Skoda Fabia galéria
aktuális téma


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ezen a vizbefecskendezesen , meg superchargereken , na meg faradt olajat a gazolajhoz :))))))))))))))))
vazzeg , jókat röhögtem mire elolvastam ezt a fórumot :))))))))))))
szerény véleményem szerint! ezt jelenti 



Ennyi erővel a szűrőbetétre vizet permetezel akkor azt szívja be a gép és az bármilyen autóhoz használható...
Kell egy spricni és időnként nyomni neki veizet....
Kérek 5 dolcsit!!!
Te n12turbo, nagyon elküldted szegény
Roboy-t a susnyásba... Pedig ő csak hozzászólt valami érdemlegessel...
Kell egy spricni és időnként nyomni neki veizet....

Kérek 5 dolcsit!!!
Te n12turbo, nagyon elküldted szegény
Roboy-t a susnyásba... Pedig ő csak hozzászólt valami érdemlegessel...
a lényeg az volna inkább hogy a kopogásos égés határa "kitolható" ezáltal jobban kihegyezhető a moci. Nem azáltal fog jobban menni hogy vizet kap, hanem hogy növelheted a kompressziót és/vagy turbónyomást előgyujtást stb.
de legközelebb már leszedem a légszűrőmet oszt beöntök oda egy pohár szénsavmentes vizet mielőtt elindulok versenyre oszt had szóljon. Az meg a 10 perc helyett 2 perc sem lesz.
de legközelebb már leszedem a légszűrőmet oszt beöntök oda egy pohár szénsavmentes vizet mielőtt elindulok versenyre oszt had szóljon. Az meg a 10 perc helyett 2 perc sem lesz.

a legnagyobb gond az hogy az itt lévő autók 95 % nem porlasztós.....
az alkoholt nem a fagyás miatt teszik bele.....
te 10 perc alatt csinálod.
10 perc alatt inkább olvass bele a "mielőtt autót töltenél fel fórumba"
köszönjük
az alkoholt nem a fagyás miatt teszik bele.....
te 10 perc alatt csinálod.
10 perc alatt inkább olvass bele a "mielőtt autót töltenél fel fórumba"
köszönjük

10 perc alatt meg lehet csinálni. A vákumcsőbe kell bekötni ezt a primitív berendezést. Szerintem, amelyik a porlasztót köti össze a fékdobbal (ide kell bekötni az Ecotek-szelepet is, csak az 5 perc), nem tudom, hogy a quart mekkora térfogat. A szerkezet beszívócsöve alul egy akváriumi porlasztóban végződik. Ami kilép a palackból, nem nagyon látszik a képen, az a víz és alkohol keverék feletti igen párás levegőt szívja be (NEM a vizet!). Az alkohol, gondolom, a fagyásvédelmet biztosítja.
Ha a motort leállítjuk, megszűnik az utánpótlás is, nem történhet meg, hogy elárasztja a porlasztót vízzel, feltéve, hogy a palackot a porlasztó szintje alatt helyezzük el. Helyesebben: lehet bármilyen magasságban, a porlasztó nem vizet szív, csak vízpárát.
Itt a kép:journeytoforever.org/biofuel_library/ethanol_motherearth/me3.html
Ha a motort leállítjuk, megszűnik az utánpótlás is, nem történhet meg, hogy elárasztja a porlasztót vízzel, feltéve, hogy a palackot a porlasztó szintje alatt helyezzük el. Helyesebben: lehet bármilyen magasságban, a porlasztó nem vizet szív, csak vízpárát.
Itt a kép:journeytoforever.org/biofuel_library/ethanol_motherearth/me3.html
Azt hallotam, hogy a dízel autóknak (asszem 1/3 -ad arányban) fáradt olajat kell keverni a gázolajba, és etől megy mint a golyó!
Ez a dolog viszont engem is érdekel!
Valószinü hogy nem okoz akkora károsodást a víz hiszen nem 1 autó kipufogójából láttam már kicsöpögni folyadékot menet közben! És az szerintem VÍZ hiszen keletkezhet H2O a benzin égése során! Ha meg benzin alá teszem a kannámat!
Ha teljes mértékig hülyeséget írtam akkor SORRY! <-- én ezeket halottam, de lehet, hogy jól átvágtak!

Ez a dolog viszont engem is érdekel!

Valószinü hogy nem okoz akkora károsodást a víz hiszen nem 1 autó kipufogójából láttam már kicsöpögni folyadékot menet közben! És az szerintem VÍZ hiszen keletkezhet H2O a benzin égése során! Ha meg benzin alá teszem a kannámat!

