Skoda Fabia galéria

Témakör: Tuning
aktuális téma
Skoda Fabia galéria
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
norbGTi_
#90
2004. augusztus 11. 09:55
Ezen a vizbefecskendezesen , meg superchargereken , na meg faradt olajat a gazolajhoz :))))))))))))))))
norbGTi_
#88
2004. augusztus 11. 08:23
vazzeg , jókat röhögtem mire elolvastam ezt a fórumot :))))))))))))

Sréc
#87
2004. augusztus 10. 23:52
szerény véleményem szerint! ezt jelenti
Bishop
#86
2004. augusztus 10. 21:13
Ennyi erővel a szűrőbetétre vizet permetezel akkor azt szívja be a gép és az bármilyen autóhoz használható...
Kell egy spricni és időnként nyomni neki veizet....

Kérek 5 dolcsit!!!

Te n12turbo, nagyon elküldted szegény
Roboy-t a susnyásba... Pedig ő csak hozzászólt valami érdemlegessel...
n12turbo
#85
2004. augusztus 10. 17:39
a lényeg az volna inkább hogy a kopogásos égés határa "kitolható" ezáltal jobban kihegyezhető a moci. Nem azáltal fog jobban menni hogy vizet kap, hanem hogy növelheted a kompressziót és/vagy turbónyomást előgyujtást stb.

de legközelebb már leszedem a légszűrőmet oszt beöntök oda egy pohár szénsavmentes vizet mielőtt elindulok versenyre oszt had szóljon. Az meg a 10 perc helyett 2 perc sem lesz.
n12turbo
#84
2004. augusztus 10. 17:33
a legnagyobb gond az hogy az itt lévő autók 95 % nem porlasztós.....
az alkoholt nem a fagyás miatt teszik bele.....
te 10 perc alatt csinálod.
10 perc alatt inkább olvass bele a "mielőtt autót töltenél fel fórumba"
köszönjük
Roboy
#83
2004. augusztus 10. 16:56
10 perc alatt meg lehet csinálni. A vákumcsőbe kell bekötni ezt a primitív berendezést. Szerintem, amelyik a porlasztót köti össze a fékdobbal (ide kell bekötni az Ecotek-szelepet is, csak az 5 perc), nem tudom, hogy a quart mekkora térfogat. A szerkezet beszívócsöve alul egy akváriumi porlasztóban végződik. Ami kilép a palackból, nem nagyon látszik a képen, az a víz és alkohol keverék feletti igen párás levegőt szívja be (NEM a vizet!). Az alkohol, gondolom, a fagyásvédelmet biztosítja.
Ha a motort leállítjuk, megszűnik az utánpótlás is, nem történhet meg, hogy elárasztja a porlasztót vízzel, feltéve, hogy a palackot a porlasztó szintje alatt helyezzük el. Helyesebben: lehet bármilyen magasságban, a porlasztó nem vizet szív, csak vízpárát.
Itt a kép:journeytoforever.org/biofuel_library/ethanol_motherearth/me3.html
K*
#82
2004. augusztus 10. 16:56
Azt hallotam, hogy a dízel autóknak (asszem 1/3 -ad arányban) fáradt olajat kell keverni a gázolajba, és etől megy mint a golyó!
Ez a dolog viszont engem is érdekel!
Valószinü hogy nem okoz akkora károsodást a víz hiszen nem 1 autó kipufogójából láttam már kicsöpögni folyadékot menet közben! És az szerintem VÍZ hiszen keletkezhet H2O a benzin égése során! Ha meg benzin alá teszem a kannámat!
Ha teljes mértékig hülyeséget írtam akkor SORRY! <-- én ezeket halottam, de lehet, hogy jól átvágtak!
Roboy
#81
2004. augusztus 10. 16:35
Csináld magad! rendszer 5 dollár alatt:


journeytoforever.org/biofuel_library/ethanol_motherearth/me3.html
Roboy
#80
2004. augusztus 10. 16:27
vagy benzin-víz keverék vagy benzin-víz szuszpenzió, ha valaki nem annyira bírja az englisht
Roboy
#79
2004. augusztus 10. 16:25
benzine-water mixture, ezt kell beütni vmelyik keresőbe és sok érdekes találat lesz, megdöbbentő dolgok
ChPh
#78
2004. augusztus 10. 10:40
hmm, azért ha vki megcsinálná... és kipróbálná...
Bishop
#77
2004. augusztus 10. 10:32
Ez érdekes! Ezt még nem hallottam.

Most olvasgatom amcsi tuningújságomat, és ott hétköznapi komolytalansággal írták le:

Audi 1.8 T soros 4.
A rengeteg módosítás (porsche 911 turbo injectors, Garrett GT25s turbo, APR ECU tuning,stb....) mellett ott van:
Aqamist water injection system.
Végül is elértek vele egy komolytalan 310 WHp es eredményt... 1.8-as motorból nem rossz a 310 paci...

Nem lehet olyan hatástalan...
Roboy
#76
2004. augusztus 06. 12:28
Volt (van) egy magyar szabadalom, amely az egész problémát kiküszöböli:
a vizet a benzinbe kell tenni, némi emulzifikálószer segítségével, hogy oldódjon.
Roboy
#75
2004. augusztus 06. 12:25
Olvastam, hogy a szívótorokba kell (lehet) lassan csöpögtetni pár dl vizet tisztítás és kokszlerakódás eltávolítása céljából
CSAK OLAJCSERE ELŐTT ! ! !
Mr.Spock
#74
2004. augusztus 06. 12:04
mikor írtam ilyet?...de jelentse azt hogy szóval/összegezve/végülis ..vagy valami ilyesmi
Roboy
#73
2004. augusztus 06. 11:28
Mit jelent az "szvsz"?
Merthogy a "f@sz" mit jelent, azt tudom.
Mr.Spock
#72
2004. augusztus 06. 11:01
ööööö...van egy kis tartozásom, de lécci legyen nekem elnézve.....kiküldetésben voltam + a szigeten.....tehát abszolute offon
Roboy
#71
2004. augusztus 06. 09:55
Úgy tudom, hogy a víz vegyi bomlása kb. 600 C fokon történik meg. Ez hőelvonással jár (nemcsak a párolgás), amit az elégéskor (újraegyesüléskor) vissza is kapunk. A Google-keresőn amúgy a találatok egy házidolgozattal kezdődnek, abban jól le vannak írva a dolgok.
A performanceFX.co.uk oldalon lehet kapni ilyen rendszert kb. 350 fontért. Elég húzós, aki sokat megy annak biztos bejön az az ára.
Egyébként a tankban, az alján, lecsapódó kondenzvíz található. Hogyha majdnem üresre fogyasztjuk a tartalmat, akkor ez is a motorba jut. Jó esetben menet közben, akkor csak rángatni kezd.
Ezt úgy lehet eltávolítani, hogy egy tele tankhoz kb. fél liter denaturált szeszt adok. Ez feloldja a vizet, a denszesz pedig oldódik a benzinben, a benzin tulajdonságait pedig ilyen kis arányban nem változtatja meg. Nagy gőz fog kijönni a cső végén!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Összesen 190 találat 10 oldalon