Suzuki Fan Topic
aktuális téma

Ha valami problémád van a SUZUKISOK segítenek!!
SUZUKI POWA!!!
HIRDETÉSÉRT, Aréna kuncsorgásért, és Találkozók hírdetése után BAN jár!
Ha ez neked itt kevés a fórumban, a CS-s Moderátorok gondoskodnak rólad pár hónapra.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ne is mondd,ne tudd meg mennyit dudálok meg szitkozódok nap mint nap,hihetetlen mennyi idiótának van jogsija,kortól , nemtől függetlenül... 







hülyék vagytok? kell az a betétlap! há miből veszek másik lökhárítót? nemmá de azért nem kell keresztbevágni a verdámat miatta, elég ha csak kicsit karcoltok a többit majd lezsirzom



"Az tény hogy manapság nagyon figyelni kell a sok barmot hogy mit csinál az utakon körülöttünk" Ebben pedig nagy igazság van, néha elszörnyülködök hogy emberk milyen vezetési tudással be mernek ülni vezetni.
És visszatérve a Suzukihoz, volt itt egy hozzászólás, hogy kinek ideális, és kik körében elterjedt márka a suzuki. Fiatalok első autója (tanulóvezető), öregek "trabant, skoda utódja" (tudjuk hogy az öregek nem a legjobb reflexekkel, rendelkeznek stb....
Szerintem ezek miatt Írják le a Suzukisokat, mert a többség Suzukis ilyenből áll
Szerintem ezek miatt Írják le a Suzukisokat, mert a többség Suzukis ilyenből áll
na ezt én is így gondolom! 



Szó sincs róla hogy minősítenélek,sorry ha félre érthető voltam!
Az tény hogy manapság nagyon figyelni kell a sok barmot hogy mit csinál az utakon körülöttünk
,de szvsz bármi mennyire is figyelek én mindig megtalálhat valaki 


Az tény hogy manapság nagyon figyelni kell a sok barmot hogy mit csinál az utakon körülöttünk



Szerintem tudod jól hogy én se úgy értettem hogy 100%ig megoldás, csak JÓVAL csökkenti a beleset lehetőségét.
,, Nem egy, nem két balesetet sikerült már így elkerülnöm, olyan szituációkban amikor egyértelműen én lettem volna a szenvedő áldozat. ,,
én is jártam már így néhányszor
én is jártam már így néhányszor

Ok szerintem ezen nem fogunk összeveszni, én így látom a dolgokat, nagyon sok "majdnem baleset" résztvevője voltam már mind vezetőként mind utasként, ahol a vezető jó helyzetfelismerőképessége, és az megfelelően történő tájékozódás mentett meg minket.
te is félre értesz,de csak 1 picit
itt ha jól olvastam arról volt szó hogy aki faszán vezet azt baj nem érheti,na most ez ami nem igaz!
esetleg több esélye van megúszni a dolgokat,de nincs 100 %-os biztonság az utakon,pláne nálunk nincs...


esetleg több esélye van megúszni a dolgokat,de nincs 100 %-os biztonság az utakon,pláne nálunk nincs...


Félre értesz,én nem azt mondtam hogy te vagy a barom, hanem az írásod az,nagy különbség!!!!!!
sajnálom ha nem látod a JELENTŐS! eltérést!

sajnálom ha nem látod a JELENTŐS! eltérést!


Ott a pont.... én is erről beszéltem
Pedig hidd el igy van.... de mind1 nem fogok vitatkozni egy olyan emberrel aki ismeretlün azt mondja hogy egy "oltári nagy barom" vagyok... ez pedig téged jellemez
Szerintem meg valahol a két megállapítás között lehetne meghúzni az igazság határvonalát, és nem igaz, hogy oltári nagy baromság az, hogy a vétlen vezető is elkerülhetné a balesetet. Szvsz kicsit több odafigyeléssel számos esetben elkerülhető lenne a baleset, ha a vétlen vezető még időben gyorsít, fékez, kormányoz... Nem egy, nem két balesetet sikerült már így elkerülnöm, olyan szituációkban amikor egyértelműen én lettem volna a szenvedő áldozat. ;)
,, Ha pedig azt mondják hogy nem mindíg te vagy a hibás, akkor meg az a válasz, hogy aki tud vezetni azt akkor se törik össze ha nem ő a hibás, ,,
ez 1 oltári nagy baromság!!!!!!!!!!!!!!



ez 1 oltári nagy baromság!!!!!!!!!!!!!!





