Beszélgessünk!!
aktuális téma

Sziasztok!
...ez egy olyan fórum ahol mindenről beszélgethetünk ami az eszetekbe jut...normális keretek között természetesen...
Nézzetek be minél többet
...és beszélgessünk bármiről, ami érdekel benneteket...

Kötekedésnek, politizálásnak , kuncsorgásnak, káromkodásnak helye nincs
Aki azért jön ide, hogy sértegesse az itt beszélőket,az ban-t kap!!!!!! EZ alól senki sem kivétel!
...ez egy olyan fórum ahol mindenről beszélgethetünk ami az eszetekbe jut...normális keretek között természetesen...

Nézzetek be minél többet

...és beszélgessünk bármiről, ami érdekel benneteket...

Kötekedésnek, politizálásnak , kuncsorgásnak, káromkodásnak helye nincs

Aki azért jön ide, hogy sértegesse az itt beszélőket,az ban-t kap!!!!!! EZ alól senki sem kivétel!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
én is mennék a digihez, vagy bárhová de itt csak a köcsög lilák vannak, a környező utcák egy részébe van digi, kb 2-300 méter kábel kéne idáig, írtam is nekik hogy nem akarnak-e ide is kötni, mert kb. egy egész társasház váltana rájuk, de "egyenlőre nem tudnak információval szolgálni hogy mikor lesz". pedig már úgy készülök hogy beb@szom a szaros boxukat a modemmel együtt az "ügyfélszolgálatukra" a dugjátok fel magatoknak felirattal...
telefonon 2x45 perc várakozás után, lecsesztem őket, hogy mégis mit képzelnek, hogy várakoztatják az embert? azt hiszik mindenkinek csak arra van ideje, hogy a telefon előtt üljön? és akkor jöttek ezzel a 72 órával és, hogy törekednek. mondtam, jó rendben, majd én is törekszem, hogy befizessem a számlát, de akkor amíg nem volt szolgáltatás, ne is számlázzák ki. alig vártam, hogy lejárjon a hűség. sávszélesség emelés semmi, optikai netjük rossz volt. a mostani már 2x emelt sávszélességet és egy picivel fizetek többet, mint az elején. de a szolgáltatás azóta 4x-es.
De van szolgáltató, aki megengedheti magának, hogy 72 órán át sz@rik a problémára, és utána is hülyének néz...
én is jártam így, várakozás tekintetében. sőt ha valóban rögzítik a beszélgetést, akkor van pár kacifántos a részemről a T. részére. soha többet. DiGi-vel semmi probléma nem volt, pedig már vagy 4 éve az van. ha nem volt net, telefon, tv, az is max 1-2 óra. de vagy 2x volt ilyen.
Én nem TV-zem, nem telefonálok, nekem csak net kell. De az nagyon. Az ...öhm... mélezés mellett kell a munkámhoz is! Sokszor küldözgetek nagy fájlokat. Töltögetek fel jutyúbra is. Szóval fontos a stabil net!
És nem is a pénz a lényeg, hanem a szolgáltatás, ami mögötte van. Az emberi rész, ahogy bánnak velem.
Volt már párszor, hogy megkértem a tésembert, hogy kapcsoljon át olyanhoz, aki ért is hozzá.
És nem is a pénz a lényeg, hanem a szolgáltatás, ami mögötte van. Az emberi rész, ahogy bánnak velem.
Volt már párszor, hogy megkértem a tésembert, hogy kapcsoljon át olyanhoz, aki ért is hozzá.
nálam szakadozott az ip tv, meg ha elkezdtem letölteni akkor már semmi mást nem lehetett, felhívtam őket, jöttek a bullshit dumákkal (újraindítás, kábel stb..) kb 10éve vagyok informatikus szóval már tényleg csak akkor hívom őket ha gond van, na most hibabejelentő 1x 55 perc, következő nap 45perc várakozás után méltóztattak felvenni, aztán ő onnan a gép elől nekiállt távgyógyítani, mint az az idióta a tv-ből aztán közölte hogy ő most már azt látja hogy jó. Kellett egy kis türelem hogy nem küldjem el melegebbre...mentek tőlem is a panaszlevelek, 1-re sikerült belőle nekik válaszolni, a szolgáltatás megredelésre a mai napig nem kaptam választ hivatalos választ, csak a retek telefonos közölte hogy akkor csináljak amit akarok mert márpedig ők nem fognak nekem 8 ezerért hűségidő nélkük 30/5ös netet adni, amit láttam a neten az hibás...upc/digi kb ennek a feléért 3x annyit ad...a tv csatornák most mellékesek
Érdekes, egyszer olyan helyre költöztem, ahol csak a t netezett. Felhívtam öket, megnyomtam a új szolgáltatás megrendelése menü gombját, majd 75 percig (1 és egy 1/5 óra) zenét hallgattam. Addig bírtam. akkor letettem. Aztán felhívtam az összes szolgáltatót -bár tudtam, hogy nem szolgáltatnak ott-, mindegyiknél megynyomtam az új szolgáltatást, és mindegyiknél 1 percen belül emberrel beszélgettem.
Szóval nem hiszem, hogy kell az új ügyfél nekik. Valami teljesen másból élnek már.
Szóval nem hiszem, hogy kell az új ügyfél nekik. Valami teljesen másból élnek már.
Sokan szidják a júpíszít, de engem kis apróságokkal levesznek a lábamról. Felhívom őket, és segítenek. Olyan szinten, hogy még az ...öhm... mélkliensem beállításában is segítenek (na mert ugye egyértelmű, hogy az elektronikus postafiókom nézegetéséhez kell a 240/20-as sávszél
)
Ha nem megy a net, felhivom a hibabejelentőt, és közli az autómata, hogy a telefonszámom alapján azonosítottak, és a környéken hibájuk van, aminek elhárításán dolgoznak.
Ad 1, nem kell fél órát várnom az emberre, hogy elérjem, Ad 2 nem állok sorba lóf@szért, hogy bizonygassam, hogy márpedig biztosan náluk van a hiba, és nem én vagyok tök hülye.

