Ültetőrugók EGYMÁS ELLEN...

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetőrugók EGYMÁS ELLEN...

Az alapötlet az lenne, ha leírnátok a tapasztalatokat a rugókkal kapcsolatban. MÁRKA + TAPASZTALAT Én ugyanis RENDESEN megszívtam, mert vettem egy JOM rugót, ami kifejezetten arra motorra/típusra készült ami nekem van MÉGIS A GYÁRI ÉRTÉKTŐL ELTÉRŐ mm-t ült be az autó, és úgy már nem igazán tetszett! Szóval mit érdemes venni (valódi tapasztalat, és nem olyan hallottam, meg szomszédnak ilyen van), TOVÁBBÁ NEM PEDIG EZ KÉNE AZ ENYÉMBE, MEG KI TUD SZEREZNI ILYET, STB, MERT A TÖBBI TOPIKBAN MAJDNEM EZ VAN CSAK! Jelen helyzet (nálam) Eibach 50eFt felett, ami nem is biztos hogy "beüli" a gyári értéket, vagy KW amiről semmit nem tudok. Csak annyit hogy olcsóbb! Szóval hurrogás helyett komoly hozzászólásokat várok a szakiktól! Béke!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
15 16 17 18 19 20 21 22
sayo29
#42
2006. március 08. 15:02
Akkor EIBACH az Isten?
Árpi
#41
2006. március 08. 15:02
Nekem majdnem lett egy Weitec 35/20. A hazaiak közül senki nem tudott tapasztalatot mondani.Aztán érdeklődtem egy német oldalon ott sokan írták, hogy az autó ferdén állt velük, mégpedig oldal irányban. + kaptam még 1 képet ami úgy néz ki mint ha elől lenne 20 és hátul a 35 Ha azonban lenne mégis valakinek 35/20 lécccci milyen?
sayo29
#40
2006. március 08. 15:02
Hát annyi, hogy előző kocsikámban a tulaj 67e km, Kaposvár-Szolnok, egyenesek, mégis ki kellett volna dobálni a telókat!

Úgy libegett mint a franc! Meg nyöszörgött!
sayo29
#39
2006. március 08. 14:59
Én is hallottam már 100-félét....

Mindenki mást mond!

Pedig asszem sporttelókkal még keményebb lesz az egész, az pedig (nálam) hátrány!
Bazs xXx
#38
2006. március 08. 14:59
hát előbb utóbb szétb@ssza a gyári gátlókat, úgyhogy ha hosszú távra vesz vki autót, akkor sztem vegyen gátlókat is. Hangsúlyozom, h a magyar utakon. mert a lyukak, és egyéb szarok miatt mennek szét

ezért nem is hagyják pl a VW-nél h ne gyári ültetőket rakjál bele, mert ha szétmegy a a gátló, akkor azt a saját pénzedből kell cserélni

De úgytom, h pl a toyotánál vehetsz bele bármit, ha vmi gyári alkatrész elromlik, kicserélik, és nem nézki h mi miatt ment szét
Atti
#37
2006. március 08. 14:58
Köszi az infót. Eddig nem vettem észre ilyesmit de azért majd még meg nézem egy párszor.
sayo29
#36
2006. március 08. 14:58
Az mit jelent hogy szar?

Mert én speckó a telókat 5.000 km után nem szeretném kifelé dobálni, pláne, hogy akkor még +70e!
Gábor_huNG
#35
2006. március 08. 14:57
Mikor a rugókat vettem, én is 1000 emberrel beszéltem, szerelőkkel, Fordosokkal, ültetésen már átesett emberekkel, rally autó építő emberekkel ,de mindenki mást mondott. (kell -e gátló csere vagy sem)
Aztán bedühödtem és az Eibach rugóknál döntöttem. Úgy fest jól !
sayo29
#34
2006. március 08. 14:57
Ez komoly?

Hol van az 1.000.000 km garancia?
Atti
#33
2006. március 08. 14:56
Ülteteésnél a gátlók cseréje inkább tipusfüggő. 30mm-es ültetésig elméletileg nem kellene cserélni. De pl. a Lanosnak annyira szarok voltak a széria csillapítói, hogy mindenképpen cserélni kellett.
S_Bernie
#32
2006. március 08. 14:55
Én meg vagyok elégedve az Eibach-al, szépen tartja a magasságát évek óta. Viszont két ismerősömnek is eltört már. Az enyémen is észrevettem, hogy az alsó 3 kanyar összeér és egymást dörzsöli, ami hosszú távon akár töréshez is vezethet.
Mazlee
#31
2006. március 08. 14:53
akkor alapból van annyira kemény hogy birja a másik rugót
Atti
#30
2006. március 08. 14:51
Szisztok!

Nekem Eibach van, nem igazán méregedtem, hogy tényleg annyit ültetett-e mint amit írtak róla de 35mm biztosan van. Az autó stabilab lett, nem billeg és bólint nagyot fékezésnél. Lehet érezni, hogy keményebb lett a rugózás de egyeltalán nem zavaró. Ami fontos, hogy 4 személlyel teljesen megpakolva sem ér bele a kerék a karosszériába.
Bazs xXx
#29
2006. március 08. 14:49
nincs, azok maradnak gyárilag

legalábbis a VW-nél
sayo29
#28
2006. március 08. 14:48
Na erről meg annyit, hogy én leleveleztem a KONI-val (egy levél ment hollandiába, egy németbe) hogy mi legyen, menjenek a gyári telók a levesbe, vagy sem.

Pedig a KONI mondhatta volna hogy "vegyé telókat nálam", de nem tette.

Úgyhogy szerintem a rugókon igenis nagyon sok múlik!!!
Mazlee
#26
2006. március 08. 14:47
de a gyári gátló lehet hogy a sport rugóhoz pluszban meg van keményitve.
Gábor_huNG
#24
2006. március 08. 14:46
Ezzel azért vitatkoznék!
A Ford a vadi új gyári Focushoz adja a 30/30 -as Eibach rugókat. A gátló az ugyan az marad.
Persze a tökéletes megoldás valóban az új gátló beszerelése is, de azért egy jó rugó nem vágja haza a gyári gátlókat 30/30 -as ültetésnél.
Szerintem...
Bazs xXx
#23
2006. március 08. 14:45
A Vw konszerhez is gyárilag eibahot lehet rendelni, és az jók is
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 422 találat 22 oldalon