változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Lordie
#535
2005. március 08. 20:24
Szóval egyértelmű CTR. Ezekben az adatokban mind jobb
Lordie
#534
2005. március 08. 20:22
Kis kiegészítés...

CTR:
Gyorsulás: 6.8s
VMAX: 235km/h

Astra Turbó 200LE (katalógusból):
Gyorsulás: 8.2s
VMAX 230km/h
Városi fogyasztás: 13.1 l/100km
Országúti fogyasztás: 7.1 l/100km
Kombinált fogyasztás: 9.3 l/100km
CO2 kibocsátás: 223 g/km
kjanika
#532
2005. március 08. 20:03
hát Civic Type-R mellett szavaznék
hobizoli
#531
2005. március 08. 19:16
Mondjuk az ujsagot nem lattam mit ir, de a honlapokon ez olvashato:

Astra 5 ajtós Sport 2.0 Turbo Ecotec (200 LE):

Városi fogyasztás: 11.9 l/100km
Országúti fogyasztás: 6.5 l/100km
Kombinált fogyasztás: 8.5 l/100km
CO2 kibocsátás: 202 g/km


Civic Type-R (200LE):

fogyasztás városban (l/100 km) 12,3
fogyasztás városon kívül (l/100 km) 7,0
fogyasztás vegyes (l/100 km) 8,9
CO2 kibocsátás (g/km) * 212

hobizoli
#530
2005. március 08. 19:07
Szerintem 1.2bar a max toltonyoms overboost-nal es 0.8bar tartos uzem kozben, igaz 1.6bar-g van beskalazva a muszer, de az nem jelent semmit, a fordulatszammero is 8k-ig van megsem porog ki addig. A regi 1.9TD Tipo-ban 1.0bar-g van skalazva a muszer, de 0.7bar-nal tobbet akkor sem nyom, ha megfeszulok, egyebkent 0.7bar-tol piros szinu is a skalazas, es ezne 6k-g vana fordulatszammero....hat nem hiszem, hogy egy ijen regebbi dizel addig kiporogne :)
Bike_Racer
#529
2005. március 06. 22:13
Sajnos még nem próbáltam. Csak külön, külön, de mindegyiket kedvelem a maga nemében.
2.5 STI
#528
2005. március 06. 22:02
Az ujabbak között egyre több van, amúgy tök igazad van!
Rich
#527
2005. március 06. 21:35
Bike_Racer
#526
2005. március 06. 21:23
2.5 STI
#525
2005. március 06. 21:19
A kettő közti legnagyobb különbséget a nyomaték adja. Még ha azonos is a teljesítmény a turbósnak mindíg nagyobb a nyomatéka, ami behozhatatlan előny a rugalmasságban! A többletfogyasztás pedig egy mai modern turbósnál (persze azonos terhelés mellett) elhanyagolható!
Tehát nem kérdés: TURBÓS!
RÁki
#524
2005. március 06. 12:54
Jó mind a kettő de nem kérdés melyik a jobb.
Szerintetek miért Turbósak a:
Mercedesből a 65AMG-k
Audi S2, Rs2, Rs4, Rs6-ok
Toyota Suprák
Nissan Skyline GTR-ek?
És miért van az hogy a Forma1-ben is a turbós korszakú autók 1500 ccm-es turbó motorral 1000 lóerőt tudtak?
Most kétszer akkor szívó csúcstechnika kell ugyanakkora teljesítményhez!!
Tehát jó dolog a változó szelepvezérlés, de egy jó turbómotornak a közelébe sem ér!


Petro
#523
2005. március 06. 12:37
Nyugi nem golf, de turbós!
Bike_Racer
#522
2005. március 06. 12:35
CSá JiM!
Mikor lesz meg az új autó? (tudom nem ide tartozik)
JiM
#521
2005. március 06. 12:33
Pff, talán nem az Asztmához kellett volna hasonlítani. Bár ezek szerint a teszt nem csak a motorra ment, hanem 2 autót hasonlított össze.
rolyboy
#520
2005. március 06. 12:01
Honda CTR és az Astra turbó egyaránt 200LE,ámbár a Honda mindenben jobb adatokat ért el.Gondolok itt gyorsulás,fogyasztás,kényelem,futómű...stb...no comment

HONDA RULEZ
Petro
#519
2005. március 05. 22:37
A puntón
Petro
#518
2005. március 05. 22:36
Az overboost miatt lehet 1.6 is a nyomás!
rolyboy
#516
2005. március 05. 15:25
V-tec vs turbó???
A Vmax ehavi számában egyértelű a válasz
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 715 találat 36 oldalon
-->