Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott.
Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen.
Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába.
Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó!
A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt.
A sok pórúljárt személyről nem is beszélve.
Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére.
Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító)
A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd.
Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra.
Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók.
Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak.
Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot.
Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek.
Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik.
Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET!
Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt.
Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna?
Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is.
Ott is egy érv a domináns: Profit
Ha valaki okul belőle, jó!
Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!!
Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.
A városi vizsgához képest, jóval drágább.
Pillanatnyi összeget nem tudom.
A KPM-be kell érdeklődni.
Listát kérnek a szerelvényekről és azon holmik beszerelőjétől nyilatkozatot.
nekem nincsidöm azt keresni kibe holkössek bele és fényképezgessek ,egyépként nekem nincsközöm az üvegszálazáshoz nem azértkeztemitt hacolni csak ismerem az illetöt aki csinálta ezt a topikot és aztis akit leakar járatni ez sajnos nem csak a kokányolásrol szol
sőt annak sem ha építek valamit és beleölök 100 ezreket, és ez még a jobbik eset akkor még milliók még megkapom az engedélyeket
már túl erőssek a szabályok és most nem a kreszre gondolok, mert az kell, hanem az átalakítási megkötések
xela miért van az, h utcai autóba nem rakhatok verseny felszerelést?
szerintem neked is tudnod kell,h egy mester vizsgás bukóketrec megmentheti még a közúton is az életedet nem beszélve az övről stb...
én frontáloztam közúton( jelzem én voltam a vétlen) verseny űlésben megmentette az életem, mert anélkül valószínű, h most kerekes székben nyomulnék
éniskezdjek köpködni mindenszerelöt a városba? aki hozzámjön annak megcsinálom aki nem hozzám azmegy máshoz ez igymüködik és ha egy másikszerelötöl átjön valaki nem fikázom a másik munkáját
Egy társaság elemezte a országos stílusteremtő dolgodat.
Mi a kötekedés benne?
A többi résztvevőt akkor miért nem sorolod?
DE ÉN TOVÁBB MEDDŐ VITÁVAL NEM OFFOLOM SZÉT AZ OLDALT.
Végszo.
Igazad van.
Mindkét oldalra van példa.
Pont ez a cél itt, bemutatni mi az elfogatható árú, és mit érdemes kerűlni.
A jogszabályokra meg ettől függetlenűl kell készűlni.
nekem az a véleményem, ha érdekel valakit, hogy egy picit nagy mellénnyel álltok a dolgokhoz
kis ország, kevés pénz... sorolhatnám
én pl. erre a tüv dologra nem adok semmit az egy rakás szar! nekem volt már tüv-ös ültető szettem még a civicemben, nem kamuzok 2 napot volt bent egy rakás szar!!! 30 ezret fizettem debrecenben balázskánál érte! soha többet! semmi tartása nem volt. az igért 40mm helyett nem kaptam annyit (ok lehet nem az a lényeg), az biztos a gyári sokkal többet tudott, jelzem még úgy is, h kivettem szét flexeltem és vissza raktam!
de beszélhetnék még a tüv-ös lámpákról, h a haveromnak a civicjében az amerikai "e" jelzés nélküli olyat világít és olyan pontosan belehet állítani, mint a gyárit soha! stb.