injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Krisssz
#104
2005. január 24. 21:52
[Carser]
#103
2005. január 24. 21:51
Hali!
Na hogyha így beindult a fórum újra akkor érdeklőnék, hogy szűk pénzből mivel lehetne 1995-ös évjáratú Cordobát ami 1.4 60Le kicsit erősebbé tenni. Egyáltalán mit vezérel az elektronika benne?
speer
#102
2005. január 24. 21:24
mihu
#101
2005. január 24. 21:23
Akkor ezt kivételesen jól sejtettem (meg a "chip-nélküliséget" is ), asszem a neve is innen jön (konstant).
speer
#99
2005. január 24. 21:19
Csak a nyomás,az folyamatosan spriccel.
Gróf úr
#98
2005. január 24. 21:18
Értem, akkor mind a 2 rendszernek vannak előnyei és hátrányai
speer
#97
2005. január 24. 21:16
Nem,ott már kicsit körülményesebb a+benya.
mihu
#96
2005. január 24. 21:14
Látom vannak itt hozzáértők . A másik dolog, amire kíváncsi lennék, hogy lényegében mi szabályozza ennél a rendszernél (k-jetronic), hogy mettől meddig adagolja be a naftát?
Gróf úr
#95
2005. január 24. 21:12
L-Jet esetében lehet hasonló megoldásról beszélni?
speer
#94
2005. január 24. 21:12
speer
#93
2005. január 24. 21:11
mihu
#92
2005. január 24. 21:06
Tehát lényegében benzinnyomás változtatással tudok állítani a befecskendezett mennyiségen, ugye? Levegőről meg gondoskodikpl. egy jó vezérműtengely.
speer
#91
2005. január 24. 21:03
ZDoman
#90
2005. január 24. 21:01
A "sima" K-jetronicban semmi elektronika nincs. azt nem lehet chipelni
speer
#89
2005. január 24. 20:59
A"k"jetronic az jó dolog, mert 5-7 bar között nyomhat az AC és tudsz neki nyomást adni,annyit amennyit csak akarsz.Szóval benzin az van dögivel,csak a levegőt meg az előgyujtást kell v.hogy megoldani.
mihu
#88
2005. január 24. 20:53
Úgy látom kicsit halott ez a topic . Gondoltam feltámasztom egy kicsit . Arra lennék kíváncsi, hogy egy K-Jetronic-os mocit is chipelni kell a beállításához? Mert ez a rendszer még csak elektromechanikus (ha jól tudom, először ke-jetronicban szóltak bele computerrel a keverékképzésbe, de lehet, hogy nem jól tudom, ezért kérdezem). Haveromnak van egy 1.6-os Escortja, abban is ilyen rendszer van, és emberünk azt mondta, hogy szerinte a szerelő nem piszkált elektronikát, mikor kicsit (?) finomhangolta a cuccot (most kb. 130 pacis a gép, mondjuk alapból se 90 volt, mert már sok dolog xr3-as benne). Amúgy azért érdekelne a dolog, mert az 1.8 8v-s golf I-II gti-ben és a kr motorkódú II-es 16v-ben is ilyen injektor van (a pl kódúban már ke-jetronic+katalizátor, azt tényleg chipelni kell).
SkylineGTR
#86
2004. december 24. 23:48
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Üdv
VASILIJ
#85
2004. augusztus 16. 14:02
Nekem 5 kilóba fog megálni a motorral együtt.
Mondjuk ennyiért rakhattam volna M5 motort is bele - de attól ornehéz lett volna - arrol nem is beszélve, hogy egyszerübb, és üzembisztosabb, meg erösebb is lenne.
Én meg lehet, hogy hülye vagyok, de okos az nem.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 264 találat 14 oldalon