Ha nem megy a net, felhivom a hibabejelentőt, és közli az autómata, hogy a telefonszámom alapján azonosítottak, és a környéken hibájuk van, aminek elhárításán dolgoznak.
Ad 1, nem kell fél órát várnom az emberre, hogy elérjem, Ad 2 nem állok sorba lóf@szért, hogy bizonygassam, hogy márpedig biztosan náluk van a hiba, és nem én vagyok tök hülye.
nekem is tele van már a tököm velük, mindent, de tényleg mindent elkövetnek hogy ne legyek az ügyfelük, de sajnos itt nincs más jelenleg. amit írtál tök igaz, hazudnak mint az állat, konkrét példa: webshop, szolgáltatás (újra)megrendelés (olcsóbban) összerakom a kis csomagom (hűségidő nélkül, mert a kva annyuknak se akarok hűséges lenni) 4ezerrel olcsóbban hozza ugyanazt a csomagot összárban, hűséggel a jelenleginek a fele, megrendelem, majd közlik hogy ezt nem lehet megrendelni és én rossz árakat látok a weben, és a pofámba hazudnak hogy olyat nem láthattam, elküldtem a screenshotot hogy nesztek bazdmeg, arra meg nem válaszolnak, felhívom őket az ügyintéző közli velem hogy ezzel kapcsolatban nincs is panasz téve...stb stb....de a vége mindig ugyanaz, menjek a picsába és és vagyok a hülye, és kössek hűséget mert az milyen kva jó
Jah, és boldog karácsonyt mindenkinek

