Miért drága itthon a tuning?
aktuális téma

Hogy miért drága?Teszem azt,van egy akármilyen gyártó,aki előállít valami produktumot vagy bármit,amivel MUNKA van.Ezt forgalmazni kell,ezért kereskedőre van szükség.Probléma egy szál se,minden egyes gyártóra jut 10 kereskedő...Ezek a kereskedők egymás között is cserélgetik a cuccot;a lényeg,hogy minél jobban megvághassák egymást és ne legyen vele semmi MUNKA...Mert a MUNKA az büdös...
Ezért van az,hogy a gyártó megcsinál valamit 3 HUF-ért; a tuningkedvelő autós pedig hozzájut 30 HUF-ért...
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Azért remélem ezzel megjelenik Mo-on az első teleflockolt utcaseprőautó.

Örvendek a ritka esetnek, amikor valamiben teljesen egyetértünk.

Ittenvan amit írtam tegnap.



Szeva Béla!
Amúgy gondolkodtam! Ha olcsó lenne a tuning, akkor mindenki azt csinálná. Így legalább nem tömegcikk... Igaz, pár dologért irreálisan sokat kérnek, de hát ez ellen nem tudunk mit tenni!
Amúgy gondolkodtam! Ha olcsó lenne a tuning, akkor mindenki azt csinálná. Így legalább nem tömegcikk... Igaz, pár dologért irreálisan sokat kérnek, de hát ez ellen nem tudunk mit tenni!
Jócskán volt bólogatnivalóm mire végigolvastam. Amilyen tuningmániákus társaságban mozgok, senkinek sincs egy vagyon a zsebében erre a célra, de amikor valamelyikünk végre be tud ruházni valami upgrade-re, együtt csodáljuk, dicsérjük, örülünk neki. Aztán eccercsak beállít valaki a farzsebből kicsengetett hiperverdával, amiben egy gramm saját munkája sincs, megnézzük, bólogatunk, tényleg ez a legjobb verda itt, de keserű szájízzel vonulunk félre, mert ez nekünk nem erről szól. De hát tegnap ezt már kiveséztem.
És valóban az országgal van a baj, nem a tuningcuccokkal.
És valóban az országgal van a baj, nem a tuningcuccokkal.
tittadili
#564
2008. április 25. 08:49
Igazad van... Csak bele ne lépjél...
Teljesen egyetértek veled.Egyrészt sajnálom,hogy létrehoztam ezt a topikot,mert gyűjtöttem egy kisebb ellenséges tábort magam köré a viszonteladókból;másrészt tanultam is belőle.Az,hogy én 3000HUF-ért megcsinálok valamit,addig oké.De amint kikerül a kezemből,olyan viszonteladók kezébe kerül,akiket ilyen-olyan módon sanyargat az állam és olyan sokat fizetnek adóba,hogy sokszor a csillogó külső és a méregdrága árak mögött csődközeli állapot húzódik meg...
Hiszen ha már csak egy dolgozója is van,olyan sokat kell fizetni utána,hogy ezt bizony valakinek ki kell termelni.
Sajnos szóba hoztam a Frigate Tuningot,ami egy a forgalmazói láncolatból,de ha utólag végigszámolgatom,hogy postaköltség+adó+miegymás,akkor oda lyukadok ki,hogy még ők fizettek rá ezzel az egésszel.
Magyarán nem a tuning a drága,hanem az ország.Így nekem nem éri meg flokkolással foglalkozni és nem is csinálok több autós terméket.
Kaptam egy kiváló ajánlatot!
Az ötödik kerületi önkormányzat gépesített utcaseprőket keres havi 110.000.-ért.Ez tökjó!!!
Nincs idegeskedés;magas telefonszámla;adó-áfa-ifa-ufa;osztás-szorzás a számlákkal-teszek az egészre magasról.
Az infrastruktúrától megszebadulok.Ha valakit érdekel,megtalál május 28-tól a belváros valamelyik pontján,amint egy zöld géppel szedem a kutyakakit...


