injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
DavidVWfan
#164
2009. január 25. 18:00
Akkor tegyél rá kamuból egy karburátor tornyot, csak az esztétika miatt és kész. Úgyis ez a legelső szempontod.
winy
#163
2009. január 25. 17:58
igen de egy talin sokkal gyönyörűbb egy polirozott meg krómozott szívótölcséres karbis nagy moci
winy
#162
2009. január 25. 17:57
hallottam ilyen hengerenkénti pillangó szelepes moci hangot.gyönyörű
M_Farkas
#161
2009. január 25. 17:56
Na meg ha nem akar az ember hatalmas teljesítményt, azért egy írható elektonyikás befecskendezővel könnyebb kísérletezni, hogy fasza legyen.
winy
#160
2009. január 25. 17:52
ismerem a feltöltéseket.itt nem jönne szóba.csak szeretném kihozni a gyári motoromból amit lehet.sima retro tuningal.nagy szelepek....
DavidVWfan
#159
2009. január 25. 17:50
Ha teljesítményt akarsz, akkor azt levegővel lehet elérni. Hiába növeled a benzin mennyiséget, szívómotor csak a fordulatszám adta levegőt tudja beszívni. Ezért csak dúsabb lesz a keverék, de nem lesz nagyobb teljesítmény. Ha karburátorra cseréled, az teljesen mechanikus elven működik, tehát nem szív több levegőt.
Ha nagyobb teljesítményt akarsz, akkor azt kell elérni, hogy több levegő kerüljön bele, leginkább turboval vagy kompresszorral. Nagyobb levegő mellé az injektort be lehet állítani több benzin keverésre.
M_Farkas
#158
2009. január 25. 17:46
Valami hengerenkénti pillangós szívócsonkkal is jól nézne ki szerintem ugyanúgy.
winy
#156
2009. január 25. 17:44
és a hengerenkénti pillangó szelepről tudtok valamit,
kkrisz75
#155
2009. január 25. 17:42
Előttem szólókhoz hasonlóan, nem javaslom, csak ha versenyezni akarsz.

Utcai használatra nem előnyös.
A karbis autók csak adott fordulatszám tartományon belül adják le a teljesítménymaximumot, igaz magasabbat mint az injektor.

Az injektor viszont folyamatosan teljesítménymaximum közelében próbálja tartani a motort.

Szóval ha utcára is akarod használni(és nem vágysz a karbi hátbaverős élményére), akkor maradj az injektornál, és azt fejleszd.

Az igaz, hogy ugyan azt a max teljesítményt a karbi olcsóbban tudja, de általános használatban a fogyasztás különbség kiegyenlíti az ár/érték arányt.
winy
#154
2009. január 25. 17:42
a porlasztás egy hengerenkénti karbinál ugyan olyan tökéletes mint egy hengerenkénti injektornál.csak ennélmég az volt a cél,hogy a lehető legtöbbet kihozni egy adott motorból
winy
#153
2009. január 25. 17:40
ha speciel annyira nem érdekelne a fogyasztás és a kocsi mondjuk bio üzem anyagos,tehát a környezet védelmi norma sem érdekelne akkor teljesítmény szempontjából?
winy
#152
2009. január 25. 17:39
az injektort többnyire a környezetvédelmi előírások betartása ikhltte.sok verseny gépre még most is karbit tesznek.meg igazság szerint az én blokom még eléggé klasszikus kinézetű és szebb lenne rajta 3 dupla weber.de ugyan olyan jó az is csak egy kicsit többet eszik vele de teljesítménynek is jobb.
DavidVWfan
#151
2009. január 25. 17:36
Szóval szerintem csak visszalépés lenne. Az injektor sokkal fejlettebb technika. Sokkal kevesebb benzint fogyaszt, jobban pontosabb, precízebb a befecskendezés. Ráadásul tolóüzemben, mikor leveszed a lábad a gázról bekapcsolt sebességfokozatban az injektor nem fecskendez be, de a karburátor ilyenkor is feleslegesen fogyasztja a benzint. Az emissziós normákban is visszalépés...
DavidVWfan
#150
2009. január 25. 17:29
És miért szeretnéd az injektort karburátorra cserélni? Milyen előnyei lennének?
M_Farkas
#149
2009. január 25. 17:29
winy
#146
2009. január 25. 17:26
erről tudtok valamit.egy régi datsun 280z-re való
winy
#145
2009. január 25. 17:25
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 264 találat 14 oldalon