változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
kjanika
#595
2005. március 11. 00:05
akkor nézegesd meg a hondákat is
Ftomi
#594
2005. március 11. 00:04
persze a vw csoportnál gyári adatokrol beszáltem.
a valoság más.
kjanika
#593
2005. március 11. 00:04
figyelj ha egy vti megy 7,3 körül akkor mond inkább azt hogy szerinted elveri a vti a CTR-t, csak egy kcsit majd kinevetnek
Ftomi
#592
2005. március 11. 00:04
vw csoport:
audi megy a legjobban,utána vw,seat és utoljára skoda. ugyanazzal a motorral.
általában a az audi és a vw még nehezebb is.
presztizs.
mercedes cl 500.érdemes megnézni a timeslippen.7.5 alatt van 100-on
automata:elbaszni sem lehet vel. 6,3 a gyári adat.
tesom fönökánek a saab 9 5 aeroja 250lo
6.8 gyári adat.
7.5 alá nem lehet vinni
de a bmwnél szokott még gyaakori lenni
6.8 530i adata 8 alá nem lehet vinni az ujságok szerint.
a presztizsmárkák nem mindig de hajlamoisak jobbat megadni gyári adatnak
kjanika
#591
2005. március 11. 00:02
gondolj amit akarsz, de itt ami nem tudja az írt adatot az a te kocsid
Akro
#590
2005. március 11. 00:02
igazad van, jut eszembe, nem is "mindennapi" módon, kuplunggal indult.
ezen a gyári adaton is csodálkozom, hogy mérik? ahány ember annyiféle rajtolás, annyiféle váltás.
Nariiii
#589
2005. március 11. 00:00
boti
#588
2005. március 11. 00:00
na azt tudom,de ott milyen váltó van és milyen elektronikai háttér.
a civic typer 30th annyversari-ban szintén van rajt elektronika.na avval sok okosságot lehet művelni.
kjanika
#587
2005. március 11. 00:00
ha a vti-ből kihozzák a 7,3 körülit akkor nem kell nagy tudás ahhoz hogy gondolkozz egy kicsit, hogy a CTR még jobb
Ftomi
#586
2005. március 11. 00:00
mert mért adatokban ujságban,timeslippen,autobild.de-n stb ..nem tudja.
ezen mit nem lehet felfogni?
nem szídtam csak nem tudja.
boti
#585
2005. március 10. 23:59
sztem bármilyen típusú márkájú autónak tudnia kell a gyári adatot amit megadnak,de persze mindennek stimmelnie kell.
Akro
#584
2005. március 10. 23:59
bocs hogy beleszólok, de a múlt heti ismérlésben bazsó tesztelte az M5-öt és valami 5 valamennyi alatt volt 100-on.
kjanika
#583
2005. március 10. 23:58
hidd el tudja a gyri adatát, a hondánál nem marhaságokat írnak
kjanika
#582
2005. március 10. 23:58
miért ne tudná?
Ftomi
#581
2005. március 10. 23:58
ez gyári adat jános fiam.
mért adatot linkelj.
tudjuk hogy sok kocsi jobbat tud mint a gyári adata és tudjuk hogy sok meg annyit se tud.
boti
#580
2005. március 10. 23:57
ja és 200000körüli km van benne
boti
#579
2005. március 10. 23:57
na és ha minden tesztben igy indulna és váltana a pilóta akkor meg is lenne.
boti
#578
2005. március 10. 23:56
van egy gyári a cs-on ami 7.2-őt téli gumival 2!! váltással /1 is ment volna/ gyári állapotban tudja.
boti
#577
2005. március 10. 23:55
de hol irtak ilyet h. eddig egyse tudta 7.2-7.5 alatt?
ha ilyen szintű eltérés lenne biztos h. megváltoztatták volna a gyári adatot,mert nem 1 éve nyomatják.
az m5-ös bmw-ből se hozzák ki mindig a gyárit minden tesztben,főleg ha ilyen bazsó meg winkler csinálja.
nem fikázom őket mert jófejek,de nem bizti h. a 6.8-at megcsinálnák ők is.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 715 találat 36 oldalon