fogyasztóvédelem? hátha ők jobban tudnak segíteni, kideríteni, hogy mit művelnek...
De azt nem értem, hogy ha írásban teszünk panaszt, akkor miért nem arra válaszolnak? Konkrétan, mintha el sem olvasnák a levelet. Hetente küldenek más-más összeget ugyan arról, és a kézbesítés előtti fizetési határidővel.
Szerintem az ügyintézők zömének fogalma sincs a szolgáltatásról.
Kiemelt ügyfélként kezelnek. És vannak olyan dolgok, amikért szivesen fizetnék, ha működne.
Szerintem az ügyintézők zömének fogalma sincs a szolgáltatásról.
Kiemelt ügyfélként kezelnek. És vannak olyan dolgok, amikért szivesen fizetnék, ha működne.
No akkor sorjában. Először is 10 éve még azt mondták nem a legolcsóbbak akarnak lenni hanem a legjobbak. Mára úgy gondolom egyik sem teljesült. Aztán hogy le tagadnak szolgáltatást az több rétű probléma: 1 Vagy nem ismer az adott operátor, mivel sokat cserélődik a létszám, mivel munka nehéz stresszes nagyon fizu nem az igazi, és őrült hajtás van, maximálisan igyekeznek kihasználni az embereket. 2 Nem publikus, értsd nem mindenkinek lehet ajánlani, mert olcsó vagy mert macerás, vagy mert nem vagy elég kiemelt. De erről nem az dönt akivel beszélsz. Ja és hogy 10 éve ügyfél vagy, akkor nem érdekelsz senkit az ügyfél szolin ott az a lényeg hány újat hozol, nem aki már meg van. Arra nincs jutalék, és különben is egy ügyfél max 580s-t lehet vonalba utána már túl magas tartásidő, veszítenek a fizetésükből.

Leu:
Már írtad korábban, hogy ügyfeleztél, meg a véleményed róla, csak akkor még nem fedted fel a céget
Nemrégiben azon buktam ki, hogy felhívom őket, és kapásból letagadnak szolgáltatásokat. Aztán felhívom mégegyszer, és kiderül, még is van. Majd írnak egy SMS-t, és kérik, hogy értékeljem a munkájukat. Erre felhívtam őket, hogy ezt mire véljem? Ők is tudják, hogy az egész egy kapal sz@r, és reménykednek, hogy hátha így is jó valakinek?
A másik, hogy este 10 után csak hycomat ügyfélszolgálat van. Régen akkor is tudtam ügyet intézni.
A harmadik, hogy rendszeresen belefutok tiszteletlen ügyintézőkbe. És rosszul viselem, ha hülyének néznek. Már lassan 9 éve vagyok az elöfizetöjük. Szóval nyugodtan figyelhetnének a régi ügyfelekre!
Már írtad korábban, hogy ügyfeleztél, meg a véleményed róla, csak akkor még nem fedted fel a céget

Nemrégiben azon buktam ki, hogy felhívom őket, és kapásból letagadnak szolgáltatásokat. Aztán felhívom mégegyszer, és kiderül, még is van. Majd írnak egy SMS-t, és kérik, hogy értékeljem a munkájukat. Erre felhívtam őket, hogy ezt mire véljem? Ők is tudják, hogy az egész egy kapal sz@r, és reménykednek, hogy hátha így is jó valakinek?
A másik, hogy este 10 után csak hycomat ügyfélszolgálat van. Régen akkor is tudtam ügyet intézni.
A harmadik, hogy rendszeresen belefutok tiszteletlen ügyintézőkbe. És rosszul viselem, ha hülyének néznek. Már lassan 9 éve vagyok az elöfizetöjük. Szóval nyugodtan figyelhetnének a régi ügyfelekre!
Az arénában óriási csata van a Passat és az Astra között
nem csoda, én is nehezen tudtam választani!

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ugyan úgy nem, mint amikor én elbúcsúztam az otp-től, vagy amikor a központi ocsmányirodában üvöltöztem (direkt kisbetűkkel!). Te leszel a dühöngő, meg a szemétláda.
És kérdezd csak meg Leu -t! Az ő szemszögükből valóban Te leszel. Mert az a szerencsétlen, aki ott ül, csak agy csepp olaj egy valahogyan működő gépezetben.