Hiszen ha már csak egy dolgozója is van,olyan sokat kell fizetni utána,hogy ezt bizony valakinek ki kell termelni.
Sajnos szóba hoztam a Frigate Tuningot,ami egy a forgalmazói láncolatból,de ha utólag végigszámolgatom,hogy postaköltség+adó+miegymás,akkor oda lyukadok ki,hogy még ők fizettek rá ezzel az egésszel.
Magyarán nem a tuning a drága,hanem az ország.Így nekem nem éri meg flokkolással foglalkozni és nem is csinálok több autós terméket.
Kaptam egy kiváló ajánlatot!
Az ötödik kerületi önkormányzat gépesített utcaseprőket keres havi 110.000.-ért.Ez tökjó!!!
Nincs idegeskedés;magas telefonszámla;adó-áfa-ifa-ufa;osztás-szorzás a számlákkal-teszek az egészre magasról.
Az infrastruktúrától megszebadulok.Ha valakit érdekel,megtalál május 28-tól a belváros valamelyik pontján,amint egy zöld géppel szedem a kutyakakit...


renci ami pár napja volt az oldaladon zene(hiphop)annak mivolt a címe,előadója?
Szatyi
#561
2008. április 24. 20:23
vám. szállitás. Itt nem egyet rendel magánszemély saját célra, hanem sokat, és cég. persze tuning muhely alatt ne a plázás boltokat értsük már. Rendes kereskedőket, pl felniseket. vagy motor alkatrészeket.
ha akinti cég adja xterméket 48é az itteni mé adja uazt 110é ?
10%-nál többet tesznek rá, de teljesen egyetértek a lentebb leírtakkal...
Bár én is felvettem egy kis kölcsönt a kocsimra
Bár én is felvettem egy kis kölcsönt a kocsimra

oszd el őket kettövel. Annyi lenne behozatal nélkül. Erröl egy kereskedő sem tehet. 10% os hasznot tudnak csak rátenni egy egy eszközre (ami elég karcsú valljuk meg) mert +100% ot rátesz a vámolás + szállitás. Egyszerüen meg kell érteni. Vagy fogod magad, és átmész a határon, kint felteteted, és hazajössz. ennyi.
lenne igény a normálistuning kiegészitőkre de nem aranyáron 

