Ültetőrugók EGYMÁS ELLEN...

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetőrugók EGYMÁS ELLEN...

Az alapötlet az lenne, ha leírnátok a tapasztalatokat a rugókkal kapcsolatban. MÁRKA + TAPASZTALAT Én ugyanis RENDESEN megszívtam, mert vettem egy JOM rugót, ami kifejezetten arra motorra/típusra készült ami nekem van MÉGIS A GYÁRI ÉRTÉKTŐL ELTÉRŐ mm-t ült be az autó, és úgy már nem igazán tetszett! Szóval mit érdemes venni (valódi tapasztalat, és nem olyan hallottam, meg szomszédnak ilyen van), TOVÁBBÁ NEM PEDIG EZ KÉNE AZ ENYÉMBE, MEG KI TUD SZEREZNI ILYET, STB, MERT A TÖBBI TOPIKBAN MAJDNEM EZ VAN CSAK! Jelen helyzet (nálam) Eibach 50eFt felett, ami nem is biztos hogy "beüli" a gyári értéket, vagy KW amiről semmit nem tudok. Csak annyit hogy olcsóbb! Szóval hurrogás helyett komoly hozzászólásokat várok a szakiktól! Béke!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
*Gianni*
#142
2006. május 24. 09:28
tudom hogy lehet venni golfhoz is, nem is olyan vészes az ára...

csak hogy egyáltalán a mindennapi életben van -e értelme... ez a kérdés
Abarth
#141
2006. május 24. 09:28
Golfhoz JOM merevítő 12.000.-Ft.
GTAti
#140
2006. május 24. 09:28
És egy sima ültetőrugó elég? Ha mondjuk 4 cm fölötti ültetést akarnék, akkor már kellene a gátlókat is cserélni, nem?
Az 96-2002 közötti Colthoz nem tud vki vmi normális árfekvésűt?
Abarth
#139
2006. május 24. 09:27
Nem tudom haveromnak is ugyan ilyen golfja van mint a tied, csak 1.8 8v-be és nagyonis sokat számított amíg nem lett beletéve a sport futómű!
galex
#138
2006. május 24. 09:27
thx!
kmário
#137
2006. május 24. 09:26
golfhoz is lehet venni ...
pl e-bayon..
tuningcégek gyártanak hozzá
*Gianni*
#136
2006. május 24. 09:26
jó persze, az világos.
ha nekem is lenne akkor én is beraknám ez egyértelmű...
de a közeljövőben én pénzt nem adok ki érte.
kmário
#135
2006. május 24. 09:25
én nem veszem ki belőle ha már bene volt miko megvettem...
*Gianni*
#134
2006. május 24. 09:25
*Gianni*
#132
2006. május 24. 09:24
ha annyira kellene bele, meg sokkal jobb lenne, akkor én úgy gondolom hogy gyárilag is raktak volna bele...

ellenben a 350Z-vel, amiben ugye van gyárilag.... de az nem egy 75 lovas kocsi... az még meg is tudná viccelni az embert a kanyarban..

próbáltam már vele is meg nélküle is, de én nem vettem észre a különbséget a mindennapi ÁTLAGOS használatban.

az rakjon be merevítőt, aki ki is használja.... szvsz
kmário
#131
2006. május 24. 09:23
ne vágjátok a rugókat
vegyél ültetőrugó...
Abarth
#130
2006. május 24. 09:22
A toronymerevítő igenis hasznos dolog, az előző kocsimban volt (Fiat Punto) és a mindennapi használatban is érezhetően jobb volt az úttartás, autópályán nagyon érezhető hogy kanyarokban merev a kocsi eleje!
*Gianni*
#129
2006. május 24. 09:19
nos én flexelést azért nem tartom jónak, mivel így a gyárilag "összerakott" rugókarakterisztika változik, tehát teljesen más lesz az autó viselkedése az úton.
Ellenben egy ültet rugóval nem változik a karakterisztika...

toronymerevítő jobb uttartást biztosít akkor, ha olyan körülmények között használod az autót, ami miatt kell. GYors kanyarvételek, drift miegymás...
ellenkező esetben én nem látom értelmét.... mert ugye mikor fogok én 100 -al venni 90 fokos kanyart...
kmário
#128
2006. május 24. 09:17
galex
#127
2006. május 24. 09:12
én flexel igazítottam a kocsi elejét a kívánt magasságra, de nem "parasztvakítás"ból.
egész 1*űen optika miatt, nekem így tetszik.
Jobb persze nem lett az útfekvés/nem is volt célom/, de rosszabb se

tényleg, az igaz lehet, hogy a toronymerevítő jobb útartást is kölcsönöz?
*Gianni*
#126
2006. május 24. 09:04
na ez így teljesen korrekt.
fReak
#125
2006. május 23. 15:39
ja a felni és gumiméret teljesen egyforma...
fReak
#124
2006. május 23. 15:37
fReak
#123
2006. május 23. 15:36
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 422 találat 22 oldalon