Na ja, itt a júzerek nagy része tele van előítéletekkel. Szerintem a legnagyobb probléma a komplex gondolkodásmód teljes hiánya a lakosság 80%-ánál. A másik, ami ebből adódik, az egyoldalú vita, ill. a másik érveinek teljes figyelmen kívül hagyása....
Másik: az új swiftel kapcsolatban azt mondtam a kollégáimnak hogy sajnálom hogy 950 kilóra hízott, bár tudom hogy ezt az emberek nagy része előnyként kezeli majd... (persze ők is hülyének néztek :o)
Swifty: a rács nagyon tetszik köszi, majd egyszer megmutatom. Sajna Visegrádi tali meghiúsult mert meló volt :o(
Másik: az új swiftel kapcsolatban azt mondtam a kollégáimnak hogy sajnálom hogy 950 kilóra hízott, bár tudom hogy ezt az emberek nagy része előnyként kezeli majd... (persze ők is hülyének néztek :o)
Swifty: a rács nagyon tetszik köszi, majd egyszer megmutatom. Sajna Visegrádi tali meghiúsult mert meló volt :o(
"én azért döntöttem a Suzi mellett, mert általában 200 kilóval könnyebb egy német, vagy francia autónál! "
Hú, milyen kevésszer hall ilyet az ember!
Legtöbben már bevették azt a szar dumát, hogy az a jó gép, amelyik jó nehéz!
Kisautóknál nagyon biztonságos a Merci A-osztályosa, ez kétségtelen! Tényleg az, passzív biztonságban korszakalkotó a méretéhez képest!
Aktív biztonságban meg rosszabb, mint a 20-30 évvel ezelőtti gépek, szóval egy A-osztályos géppel nagyobb eséllyel mész bele egy bajba, mert a gép nem úgy mozog, vészhelyzetben nem úgy irányítható, mint egy közönséges, hasonló méretű autó. A balesetben már jó esélyed van a Merciben túlélni, de kérem, én nem egy kalandra vágyó crashtestdummy vagyok! Szeretem a baleseteket elkerülni, és egy Suzu Swifttel talán több esélyem van erre, mint egy ilyen Merciben!
Na erről nem ír senki, mert az aktív biztonságot jelenleg nem tesztelik szinte sehol, max. olyan bólyakerülgetés van, amiben a Merci meg is bukott! Utána jött a mindenféle elektronika, hogy helyrehozzák a mechanikai problémákat, amiből nem volt kevés.
De a csillagos töréstesztek csak a betonfalról szólnak, és mint olyan, relatíve gyakorlatidegenek.
Az én autómnak asszem csak másfél csillaga van
, de kit érdekel!
Sokkal biztonságosabb, mint egy motor, hasonló feeling mellett!
A Volvo is, meg a Merci is egy nagy szar a Kamazhoz képest!
Hú, milyen kevésszer hall ilyet az ember!
Legtöbben már bevették azt a szar dumát, hogy az a jó gép, amelyik jó nehéz!

Kisautóknál nagyon biztonságos a Merci A-osztályosa, ez kétségtelen! Tényleg az, passzív biztonságban korszakalkotó a méretéhez képest!
Aktív biztonságban meg rosszabb, mint a 20-30 évvel ezelőtti gépek, szóval egy A-osztályos géppel nagyobb eséllyel mész bele egy bajba, mert a gép nem úgy mozog, vészhelyzetben nem úgy irányítható, mint egy közönséges, hasonló méretű autó. A balesetben már jó esélyed van a Merciben túlélni, de kérem, én nem egy kalandra vágyó crashtestdummy vagyok! Szeretem a baleseteket elkerülni, és egy Suzu Swifttel talán több esélyem van erre, mint egy ilyen Merciben!
Na erről nem ír senki, mert az aktív biztonságot jelenleg nem tesztelik szinte sehol, max. olyan bólyakerülgetés van, amiben a Merci meg is bukott! Utána jött a mindenféle elektronika, hogy helyrehozzák a mechanikai problémákat, amiből nem volt kevés.
De a csillagos töréstesztek csak a betonfalról szólnak, és mint olyan, relatíve gyakorlatidegenek.
Az én autómnak asszem csak másfél csillaga van

Sokkal biztonságosabb, mint egy motor, hasonló feeling mellett!

A Volvo is, meg a Merci is egy nagy szar a Kamazhoz képest!

Én észrevettem, vagy egy GTi-m apámnak meg egy magyar Sedanja, ha megnyomkodom a tetejét, vagy nekidőlök a magyar jobban huppog.
Amugy semmi bajom a magyarral, én is két évig nyüstöltem apámét, csak egy sportlégszűrő, sportdob, és máris kicsit más volt mint a többi. Nagyon szerettem, de az enyémet most jobban.
Aki meg azt mondja hogy jó-jó, de ha törik akkor meghalsz, hát kérem...nem kell összetörni. Ha pedig azt mondják hogy nem mindíg te vagy a hibás, akkor meg az a válasz, hogy aki tud vezetni azt akkor se törik össze ha nem ő a hibás, én pl 10 mp-enként körbenézek a tükrökbe, és ha jobbkezes elsőbbségem van, akkor is lassítok....ésszel kell vezetni és akkor a suzuki is jó autó. (SZVSZ)
Amugy semmi bajom a magyarral, én is két évig nyüstöltem apámét, csak egy sportlégszűrő, sportdob, és máris kicsit más volt mint a többi. Nagyon szerettem, de az enyémet most jobban.
Aki meg azt mondja hogy jó-jó, de ha törik akkor meghalsz, hát kérem...nem kell összetörni. Ha pedig azt mondják hogy nem mindíg te vagy a hibás, akkor meg az a válasz, hogy aki tud vezetni azt akkor se törik össze ha nem ő a hibás, én pl 10 mp-enként körbenézek a tükrökbe, és ha jobbkezes elsőbbségem van, akkor is lassítok....ésszel kell vezetni és akkor a suzuki is jó autó. (SZVSZ)
A nokia meg gumicsizmát (!!!!!)

Ja, és annyit, hogy én még semmit nem vettem észre abból hogy nem japánban készült! (A japó is ue!)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!