változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
hobizoli
#695
2005. március 12. 21:58
Lordie
#694
2005. március 12. 08:45
Én eleve a RRingről beszéltem
EVO az más, ott még több csalás van. Igaz szvsz csak akkor derül(het) ki, ha folyamatosan dobogós az illető. Amúgy senki nem foglalkozik vele.

B E 31
#693
2005. március 11. 20:10
hobizoli
#692
2005. március 11. 20:07
BGY
#691
2005. március 11. 19:21
OK. már látom, hogy felesleges volt az előző kommentem
BGY
#690
2005. március 11. 19:20
hobizoli
#689
2005. március 11. 19:13
Ja az a Rabaring....akkor jol van, nem szoltam :D
hobizoli
#688
2005. március 11. 19:11
Hm, biztos ugyanazt nezzuk?

1.kat.: 1000ccm alatt
2.kat.: 1001-1500ccm
3.kat.: 1501-2000ccm
4.kat.: 2001-2500ccm
...
www.gyorsulas.hu - versenyszabalyzat

szerintem



hobizoli
BGY
#687
2005. március 11. 18:05
Ez igaz, de ez még a P-Box nélküli ára
Lordie
#686
2005. március 11. 15:22
Ez az oldal mostanában készült?

"A kétféle feltöltővel rendelkező autók minden esetben kettő kategóriával feljebb sorolandók".

Ez tavaly nem volt még benne...

Mondjuk leginkább az tetszik, hogy végre 1600ccm-től indul a kettes kat :)
jocipapa
#685
2005. március 11. 14:53
itt a leírás a teljes kategória besorolásról!!!
jocipapa
#684
2005. március 11. 14:52
Lordie
#683
2005. március 11. 14:48
Én is így gondolom, de a szervezők engedélyezték neki, hogy 2l turbósokkal induljon, mintha nitró nem is lenne. Sajnos nem volt egyértelmű a kíírás. Mindegy, ez már más fórumon napokig téma volt anno, meg különben sem vagyok kompetens ez ügyben...


jocipapa
#682
2005. március 11. 14:29
ezt meg sajnos nem tudom, mert ebben nem vagyok érintett!
én ígyis úgyis a nagyobb kategóriába tartozom!
nem is nagyon kell labdába rúgnom!
jocipapa
#681
2005. március 11. 14:27
2 kategóriával feljebb sorolják!
Coito
#680
2005. március 11. 14:22
Indulhat valaki két kategóriában?? Pl ha nitrós a kocsi egyik kat.-ban nem használja másikban igen.
Lordie
#679
2005. március 11. 14:13
Nem akarok senkit megsérteni, így neveket nem írok...
Ha az óvásra gondolsz, 2 éve fordult elő, hogy vki szándékosan rossz katban indult. Megbukott... Azóta is versenyzik, de már nem ebben a katban...

De ha más nem kemény vita folyt tavaly a nitró+turbó EGYÜTT hány kattal lépteti feljebb az adott verdát.
JiM
#678
2005. március 11. 12:25
Igen asszem ezt láttam én is valahol.
Ftomi
#677
2005. március 11. 12:12
Ftomi
#676
2005. március 11. 12:06
az ibiza cupra-rol jut eszembe.
a peugeot 206 rc is is változó szelepvezérléses.
elvileg erösebb az ibizánál és könnyebb.
volt most a vmax nevü ujságban összehasonlítása az ibiza cupra tdi-nek,a peugeot 206 rc-nek és a renault clio rs-nek.
mindkettöt hülyére verte az ibiza.
azt hiszem 300pont a max és kb 50-el rávert mindkettöre.
mérték a köridejüket:6mp-t vert az ibiza egy körön a 206rc-re és 4-et a renaultra.

bár ebbe benne van a franciák híresen jo futómüve is.
szoval turbos nyert ismét!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 715 találat 36 oldalon
-->