Beszélgessünk!!
aktuális téma

Sziasztok!
...ez egy olyan fórum ahol mindenről beszélgethetünk ami az eszetekbe jut...normális keretek között természetesen...
Nézzetek be minél többet
...és beszélgessünk bármiről, ami érdekel benneteket...

Kötekedésnek, politizálásnak , kuncsorgásnak, káromkodásnak helye nincs
Aki azért jön ide, hogy sértegesse az itt beszélőket,az ban-t kap!!!!!! EZ alól senki sem kivétel!
...ez egy olyan fórum ahol mindenről beszélgethetünk ami az eszetekbe jut...normális keretek között természetesen...

Nézzetek be minél többet

...és beszélgessünk bármiről, ami érdekel benneteket...

Kötekedésnek, politizálásnak , kuncsorgásnak, káromkodásnak helye nincs

Aki azért jön ide, hogy sértegesse az itt beszélőket,az ban-t kap!!!!!! EZ alól senki sem kivétel!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Huhh ez durva! Fura a 95ös Ibizámon ilyennek nyoma sem volt, pedig 2011ben adtam el.
És így nyílt szét. Amikor leszedtem a kédereket, meg a műanyagokat, jobban látszott, de azt már nem dokumentáltam.
Nekem most ilyenek vannak 2 golfomban
Az ülések nekem is überfaszának tűnnek, bár ez csak normál nem bőrözött és én ez előtt huzamosabban csak Golf 1-est, 6K Ibizát és C Corsát vezettem, szóval azok után ez nem lepett meg nagyon

Amugy nekem pont a beltér bejött. A félbőr fotelban egyseggel jöttem 1200km-t. El sem fáradtam. Nem nyomott, nem zsibbadtam. És ki is tudok szállni belőle.
Mint írtam, elég sokat járok bontóba. Golf 2, passat b3, és toledo (98-ig), amiket nézegetek. (a golf kompatibilitás miatt
)
Látok mindháromból jobbat, lepukkantabbat, de a kb10 évvel fiatalabb seatok sokkal rosszabb állapotban vannak, mint a másik két típus bármelyike.

Látok mindháromból jobbat, lepukkantabbat, de a kb10 évvel fiatalabb seatok sokkal rosszabb állapotban vannak, mint a másik két típus bármelyike.
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy az kerül bontóba illetve olcsón eladásra, amit hagytak is olyan sorsra jutni.
Ettől függetlenül azzal egyet is értek, hogy a beltér talán a kelleténél gyengébb minőségű anyagokból van kialakítva, de karosszériát illetően nekem eddig se a 6K sem ez az Ibiza nem okozott csalódást.
A 6K Ibizámba 260 ezer kilométer volt amikor eladtam és még mindig használja aki megvette
Persze mindenki abból indul ki amit maga lát, szóval megértem a nézőpontodat.
Ettől függetlenül azzal egyet is értek, hogy a beltér talán a kelleténél gyengébb minőségű anyagokból van kialakítva, de karosszériát illetően nekem eddig se a 6K sem ez az Ibiza nem okozott csalódást.
A 6K Ibizámba 260 ezer kilométer volt amikor eladtam és még mindig használja aki megvette

Persze mindenki abból indul ki amit maga lát, szóval megértem a nézőpontodat.
nem tudom, nem jon alom a szememre
mar keszulok vagy egy oraja. Nekem ennyire nincs emlekem a teverol, mar akkor sem naygon erdekelt, talan az ausztral expressz meg ilyenek amiket neztem


Te mit csinálsz még ilyenkor? Nekem van mentségem, a kocsimmal foglalkoztam még meló után

Nekem nem jutott sok mozi. Elmenzünk a végtelen történrtre. TV meg fekete-fehér magyar 1. Hétfőn adásszünet. Nyári szünetben reggel vártuk az adáskezdést. Már a hangyák háborúját is néztük

en meg nem hiszem hogy lattam ilyet. De insigniat sem sokat. Azt viszont jo volt latni hogy erre a magyar autora csopogott az olaszok nyala
csak ugy tekeregtek utana

Nekem nagymamam moziban dolgozott, igy akkor filmeztem amikor akartam, az ovi mellett volt a mozi
szoval tuti akkor lattam, teve nem is nagyon volt... de emlekszem ugy hivtak ocso
mert 5 meg 3 az 8. Nem volt ilyen modern neve hogy herbie
szoval 85 korul volt a film a mozikban, szerintem



Ez után én is megfordultam. Tán körbe is nyálaztam...
Nekem is ez a legnagyobb bajom az j autókkal. Nincs egyéniség. Ezért is üde színfolt az insignia, pláne, hogy az opel hozta ki
Amúgy a Kicsi kocsi '68-as film. Akkor már 34 éve gyártották a bogarat. Amikor meg mi születtünk, már rég legenda volt.

