változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Jk
#635
2005. március 11. 00:39
Sziasztok all!!!!!!!

Nariii: Nem akarok rossz emlékeket feszgetni, de mi lett az autólopás ügyből????
Nariiii
#634
2005. március 11. 00:39
Ftomi
#633
2005. március 11. 00:38
ugyanolyan tömege van egy corolla ts-nek
ugyanolyan pörgös,alul semmi, fent minden tipusu változo szelepvezérlésü motor.
és annak miért nem adnak meg 6.7-et?
Atti
#632
2005. március 11. 00:38
Mire a Honda éppencsak, hogy elindult a HGT már 1.5 autót adott neki.
boti
#631
2005. március 11. 00:38
Nariiii
#630
2005. március 11. 00:37
Nariiii
#629
2005. március 11. 00:36
hehe azt nem olvastad nyári gumi télen .... na jo mind1 te nem fogod megérteni
boti
#628
2005. március 11. 00:36
a 7.1 rossz féltengellyel volt
kevés váltóolajjal......
és rá 1 hétre ezek orvoslása után ujra lett mérve.csak ave nem cserélte ki.
Ftomi
#627
2005. március 11. 00:36
jol mennek a hond integrák
csak amiket az ember a hungaroringen lát azok nitrosak/nagy részük/
ezért sok emberben tévképzetek alakultak ki velük kapcsolatban
és tul sztárolják öket
de nem is hangzik jol stzm: 190lo 6.7??????????
nem reális
Nariiii
#625
2005. március 11. 00:35
az 1 dolog de sztem a soför se volt vmi ász
Atti
#624
2005. március 11. 00:34
Atti
#623
2005. március 11. 00:34
A Hondáknál nagyon sok múlik a söfőrön, alig 1 hónapja haverom egy Bravo HGT-vel úgy elhagyta a rajtnál az Integrát, hogy csak 160-nál érte utol.
-14.5 fok volt és a Hondán nyári gumik.
Ftomi
#622
2005. március 11. 00:33
akarod mondani a 7.1-et
1 személy
+1 személy
kb 0,5mp
boti
#621
2005. március 11. 00:33
nem gyári adat szerelmese,de azért azt tényleg komoly körülmények között tesztelik ki.rendes pilótákkal...
kjanika
#620
2005. március 11. 00:33
abban hiszek hogy járok gyorsulásira, ja és narii nak annyit az integra méréséről hogy volt egy 7 alatti ideje is, meg vmi baj volt a géppel. Csupán ennyi, de majd ha érdekel beszámol neked részletesen
boti
#619
2005. március 11. 00:31
ezeket nem szabad alapul venni.
ha 15 próbálkozásból egy tapasztaltabb /gyorsulásban/ sofőr jó körülmények között menne akkor derülne ki igazából.a ctr-nél is irta ave h. 1 próba volt.
pl.nariék intije -3fokban nyári gumival pörgő kerekekkel,de körülményekhez képest jól terelve megcsinálta 6.8-at.
kjanika
#618
2005. március 11. 00:31
na:
1. a CTR mért adata elég gyenge ott,
2. én nem mondtam hogy szar diesel, meg ilyenek

3. engem nem érdekel mi ver el mit,
Ftomi
#617
2005. március 11. 00:30
dehogy tudja.
nariii autojánál sem 6.7-et olvastam a timeslippen ha jol emlékszem
te a gyári adatok szerelmese vagy
nem a saját szemednek hiszel?
hanem a sárgának aki kitöltötte a katalogust?
boti
#616
2005. március 11. 00:29
azis tudná.sztem látszik is.a 60lábjának mindenképp 2.75belül kéne legyen de inkább 2.7v. jobb.
ott már lejön több mint fél mp.
+meddig forgatja a fokozatokat meg váltások,én a videót nézve nem voltam elragattatva,sztem többet tudott az a ctr.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 715 találat 36 oldalon