Skoda Fabia galéria

Témakör: Tuning
aktuális téma
Skoda Fabia galéria
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10
Bishop
#30
2004. július 27. 08:09
A lambda szondát ha nem 28 vezetékből áll akkor nem olyan bonyolult megoldani. Ki kell mérni mit mutat normális használat során, aztán meg kell mérni a már elkészült vizes üzemnél. Mivel feszültséget gyárt azzal kell szórakozni, ellenállás osztó, vagy egy tranzisztoros jelerősítő .... De karbis autókhoz találták ki ezt első sorban nem?
Ahogy Proconsul mondaná: "vizet a motorba???? Inkább több benzint!!!"
Mr.Spock
#29
2004. július 27. 07:35
...ez a történet nem vízbontásról szól szerintem, max. gőz fejlődik. ami nem is baj egész addíg, amíg a nyomás túl nagy nem lesz......szvsz lerepül a hengerfej! - vagy túl sok a víz leáll a reakció.
karel_atya
#28
2004. július 27. 03:04
Nem annyira szeretnem a kedvetek szegni, de nekem alti isibol az remlik, hogyha nem elektrolizis utjan bontunk vizet, akkor kb 2500 fok C es nemi nyomas szuksegeltetik... Szerintetek melyiket eccerubb az auto ala berakni, hogy a sofor ne kraternek oltozzon a kovetkezo farsangkor?
Mr.Spock
#27
2004. július 26. 08:56
Hát lesz ami lesz én kipróbálom....a szerelőm szerint nem fog odavágni a lambdaszonda miatt, a teljesítményplusz, fogyasztásminusz viszont kecsegtető.

A rendszer amit találtam, az viszont szívóhoz való! Ladaklubos....info+ beszéltem a faszival is...de a tunningban az a szép hogy...
Atis
#26
2004. július 25. 22:46
vajon egy 2000 res gyári turbos, injektoros autoban is menne ez?eredményezne e fogyasztás növekedést?
Luise
#25
2004. július 25. 22:01
na! ismerösöm faterja pözsóban csinálta meg. és müködött.
diesel kocsinál még jobb a cucc. állitólag traktor ment 60-40%-os keveréssel is...
a vizes téma csak olommentes benzinnél müxik, ugyanis az olom gátolja a folyamatot. olyat is hallottam, hogy ezért nem akarták a "benzingyárak" kicserélni olompotlo adalékra az olmot...
Mr.Spock
#24
2004. július 22. 13:21
szívó benzinesről beszélt csak....
Mr.Spock
#23
2004. július 22. 09:05
de eszembe jutott valami..
Mr.Spock
#22
2004. július 22. 09:02
megnézem, de most le kell lépjek pár órára, de asszem csak benzint írt..
Mr.Spock
#21
2004. július 22. 08:59
... de jó lenne valami hozzáértő véleményét hallani!
ChPh
#20
2004. július 22. 08:58
Nekem dieseles ótóm van... azért érdeklőpdtem, hogy jó-e arra is...
Mr.Spock
#19
2004. július 22. 08:55
ki kéne próbálni......milyen kocsid is van?
Mr.Spock
#18
2004. július 22. 08:53
Bár kérdés mennyire dúsít rá....lehet hogy abból is lehetne + lovacskákat csinálni?
ChPh
#17
2004. július 22. 08:53
Mr.Spock
#16
2004. július 22. 08:50
Épp most beszéltem Bagyi Imre feltaláló úrral!

Az egyetlen gond a lambda szonda, az "Aqua-spricc" olyan jó CO és egyéb szinteket produkál, hogy az rögtön rádúsít, mert túl szegénynek találja a keveréket. Ha lenne valaki aki ért ahoz hogy ezt hogyan lehetne elkerülni az igen jó lenne!

Biztos megoldható, mert neten láttam már vízbefecskendezéses MX-6-ost! (az ráadásul Turbo-s is volt)
ChPh
#15
2004. július 22. 08:44
Érdekes, ha vkinek van tapasztalata írja meg. Csak benzines ótókra érvényes? vagy a dieselekre is jó?
Mr.Spock
#14
2004. július 22. 08:30
Nemtudom, az án 2.0i 8 "voltos" motorom szerinted annak számít a maga 120-130le-jével és 14 éves korával? (tényleg nem vágom)
Mr.Spock
#13
2004. július 22. 08:28
vgergo
#12
2004. július 20. 16:06
Hi !

Ezt én is tapasztaltam a 2.0 literes Galantnál, hogy ha hidegebb-párásabb levegő van ( este mondjuk Balatonra le ), az autó nagyon megy, alig kell nyomni a gázt állandóan 170 nel akar menni és közben alig fogyaszt !!!
Én azt hittem, hogy ez csak a hideg( gebb ) levegő teszi !
Bishop
#11
2004. július 20. 15:31
Úgy tartják a kihegyezett, nagyfordszámú, (bonyolult) motorokba nem igazán hasznos.....
Én nem tudok róla.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
4 5 6 7 8 9 10
Összesen 190 találat 10 oldalon