---ULTIMÁTUM!---

aktuális téma
---ULTIMÁTUM!---

Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott. Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen. Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába. Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó! A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt. A sok pórúljárt személyről nem is beszélve. Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére. Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító) A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd. Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra. Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók. Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak. Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot. Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek. Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik. Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET! Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt. Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna? Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is. Ott is egy érv a domináns: Profit Ha valaki okul belőle, jó! Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!! Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
xela
#970
2008. március 25. 19:49
Ez is egy szép darab, aminél semmit nem vettek figyelembe.
Csak az volt a lényeg, hogy ragadjon a gyanta!
De lehet, hogy ott is gond lessz!
Ghostdog
#969
2008. március 25. 18:00
Srácok! Nagyon szeretném az öreg Golfomat megfizethető módon, de normálisan kioptikázni. Mi kell ahhoz, hogy a műszakin ne vágjanak ki?
Mihez kérnek TÜV engedélyt?
carplast
#967
2008. március 25. 08:09
csak még egy ami eszembe jutott, hányszor olvassuk neves magyar tuningos szaklapokban : "a szpojlerek a tulaj kezemunkáját dicsérik....az egyedi lökösöket Rob saját maga csinálta" stb... kérdem én, külföldön mindenki akinek tuningautója van, rendelkezik " TÜV-ös lökháritógyártó" engedélyjel??? vagy mindenki elvégzett valami überállatmüanyagos iskolát??? hogy is van ez a sufnituning akkor?
carplast
#966
2008. március 25. 07:59
Jóreggelt, én csak annyit fűznék hozzá a Topik eredeti témájához: kb 97' óta foglalkozom különféle üvegszálas dolgokkal, 4évet húztam le egy Yacht üzemben műanyagos műhelyvezetőként, tehát a szakértelmem szerintem megvan, mégis "sufnituningot" csinálok...feketén...mert hiába a szaktudásom, a kreativításom, ha olyan előírásoknak kell megfelelni ahoz h hivatalosan csináljam a Tuningot, h szinte képtelenség megfelelni...a másik:
ha hivatalosan csinálnám olyan árat kellene kérnem, h a Tuning tényleg csak az "éretségire apucitól kapott "autókon lenne. Mégvalami: sajnos tartottam már a kezemben HIVATALOS MAGYAR CÉG álltal készített/átalakított lökhárítót 120000-ért , ha olyan munkát adnék ki a kezemből, annyi pénzér....hmmm... Persze ez nemjelenti azt h minden magyar gyártó ilyen, sőt! vannak igen jó minőségü magyar termékek is a tuning piacon. Hát, csak ennyit akartam, remélem nembántottam meg sennkit, csak zavart egy kicsit ez a "TÜV-ös KPM-es EU-s" maszlag. csá
tittadili
#965
2008. március 25. 06:52
Alszol még Mester? Lenne egy kérdésem...
xela
#964
2008. március 24. 18:31
Te tudod!
Értelmetlen dolgokba nem megyek, de biztos igazad van.
Koczeka
#963
2008. március 24. 10:42
2007-10-26 11:35:33-án ban-oltalak, vaszleg mert értelmetlenül szóltál hozzá. :)

Igazad van, nem tudok semmit sem, csak te.
Integrale
#962
2008. március 23. 22:29
nem szamit, mindenki kerdez mindenhol mindent
P.Tuner
#961
2008. március 23. 22:28
na mind 1! Bocsi az ide nem illő témáért!
De erről is lehetne egy külön topikot indítani!
Vagy lehet, h van csak én nem néztem még utánna!
Integrale
#960
2008. március 23. 22:25
Integrale
#959
2008. március 23. 22:24
P.Tuner
#958
2008. március 23. 22:24
láttam már kemény gátló szárát eltörni és az gyári keményített volt, bilstein konkrétan.
P.Tuner
#957
2008. március 23. 22:23
de az nem feltétlenül jó!!

nekem arra van szükségem, h a kirugódást akadályozza meg. öszzefelé mehet felőlem, arra ott vannak a rugók!
Integrale
#956
2008. március 23. 22:17
P.Tuner
#955
2008. március 23. 22:15
nekem a gátlók belsejével kell kezdenem valamit nem rosz, de nekem kevés! ez futómű többet s jobbat érdemel és nem a karok lemondani a csüccsről
cylon
#953
2008. március 23. 22:12
azta deszép munka
Integrale
#952
2008. március 23. 22:10
le lett minden homokfuvozva es ujbol porfestve, a telokat fatzer csinalt alakitotta at allithatora hatso hid megerösitve stb
P.Tuner
#951
2008. március 23. 22:08
azt látom, h szép, de mit csináltatok rajta konkrétan?

gondolkodtam rajta, h a hátsó futóművemet megcsináljuk aluból, de így is gané a súlyelosztás a verdán így nem tom mitévő legyek...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Összesen 1610 találat 81 oldalon