Motorháztető Beömlő

Témakör: Tuning
aktuális téma
Motorháztető Beömlő

.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
n12turbo
#35
2004. augusztus 10. 11:38
most ki akarsz készíteni idegileg ?

pesrsze hogy beömlő, az interccooler-re szállítjja az airt
ChPh
#34
2004. augusztus 10. 11:36
Jah, oks, értem.
Tehát végül is a Subarus beömlő tulajdonsága a szívás?
Ért.
n12turbo
#33
2004. augusztus 10. 11:35
a helyzetétől függ szerintem,
nem elég csak hátrafelé néznie hanem jó helyen is kell lennie
de még nem láttam subaru kinézetű beömlőt hátrafelé felszerelve....
arra ott a többi tipus
a GSI astrákon is kifele áramlik a GYÁRILAG tervezett szellőző
Bishop
#32
2004. augusztus 10. 11:34
Jaja, kicsit másképpen írtuk de a lényeg az. Csak te pozitív/negatív én meg torlódást írtam...
n12turbo
#31
2004. augusztus 10. 11:32
igen, minden autóban úgy van megtervezve hogy alatt megy ki a levegő.
ha több megy ki akkor több is megy be...

de ha több megy be mint ki akkor meg csak lesünk mint rozi a moziban
ChPh
#30
2004. augusztus 10. 11:30
Bocs, nem vicceltem, láma vagyok a kérdésben. De ha a nyomás pozitív és a "luk" nem előre, hanem hátra néz, akkor ott távozik a levegő, vagy nem?
n12turbo
#29
2004. augusztus 10. 11:30
Bishop szerintem egyetértünk. csak kicsit másképp mondtuk el.
A lényeg az hogy nem biztos hogy meglegyen a levegőáramlás a hűtőkön keresztül, legyen az intercooler és/vagy a sioma hűtő. De ha a motortérben és a hűtőben is pozitív nyomás van akkor nincs áramlás és nincs hűtés.... akinek ez kell az tegyen rá beömlőt, csak azt nem tudom hogy az optikán kívül mit akar elérni vele, vagy mit ért el.
A Ram air meg a cold air intake más káposzta.... ott is vannak szabályok amit be kell tartani mert egyébként semmit nem ér...
de ez az én privát véleményem mindenki úgy csinálja ahogy akarja...
Bishop
#28
2004. augusztus 10. 11:28
Valami olyasmi, a motorháztető szélvédő felöli oldalánál kéne megejteni ezeket..
Ott torlódik a luft...
Most vannak akik mondogatják hogy a motor alatt kiszívja a menetszél meg ilyenek de nekem a meleg felfelé száll (motorháztető meleg) és nem esek kétségbe ha nem csak a kocsi aalatt henem a motortér fölött is kimegy a meleg luft... (ezáltal jobb a hűtés, frisslevegő ellátás...)
n12turbo
#27
2004. augusztus 10. 11:23
nem! a megfordítása nem elég bár lehet hogy ezzel a kérdéssel vicceltél ,nem tudom. Gyárilag ugye szélcsatornákban mérik ki hogy hol pozítí és hol negatív a nyomás. például a motorheztető eleje-közepe negatív nyomás van viszont a szélvédő közelében már pozitív (ahol a subarunak is van). Úgy tudom hogy az lancer Evo-knak épp szívó van a motorháztetőn de ebben nem vagyok biztos. De valószínűleg a kisseb dudor is a szellőző előtt is azért van hogy negatív nyomás alakuljon ki mögötte és szívja ki a motortérből a meleg levegőt.
Ha én egyszer teszek az enyémre akkor biztos hogy valami hasonló lesz....

Igen a ram intake az mindig egy kisseb nyílás, és nem feltétlen a mocitetőn van a lényeg hogy pozitív nyomást hoz létre és légszűrő dobozba vezetik a lavegőt és onnan sehova máshova nem megy a levegő csaka légszűrőn keresztüla mociba ahová kell.....
ChPh
#26
2004. augusztus 10. 11:11
akkor a beömlőt fordítsa meg? és akkor kiömlik a levegő?
Bishop
#25
2004. augusztus 10. 11:07
Amit te írtál az már: ram air intake (vagy valmi ilyen...)
Nem pont a motor szellőzését segíti elő de hasznos dolog. Én is gondolkodom rajta... Bár én csak a hideglevegő beáramlást fogom megoldani.
Sabc
#24
2004. augusztus 10. 11:04
Ott az igazság. Bár tegyük hozzá, hogy azért ez a beömlő méretétől is függ.
Bishop
#23
2004. augusztus 10. 11:04
Megmondom az okosságot! (már lehet írta valaki..)
Nem beömlőt kell rakni hanem kiömlőt...
Az elöbbi kommnet is ezt írja le tulképpen.
A levegő így nem torlódik be a motortérben, hanem kifigel a motorháztetőn lévő nyíláson...
Tehát aki légbeönlőt csinál soksikert de nekem már tapasztalt emberek mondták hogy itt sem a divatot hanem a hasznosságot kellene követni. Persze aki kinézetre megy annak jó lesz...
Bár egy kilépőnyílás sem rossz szerintem...
n12turbo
#22
2004. augusztus 10. 10:52
Az a baj ezekke a beömlőkkel hogy felforgatják a gyárilag jól megtervezett levegőáramlást a motortérben, azaz plusz nyomást idéz elő, ez drasztikusan lecsökkenti a hűtőn átáramló levegő mennyiséget (a hűtő csak tolja maga előtt a levegőt, és nem átáramlik rajta) aminek az a következménye hogy melegszik a motor. És már viszik is hogy biztos hengerfejes lett pedig semmi baj a hengerfejjel.
Persze a gyárilag megtervezett és épített légbeömlőkkel semmi gond, pl Subaru, ot nem szemmértékkel rakják fel hogy "ide biztos jó lesz".
Szóval inkább olyat kell felrakni amin kifele távozik a levegő, a levegőszűrőnek meg elég egy viszonylag kis nyílás is, de azt egy az egybe csak a légszűrőhjöz kell vezetni....
Szerintem
zolika lxi
#21
2004. augusztus 06. 15:53
Az király! látom neked is sti beömlő van, amit én is szeretnék...
Vmi plusszt adott a gépnek?
azt mondod kb 15!? az nem is sok! veszek egy motorháztetőt, aztán rakok rá...
Tas-i VTI1
#20
2004. augusztus 06. 15:49
Tixo megfogja
Nem nem kap alá most mentemautopályán 220-230at(óra szerint) és semmi baj nem volt!!! Odvan és nem mozdul!!!!!!!!!!!!!!!!!
zolika lxi
#19
2004. augusztus 06. 15:48
Adamonál érdeklődj!
zolika lxi
#18
2004. augusztus 06. 15:47
... ragasztani nem lehet? és a gyári pánt nem gyenge, nem fog alákapni a szél...?
Tas-i VTI1
#17
2004. augusztus 06. 15:39
csak turbos autonál érdemes kivágatni a motorháztetöt! az Esö nem sámit mert jelentéktelen mennyiség folyik be!!!!
fazek81
#16
2004. augusztus 06. 15:39
légbeömlőt akarok én is mocitetőre, én úgy fogom megcsinálni, hogy zárható legyen, és ha esik az eső akkor lezárom, ha nem, akkor nem. ez sztem így a legtisztább, leglábbis én pont a légszűrő elé akarom tenni, tehát a menetszél pont "nekimegy" a légszűrőnek (ami gyári papír, és az is marad!).
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5
Összesen 95 találat 5 oldalon
-->