Amúgy a Kicsi kocsi '68-as film. Akkor már 34 éve gyártották a bogarat. Amikor meg mi születtünk, már rég legenda volt.

jo de amikor a bogarat vettek mint a cukrot, akkor meg nem volt ennyi konkurencia mint manapsag, sokkal nehezebb valami kulonlegesseggel elorukkolni. Masreszt, az olyan kis cuki volt, biztos a rola keszult film is sokat dobott az eladason, emlekszem pici voltam mikor lattam, most meg par hete megint volt a tv-ben az uj valtozat, de meg felnott fejjel is meghatodtam rajta
) Akkoriban meg konnyebb volt legendat csinalni egy autobol, maibol kevesbe, egyre inkabb hasonlitanak egymasra a kocsik, nincs egyeniseguk, en elobb megfordulok egy szep regi veteran utan mint egy uj Ferrari utan, pedig majdnem nepauto felenk
(vagy epp ezert hagy hidegen)


Nem kellenek a tradiciok! A bogár is elkezdte valahol, és vették, mint a cukrot. Csak jot kell csinálni
Bár most a dacia is reneszánszát éli, de nem azért, mert anno annyira jo volt
Egyszerüen jól pozicionálták a piacon.

Bár most a dacia is reneszánszát éli, de nem azért, mert anno annyira jo volt

Egyszerüen jól pozicionálták a piacon.
Jó reggelt! Sz@r anyagból vannak. Hiába konszern, a kaszni nem bírja.
Én vettem egy '98-as toledot. Mentem vele 1200km-t, majd összetörtem. (Németektől hazafelé autopályán tükörjégen megelőzött a hátulja...)
60körül mentem kb, és földfal fogott meg. Vészesen nagyot nem kapott, de mérsékelten kinyíllt, és olyan rothadások kerültek elő, hogy csak pislogtam. C oszlop, kerékív végigrothadva. Kb 1cm-re szétnyílt.
Ami miatt megvettem az megmaradt. Éli tovább a TDI , a fék, futomű az életét a golfomban. Rengeteg kompatibilis alkatrész van. Emiatt én nagyon szeretem. A félbőr sport ülés, a magasságállítós kormányoszlop, meg pár apróság is átkerült a golfba. Mi több, már 2 golfomban toledo ülőgarnitúra van.
Elég sok toledot bujok bontóban a kompatibilitás miatt. De mindnél ez volt a tapasztalatom, hogy feladta a vas.
Hja... És a kábelek törnek, mint a ropi...
Én vettem egy '98-as toledot. Mentem vele 1200km-t, majd összetörtem. (Németektől hazafelé autopályán tükörjégen megelőzött a hátulja...)
60körül mentem kb, és földfal fogott meg. Vészesen nagyot nem kapott, de mérsékelten kinyíllt, és olyan rothadások kerültek elő, hogy csak pislogtam. C oszlop, kerékív végigrothadva. Kb 1cm-re szétnyílt.
Ami miatt megvettem az megmaradt. Éli tovább a TDI , a fék, futomű az életét a golfomban. Rengeteg kompatibilis alkatrész van. Emiatt én nagyon szeretem. A félbőr sport ülés, a magasságállítós kormányoszlop, meg pár apróság is átkerült a golfba. Mi több, már 2 golfomban toledo ülőgarnitúra van.
Elég sok toledot bujok bontóban a kompatibilitás miatt. De mindnél ez volt a tapasztalatom, hogy feladta a vas.
Hja... És a kábelek törnek, mint a ropi...
Tudoooom, ennyire nem vagyok hulye
benne van a kommentemben, hogy tudom hogy konszern, de....
Itt azt akartam erzekeltetni, van aki azert hu egy markahoz, mert kialakul egy kotodes, de senki nem vesz Seatot, mert a nagyapjanak is Golfja volt, vagy 100-as Skodaja. Ezt probaltam elmagyarazni. Azoknak van tortenelmuk, sztorijuk. Mondjuk nekem sem ezert van Opelem, de 4 eves koromban apukamtol kaptam egy taviranyitos Asconat, lehet tudat alatt akkor ivodott belem

