változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
JiM
#675
2005. március 11. 10:39
Az Ibiza Cupra PDTI, pedig 7,6sec alatt van 100-on, és 160 LE Ha meg P-Box is van benne akkor 186 LE

Nem rossz! Csak hát Ibiza, és 5,8milla.
Lordie
#674
2005. március 11. 02:36
Igen, Rábaring kedvez idén a VTIknek, ott 1600ccm a kategória határ. Ami még külön van az a 4WD és 2WD. Feltöltő 1kat. feljebb akárcsak EVOn.
boti
#673
2005. március 11. 02:00
mázlid van.1600cc-ig van.turbo nitro... egyel feljebb.ennek még én is örülök:)
boti
#672
2005. március 11. 01:49
boti
#671
2005. március 11. 01:49
Petros
#670
2005. március 11. 01:46
Hű Lordie Bácsi! Tiszteletem. Hallottam már sokat a masináról, talán 15-én találkozunk is.

Tényleg 1.6-ig lesz a Rábaringen a kategória határ? És tényleg együtt mennek a turbósok a nem turbósakkal?
Hol lehetne erről olvasni? Hol vannak a szabályok és a dátumok?
Mert az 1.6-ban még bejuthatok az első 52-be...
Budget
#668
2005. március 11. 01:17
Lordie
#667
2005. március 11. 01:11
És Hondával rajtolni valóban meg kell tanulni. RT gyári ITR-ből is kihoz 6.4-t.
Lordie
#666
2005. március 11. 01:09
Létezik az óvás. Éltek is már vele. Csak drága, főleg, ha nem jogos. így marad a fikázás, hogy ezt az eredményt csak nitróval tudja...

Mellesleg AVE, az OPEL meg a többiek sem széria autóval indulnak, ha már azt hozod fel a gyári ITR ellen
JGR
#665
2005. március 11. 01:06
fotosopper
#664
2005. március 11. 01:05
szerintem valtozo szelepvezerles , turboval
az a tuti

vagy csak turbos
boti
#663
2005. március 11. 00:58
Ftomi
#662
2005. március 11. 00:54
Nariiii
#661
2005. március 11. 00:53
Ok
Na én is megyek joccak mindenkinek hali
Ftomi
#660
2005. március 11. 00:52
a 8 között ebben a kategoriában meg elöfordul 8mp alatti 200m is
boti
#659
2005. március 11. 00:52
nem is próbáltad még?
a feeling már jó,csak a g**i sorban állás.....
Ftomi
#658
2005. március 11. 00:51
az én válto utam?
normális.nem hiszem hogy a seat a szar váltoirol lenne híres.
én a mitsu lancer evokkal,dcs lancia-val,subaru impreza wrx-kel,alfa q4-kel
vagyok egy kategoria.azért szoktam a ringen nézö lenni.
ilyen eröt slick nélkül nem tudok utra vinni.
baszott nagy a turbom,ebböl következik hogy a turbo lyukam is kurva nagy.
ha alacsony fordulatrol rajtolok nincs eröm, de ha egy picivel 2000felé viszem akkor olyan hirtelen szabadul rá a kurva nagy nyomaték az elsö kerekekre hogy kaparok mint a bolond.
9,3-9,5 alá nem lehet leszorítani még slickkel sem a 200m-es idömet.
kjanika
#656
2005. március 11. 00:48
na lényeg a léyneg megyek aludni ez a biztos.

Jóccakát mindkinek
majd vmikor folytatjuk
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 715 találat 36 oldalon