Szerintem a tuning lehet normális áru, és biztonságos. Csak gondolkodni kell, nem a plázában a "tuningüzlet" elött nézegetni a muanyag sportpedálokat... Legalábbis Hondánál nem nehéz, de gondolom német márkáknál is megvannak a jol kijárt utvonalak. De suzukisoknál is látom ezt. Általában márkán belül tipusok alkatrészei stimmelnek, olykor 10 év távlatban is. Tehát ha nagyobb féket akarsz (mert valahol futóművel és motorral kellene kezdeni), keresel olyan fékrendszert ami plug and play, pl bontott autóból. Fillérekért (50ropi körül egy tengely), vagy hengerfej csere (pl honda 1.4 bol 1.6vtec -bocs hogy ezekkel példálozok, de ugye autom miatt ezekben vagyok jártas). Vagy szivosór bontóból. Leömlő, kipufogorendszer, nagyobb átmérővel gyári. Nem kell feltétlen supersprint rendszert venni, ha nem 300 lovas versenygépet csinálsz. Igy lényegében futómüvet komolyabbá teheted, nagyobb tárcsa, nagyobb fékpofa, a motort 20-30le vel növelheted, károsodás nélkül, és mégis minden gyári (-ecu). Mint ismerös bmwbe diffit bepakolta stb stb stb... Én most jelenleg épp a honda prelude üléseket rakatok a jelenlegi helyére, aminek van oldaltartása, és mégis csak márkaazonos, jo lehet nem sportülés, és nem is versenyezni akarok, de mégis csak más érzet, és csinos. Lehet egy kocsit okosan "tuningolni", letisztitod, szinrefujod a karosszériát, leülteted, futómüvet és motort átalakitod gyári alkatrészekkel. Persze ez +20-30% tuning. A felette lévök drágák, ott már egy fék 300 körül mozog, egy turbositás 500 tol indul, de akinek olyanra van igénye az ne 5 forintbol akarjon autot épiteni. Elégedjen meg a jelnlegi teljesitményel, és egy letisztult szép beállásu autót alkosson. (ez nem egyenértékű a 4 tonna üvegszállal)
Persze lehet venni jó drágán cuccokat, csak azoknak összehangban kellene lenni a többi alkatrészel, mert hiába a nagy belső átmérőel rendelkező kipufrendszer, ha a motor ugyanazt a teljesitmény adja.
Inkább az a nem semmi ami itthon tuning cimszóval megy. Sárkánymatrica +40le, neon már 70, nos matrica +200, és pl márkaidegen tuningcégek feliratai az auton már már alap (ugye első ajton lévő felsorolás, amiböl ha 1 van az autóban az már csoda)
Autot csinositani amugy valóban ezek ellenére sem olcsó mulatság, de nem is vészes, csak fanatizmus kell hozzá. Meg türelem. (meg olyan barátnő aki nem rak ki a lábtörlőre) A gyári kinézetet pár aprosággal (illetve azok elhagyásával) fel lehet dobni, belső kárpitozással, egyedi fényezési elemekkel, ilyen német autoknál a cult, japánoknál a JDM fanatizmus. Ki lehet okoskodni dolgokat. Behozatni külföldi piacrol kiegészitőket (ebay). Persze ezk sem 5 forint, de nem is vészes.
De aki sportlégszörőre, spinneres disztárcsára, légbeömlőre, aluszárnyra, dobálja el a pénzt az meg is érdemli, hogy sokat fizet. (fele balesetveszélyes). Amugy itthon ez a menő, közben a kocsi kihullik a segge alól, és kék füstöt ereget.
de van gázadásra világitó kipufgó meg lángcsovát eregető is.
Amugy rengeteg cuccal az a gond, hogy külföldről jön. Pl ebay. Vagy egy adott cég berendel. Ugye ez nem a magánszemélyes áthozok 1db ot repülögépen sogorommal. Hanem itt konténert hajóztatnak. Szállitási költség, vámáfa :D haszon, és hiába kint egy márkás felni szett 90-150ezerböl megvan, mire bejön legalább 2x annyiba krül. És nem a kereskedő a büdös geci. Ismerek párat, egyszerüen számlát kell adni, be kell hozni, le kell vámoltatni, stb... alig keresnek rajta, és ök a szemetek mert máshol (usa) ez X ezer. Automhoz egy szolid mugen hátso csomagtarto toldat (szárnynak nem nevezném) 12ezer forint. Mire bejön kb 45 ezer.
Mellesleg miért van kevés kereskedő igazi minőségi eszközökre ?!
1. az elöbb felsorolt behozatali kinok.
2. és ez a valóság: nincs rá igény.
3. amit már sokan irtak, sajnos nem a tuning drága, hanem mi vagyunk szegények.
Amugy másik kedvencem, az "apucitol kaptam az autót", illetve a "84havi részletre vettem, de már van rajta direktszürő meg sportváltogomb, sportpedál, sportablaktörlő, sportlambda, sportkatalizátor, sportszelet meg kesztyőtartóban" akik életükben nem dolgoztak meg az autóért, és ugy verik rá a nyálukat, de veszettül. Nem azokrol van szó, akik 60-70% ot leraktak és mondjuk 2-300 ezret hiteleznek, hanem akik 0 forintra elhoznak egy autót, vagy kapnak. Soha sem fogják megbecsülni. És drága nekik a tuning, de igazábol az autó is a banké még. Szerintem vagyunk igy itt ezzel páran, hogy kicsit viszket a szemünk sarka, amikor egy egy ilyen ember szol be, hogy deszar autod van, miközben a sajátod az valóban a tied, és nem az otp tulajdona. Konkrétan nekem ezek miatt lett elegem az egész carstylingbol.
Persze lehet venni jó drágán cuccokat, csak azoknak összehangban kellene lenni a többi alkatrészel, mert hiába a nagy belső átmérőel rendelkező kipufrendszer, ha a motor ugyanazt a teljesitmény adja.
Inkább az a nem semmi ami itthon tuning cimszóval megy. Sárkánymatrica +40le, neon már 70, nos matrica +200, és pl márkaidegen tuningcégek feliratai az auton már már alap (ugye első ajton lévő felsorolás, amiböl ha 1 van az autóban az már csoda)
Autot csinositani amugy valóban ezek ellenére sem olcsó mulatság, de nem is vészes, csak fanatizmus kell hozzá. Meg türelem. (meg olyan barátnő aki nem rak ki a lábtörlőre) A gyári kinézetet pár aprosággal (illetve azok elhagyásával) fel lehet dobni, belső kárpitozással, egyedi fényezési elemekkel, ilyen német autoknál a cult, japánoknál a JDM fanatizmus. Ki lehet okoskodni dolgokat. Behozatni külföldi piacrol kiegészitőket (ebay). Persze ezk sem 5 forint, de nem is vészes.
De aki sportlégszörőre, spinneres disztárcsára, légbeömlőre, aluszárnyra, dobálja el a pénzt az meg is érdemli, hogy sokat fizet. (fele balesetveszélyes). Amugy itthon ez a menő, közben a kocsi kihullik a segge alól, és kék füstöt ereget.

