni ezt a dilinyós országot. Tutira nem a politikusaim hiányoznának, meg a hülye szomszéd. De valami itt tart. Ettől már szélsőjobbos lennék?
renci
#425
2008. április 24. 15:56
adjatok neki más nevet nem flock hanem flokk vagy nem tom
Focus TDDI
#424
2008. április 24. 15:55
ez nem volt rossz példa! Igenis kiváló volt.Az volt a lényeg ha valamihez nem értesz,de szeretnél kilépni a szürke 1forma világból és tuningolni szeretnél akkor azt úgy tedd ha még kevés is a pénzed hogy ha valaki meglátja averdád ne tudja eldönteni hogy milliomos vagy vagy éppen havi 65ből élsz!
gmateeCRX
#423
2008. április 24. 15:55
Nem csak ez a gond!Hanem a rugo alapvetően úgy van gyártva hogy az első két menet mondjuk keményebb a közepe puhább a vége megint kemény és ha te kivágod az első két menetet utána szörnyű lessz az úttartása a kocsinak ráadásul belemész egy ilyen fel leh dombra és a rugo eltávolodig ahogy a kerék kihúzza a kasztniból!
Ksa-flock
#422
2008. április 24. 15:55
Hozzáteszem,hogy ez az autóbelsős téma le van védetve Magyarországon,ezért hivatalosan csak egy cég végezheti.Ha más is csinálja,irány a bíróság.Nekem ez nem éri meg...
Ksa-flock
#420
2008. április 24. 15:53
Bacsek GT2
#419
2008. április 24. 15:52
renci
#418
2008. április 24. 15:52
pedig épp érdeklödni akartam
Bacsek GT2
#417
2008. április 24. 15:52
igaz, a rugo feje már nem fekszik ugy fel a torony tetelyére, és félő h átlyukassza..
Emiatt nem léptem még meg ezt, de az uj lengéscsillapitot, most hétvégén berakom
gmateeCRX
#416
2008. április 24. 15:52
Igazad van de a szélesítés csak egy példe volt!Nem feltétlen erre kel gondolni merthát ugye az már egy elég kemény átalakítás és elég sok mindent kell változtatni hogy télleg jól nézzen ki!Elismerem rossz példe volt!
renci
#415
2008. április 24. 15:51
18 évesen az ember sokminden(hülyeség)re képes
Focus TDDI
#414
2008. április 24. 15:51
van 1 olyan gomb hogy kilépés és arra katt és inkább gondolkozz azon hogy lenne neked is jobb.
renci
#413
2008. április 24. 15:51
van itthoni forgalmazó isaranyáron
gmateeCRX
#412
2008. április 24. 15:50
Azért a kivágást semmiképp nem javaslom ugyanis az egy dolog hogy ersetleg jól néz ki de az biztos hogy életveszélyes!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 591 találat 30 oldalon