Itt azt akartam erzekeltetni, van aki azert hu egy markahoz, mert kialakul egy kotodes, de senki nem vesz Seatot, mert a nagyapjanak is Golfja volt, vagy 100-as Skodaja. Ezt probaltam elmagyarazni. Azoknak van tortenelmuk, sztorijuk. Mondjuk nekem sem ezert van Opelem, de 4 eves koromban apukamtol kaptam egy taviranyitos Asconat, lehet tudat alatt akkor ivodott belem

Aham, értem, köszi a válaszokat.
Kadihoz annyit én is hozzáfűznék, hogy a Seat tudtommal már minimum a 6K Ibiza óta VW kézben van. A többiben lehet valami. Jah, kombija és kabrioja van a Seatnak, a Cabrioban nem vagyok biztos, hogy rendesen szériában gyártják, de az Exeo-t azt tuti.
Történelme egyébként valóban nincs sok a Seatnak, ezzel egyetértek. Akinek az fontos egy márkában azt megértem, hogy ez eltántorítja. Bár mint mondtam én inkább kicsit VW-nek tekintem. A 6K Ibiza belülről szinte csereszabatos volt az azonos évjáratú Poloval.
- - -
Azt tudom, hogy az aréna többnyire személyes népszerűségre épül, nem is az zavar, ha annyira izgatna kiszedném onnan. Csak onnan jutott eszembe ez a dolog, hogy pl ott is alig van Seat a topban.
Egyébként a 2010-es évek előtti redesign szerintem marhajót tett a Seatnak. A legutóbbi Ibizák és Leonok szerintem nagyon pofásak. Igazából épp az enyém után következőkre gondolok, csak egyelőre nem áldozhatok annyit kocsira.
Kadihoz annyit én is hozzáfűznék, hogy a Seat tudtommal már minimum a 6K Ibiza óta VW kézben van. A többiben lehet valami. Jah, kombija és kabrioja van a Seatnak, a Cabrioban nem vagyok biztos, hogy rendesen szériában gyártják, de az Exeo-t azt tuti.
Történelme egyébként valóban nincs sok a Seatnak, ezzel egyetértek. Akinek az fontos egy márkában azt megértem, hogy ez eltántorítja. Bár mint mondtam én inkább kicsit VW-nek tekintem. A 6K Ibiza belülről szinte csereszabatos volt az azonos évjáratú Poloval.
- - -
Azt tudom, hogy az aréna többnyire személyes népszerűségre épül, nem is az zavar, ha annyira izgatna kiszedném onnan. Csak onnan jutott eszembe ez a dolog, hogy pl ott is alig van Seat a topban.
Egyébként a 2010-es évek előtti redesign szerintem marhajót tett a Seatnak. A legutóbbi Ibizák és Leonok szerintem nagyon pofásak. Igazából épp az enyém után következőkre gondolok, csak egyelőre nem áldozhatok annyit kocsira.
Ezzel azért vitatkoznék Seat=Skoda de csak Leon, Exeo/Octavia szintig, Superb szintű autója nincs a seatnak.
Az Octavia kb. vw polo szinten mozog(minőségben kidolgozottságban), Superb valahol Passat és Golf között van. Audi meg a vele egy kategóriában lévő vw modellre picit ráver. Be van ez kategorizálva. Most nem a méreteket vettem számításba hanem az autó össz minőségét, összeszerlés/felhasznált anyagok.
Az Octavia kb. vw polo szinten mozog(minőségben kidolgozottságban), Superb valahol Passat és Golf között van. Audi meg a vele egy kategóriában lévő vw modellre picit ráver. Be van ez kategorizálva. Most nem a méreteket vettem számításba hanem az autó össz minőségét, összeszerlés/felhasznált anyagok.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!