Amugy rengeteg cuccal az a gond, hogy külföldről jön. Pl ebay. Vagy egy adott cég berendel. Ugye ez nem a magánszemélyes áthozok 1db ot repülögépen sogorommal. Hanem itt konténert hajóztatnak. Szállitási költség, vámáfa :D haszon, és hiába kint egy márkás felni szett 90-150ezerböl megvan, mire bejön legalább 2x annyiba krül. És nem a kereskedő a büdös geci. Ismerek párat, egyszerüen számlát kell adni, be kell hozni, le kell vámoltatni, stb... alig keresnek rajta, és ök a szemetek mert máshol (usa) ez X ezer. Automhoz egy szolid mugen hátso csomagtarto toldat (szárnynak nem nevezném) 12ezer forint. Mire bejön kb 45 ezer.
Mellesleg miért van kevés kereskedő igazi minőségi eszközökre ?!
1. az elöbb felsorolt behozatali kinok.
2. és ez a valóság: nincs rá igény.
3. amit már sokan irtak, sajnos nem a tuning drága, hanem mi vagyunk szegények.
Amugy másik kedvencem, az "apucitol kaptam az autót", illetve a "84havi részletre vettem, de már van rajta direktszürő meg sportváltogomb, sportpedál, sportablaktörlő, sportlambda, sportkatalizátor, sportszelet meg kesztyőtartóban" akik életükben nem dolgoztak meg az autóért, és ugy verik rá a nyálukat, de veszettül. Nem azokrol van szó, akik 60-70% ot leraktak és mondjuk 2-300 ezret hiteleznek, hanem akik 0 forintra elhoznak egy autót, vagy kapnak. Soha sem fogják megbecsülni. És drága nekik a tuning, de igazábol az autó is a banké még. Szerintem vagyunk igy itt ezzel páran, hogy kicsit viszket a szemünk sarka, amikor egy egy ilyen ember szol be, hogy deszar autod van, miközben a sajátod az valóban a tied, és nem az otp tulajdona. Konkrétan nekem ezek miatt lett elegem az egész carstylingbol.
a tuning mindenhol drága, főleg ha normálisan és szabályosan csinálják... csak magyarországon sokan a sz*rukat megennék ha nem lenne büdös..

homasita for ever aki nem értené
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!