Ha teljes mértékig hülyeséget írtam akkor SORRY! <-- én ezeket halottam, de lehet, hogy jól átvágtak!

Csináld magad! rendszer 5 dollár alatt:
journeytoforever.org/biofuel_library/ethanol_motherearth/me3.html
journeytoforever.org/biofuel_library/ethanol_motherearth/me3.html
vagy benzin-víz keverék vagy benzin-víz szuszpenzió, ha valaki nem annyira bírja az englisht
benzine-water mixture, ezt kell beütni vmelyik keresőbe és sok érdekes találat lesz, megdöbbentő dolgok

hmm, azért ha vki megcsinálná... és kipróbálná...
Ez érdekes! Ezt még nem hallottam.
Most olvasgatom amcsi tuningújságomat, és ott hétköznapi komolytalansággal írták le:
Audi 1.8 T soros 4.
A rengeteg módosítás (porsche 911 turbo injectors, Garrett GT25s turbo, APR ECU tuning,stb....) mellett ott van:
Aqamist water injection system.
Végül is elértek vele egy komolytalan 310 WHp es eredményt... 1.8-as motorból nem rossz a 310 paci...
Nem lehet olyan hatástalan...
Most olvasgatom amcsi tuningújságomat, és ott hétköznapi komolytalansággal írták le:
Audi 1.8 T soros 4.
A rengeteg módosítás (porsche 911 turbo injectors, Garrett GT25s turbo, APR ECU tuning,stb....) mellett ott van:
Aqamist water injection system.
Végül is elértek vele egy komolytalan 310 WHp es eredményt... 1.8-as motorból nem rossz a 310 paci...
Nem lehet olyan hatástalan...
Volt (van) egy magyar szabadalom, amely az egész problémát kiküszöböli:
a vizet a benzinbe kell tenni, némi emulzifikálószer segítségével, hogy oldódjon.
a vizet a benzinbe kell tenni, némi emulzifikálószer segítségével, hogy oldódjon.
Olvastam, hogy a szívótorokba kell (lehet) lassan csöpögtetni pár dl vizet tisztítás és kokszlerakódás eltávolítása céljából
CSAK OLAJCSERE ELŐTT ! ! !
CSAK OLAJCSERE ELŐTT ! ! !

mikor írtam ilyet?...de jelentse azt hogy szóval/összegezve/végülis ..vagy valami ilyesmi

Mit jelent az "szvsz"?
Merthogy a "f@sz" mit jelent, azt tudom.
Merthogy a "f@sz" mit jelent, azt tudom.
ööööö...van egy kis tartozásom, de lécci legyen nekem elnézve.....kiküldetésben voltam + a szigeten.....tehát abszolute offon





Úgy tudom, hogy a víz vegyi bomlása kb. 600 C fokon történik meg. Ez hőelvonással jár (nemcsak a párolgás), amit az elégéskor (újraegyesüléskor) vissza is kapunk. A Google-keresőn amúgy a találatok egy házidolgozattal kezdődnek, abban jól le vannak írva a dolgok.
A performanceFX.co.uk oldalon lehet kapni ilyen rendszert kb. 350 fontért. Elég húzós, aki sokat megy annak biztos bejön az az ára.
Egyébként a tankban, az alján, lecsapódó kondenzvíz található. Hogyha majdnem üresre fogyasztjuk a tartalmat, akkor ez is a motorba jut. Jó esetben menet közben, akkor csak rángatni kezd.
Ezt úgy lehet eltávolítani, hogy egy tele tankhoz kb. fél liter denaturált szeszt adok. Ez feloldja a vizet, a denszesz pedig oldódik a benzinben, a benzin tulajdonságait pedig ilyen kis arányban nem változtatja meg. Nagy gőz fog kijönni a cső végén!
A performanceFX.co.uk oldalon lehet kapni ilyen rendszert kb. 350 fontért. Elég húzós, aki sokat megy annak biztos bejön az az ára.
Egyébként a tankban, az alján, lecsapódó kondenzvíz található. Hogyha majdnem üresre fogyasztjuk a tartalmat, akkor ez is a motorba jut. Jó esetben menet közben, akkor csak rángatni kezd.
Ezt úgy lehet eltávolítani, hogy egy tele tankhoz kb. fél liter denaturált szeszt adok. Ez feloldja a vizet, a denszesz pedig oldódik a benzinben, a benzin tulajdonságait pedig ilyen kis arányban nem változtatja meg. Nagy gőz fog kijönni a cső végén!

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!