Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott.
Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen.
Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába.
Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó!
A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt.
A sok pórúljárt személyről nem is beszélve.
Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére.
Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító)
A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd.
Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra.
Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók.
Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak.
Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot.
Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek.
Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik.
Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET!
Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt.
Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna?
Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is.
Ott is egy érv a domináns: Profit
Ha valaki okul belőle, jó!
Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!!
Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.
ha az ugyanolyan sufnyis első lököst feltudtam rakni egyedül, akkor a hátsót miértne tudtam volna?
csak a hátsónál lejjebb kellett engedni a kipufogót, ezért kértem segítséget viktortól.
Én hülye vagyok tudom, már megbeszéltük. Számolni sem tudok. Ne okoskodjak, mert még a végén megint kiderül, hoyg fiatal vagyok, és nem lesz igazam. LOL
Ez számít valamit? Segítettél, ugye? Önzetlenül? Ez nem úgy tűnik, mert mindenkinek a szemére hányod. Ha valakinek segítek csak úgy, akkor nem beszélem ki a háta mögött. 30 volt? Annyi. Mennyit kellett volna tejelnie belőle? 50-et? Akkor tényleg lett volna 100 a végére, csak mert tanácsot kért.
Én is TÜV-minősített cégnél dolgozok, valamint Minőségügyi szaGmérnök vagyok továbbá rendelkezek nemzetközi TÜV-vizsgával is... szóval van rálátásom...
Mindig azok szívják ezt meg legjobban, akik legjobban pofáznak a "sufnyik" ellen...
Mert amikor már ISo-sítani kellene, meg TÜV-Rheinland engedélyt szerezni, akkor csak húzzák a szájukat, hogy mennyibe kerül, stb... addig persze mindnek nagy a pofája... (már nem egyszer tapasztaltam...)
Persze, lehet selejt... erre van a visszacsatolásos minőségellenőrzés,hogy egy előre meghatározott tűréshatáron belül tartsák a selejt számát.
Csak nem mindegy, hogy ha a pályán 130-nál leszakad a spoilered, és szétveri a futóművedet meg a mögötted jövő szélvédőjét, akkor van kihez fordulni kártérítésért...
Nem téged vesznek elő azonnal...
Semmi gond, itt kimagyarázhatod a dolgot, de majd a kasznis műhelyben az igazság és az itt hintett hazugságaidat beszélhetjük ki a családod-rokonaid jelenlétében.
Egyébként megint olyan dologban okoskodsz bele, amiről fogalmad sincs.
Ő kép után egy egyedit akart csináltatni.
Egyedi meg hol egyenlő egy széria munkával???????
És még meg se köszönte azt se szóban se anyagiakban azt, hogy a sufnyiból származó szerelhetetlen lökösét én oldottam meg.
Talán jobb ha ezt is tudod, és nem a kukában landolt a lökös.
csak a hátsónál lejjebb kellett engedni a kipufogót, ezért kértem segítséget viktortól.