Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott.
Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen.
Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába.
Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó!
A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt.
A sok pórúljárt személyről nem is beszélve.
Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére.
Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító)
A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd.
Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra.
Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók.
Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak.
Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot.
Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek.
Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik.
Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET!
Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt.
Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna?
Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is.
Ott is egy érv a domináns: Profit
Ha valaki okul belőle, jó!
Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!!
Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.
Igen, csak az a baj ha egy kissé tudatlan mint pl én elindulok egy lökkösért akkor valahogy az illegált mindenhol megtalálom, persze én nem is tudom hogy az, aki meg télleg megszenved hogy hivatalosen gyártson soha az életbe nem találok rá, csak mikor mondjuk egy jó áron vásárolt papírlökkös elhagyás után elgondolkodok hogy akkor csak oda megyek ahol kinnt lóg a falon a minősítés..
Félreértés ne essék, én szívesen fizetek a jó munkáért, de ha látom hogy valaki lekezelő és cserébe még sz*rt is gyárt, hát annak nem szívesen. Lehet én vagyok naiv, de úgy képzelném el az egészet, hogy teccik mondjuk egy lökkös bemegyek egy engedéllyel rendelkező műhelybe elmondom hogy ezt szeretném, ha valami gond van akkor elmondják hogy mi, ha kérdezek válaszolnak, és egyszerűen csak nem néznek hülyének.
Amíg nem TÜV köteles magyarországon a cég, addig a bevizsgált termékeik után, Ön tanusítók, amit törvény szerint a hatóságoknak el kell fogadni.
Ez jár azzal, hogy a felelősséget a gyártó, vállalja.
Igen ezzel egyetértek, és lehet én voltam túl felületes, de nem nagyon találtam itthon olyan céget aki azt mondja hogy igen az enyémet nem szedeti le a kpm és ez be van vizsgálva. Mert mostanság eléggé "szűkek" a 70-es években meghozott törvényi szabályozások e téren.
Nálunk ez durvábban megy, osztrákoknak más árban nyomják a cuccost, így most már azok sem jönnek ide, mert senki sem szereti ha hülyének nézik.
Nálam tökmind1 hogy ki mit akar, az ár a termék/szolgáltatás ára, nem a felhasználótól függ!
Nekem csak abból lett elegem mikor megkérdeztem több helyen hogy mennyi lenne egy lökkös, csávókám végignéz rajtam, meg a kocsin..hmmmhmmm 40 ezer, haver bemegy kb hasonló paraméteres kocsival(tehát egy lökkös nem kívánna több anyagot arra se) csak mondjuk 10 évvel fiatalabb a gép, csávó hmmmhmmm.. 70 ezer. és mikor megkérdem hogy ez hogy készül meg miből akkor persze csak annyit mond hogy most mit okoskodok ő ért hozzá nem én. jah boccs..
Ki ültet itthon "normálisan"???
SENKI!
Ameddig az állítható rugóstagot arra használják hogy az ültetés magasságát állítsák be vele, a dinamikus kerékösszetartásról az ilyen cégek javának semmi fogalma sincsen, kerekenkénti mérleget meg hiába is keresnél, mit akarsz addig ültetni? 5km/h-val döcögő porig leültetett szarkazalokat lehet találni mindenütt, mozgó akadályokat, amik max. egy kert végébe dísznek jók, de nem a közutakra!
Remélem ennek is véget vet valami szabályozás!