injector-karburátor-elektronika
aktuális téma

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az injektor csak akkor biztonságos, ha hiátlan.
De ha egyszer behal akkor fekve maradsz az út szélén, mig karbival akár milyen is meg stoppolod és hazadöcögsz.
25e egy új karbi és az biztos hogy jó.
30e-40e a használt központi és ott még vagy 20e a beépítés, behangolás(chip beállítás a motorhoz)
De ha egyszer behal akkor fekve maradsz az út szélén, mig karbival akár milyen is meg stoppolod és hazadöcögsz.
25e egy új karbi és az biztos hogy jó.
30e-40e a használt központi és ott még vagy 20e a beépítés, behangolás(chip beállítás a motorhoz)
utana meg vehetsz egy irhato (kiegeszito) elektronikat, amivel a vezerlest hozzairod a tok mas motorhoz... raadasul, ha az uj ecu nem "japo" szabvanyos, akkor nem lesz olcso....
en nem leszolni akarom a skodat, tenyleg nem....de egyszeruen nem eri meg....az auto ara + uj ecu es sallangok ara + atalakitas ara+ kieg. elektronika ara...es veszel egy olyan autot, ami alapbol injelktoros, lambdaszondas, majdnem dupla teljesitmenyu, fogyaszt ~7L-t varosban es meg ujabb is
en nem leszolni akarom a skodat, tenyleg nem....de egyszeruen nem eri meg....az auto ara + uj ecu es sallangok ara + atalakitas ara+ kieg. elektronika ara...es veszel egy olyan autot, ami alapbol injelktoros, lambdaszondas, majdnem dupla teljesitmenyu, fogyaszt ~7L-t varosban es meg ujabb is
Szerntem, Nem tudom csak így logikus.
Hengerenkénti pillnagónál a szívó csonkokba kel betenni 1-1 darabot hengerenként, HA nincs fent légszűrőház csak tüte.
Azért, hogy az áthaladó mennyiséget mindíg mérje, mert ugye az éppen nem szívó hengernél nincs áthaladó légmennyiség, így akkor éppen nem ecskendezne be, és darabos lenne a motor járás, vagy egyáltalén nem is menne rendesen.
Hengerenkénti pillnagónál a szívó csonkokba kel betenni 1-1 darabot hengerenként, HA nincs fent légszűrőház csak tüte.
Azért, hogy az áthaladó mennyiséget mindíg mérje, mert ugye az éppen nem szívó hengernél nincs áthaladó légmennyiség, így akkor éppen nem ecskendezne be, és darabos lenne a motor járás, vagy egyáltalén nem is menne rendesen.
Nem is a kisebb fogyasztás vagy nagyobb teljesítmény, hanem kényelmesebb, biztosabb az injektor, és egy új Jikov is elég sokba kerül.
120as skodára?(1.2es motor)
Arra felesleges. A jikov karbinál sose fog kevesebbet fogysztani a kocsi, és nem is fog joban menni. Páran próbálták, jó-jó de nem igazi...
De ha mindenkép injektort akarsz,
vegyél kompletten. 1.3 MPI Felicia vagy 1.4 mpi Fabia injektor szett. Központis.
30-40e
Értelemszerű a berakása.
Hengerenkéntit nem tudsz mert a 120ason vas hengerfej van és csak 2 szívótorok és ahoz 4 kell.
Arra felesleges. A jikov karbinál sose fog kevesebbet fogysztani a kocsi, és nem is fog joban menni. Páran próbálták, jó-jó de nem igazi...
De ha mindenkép injektort akarsz,
vegyél kompletten. 1.3 MPI Felicia vagy 1.4 mpi Fabia injektor szett. Központis.
30-40e
Értelemszerű a berakása.
Hengerenkéntit nem tudsz mert a 120ason vas hengerfej van és csak 2 szívótorok és ahoz 4 kell.
Szerintem a Felicia vagy a Fabia 68 Le-s motorjának injektorát rá lehet rakni.
Vagy inkább úgy kérdezem, mik kellenek egy egyszerű befecskendező rendszerhez?
nézz körül a tipusodnál.lehet találsz köztük injektorost és bontoból mindent beszerezhetsz
Igazából úgy űködik mint a festékszóró piszoty.
A ventúrikban felgyorsul a levegő sz szűkület miatt, így az oldalt lévő lyukakon keresztül felszippantja a benzint és keveredik vele.
A pillangó helyzete, pedig meghatározza az áthaladó levegő menyiségét.
A gázkarral pedig csak egy gyorsító fúfókán keresztól tudsz be injektálni üzemanyagot(mikor nyit a pillangó), azért, ha hirtelen nyomsz gázt akkor a motor szívó hatása és a folyadékok(benzin) tehetetlensége miatt létrejövő keverék elszegényedést kompenzálja.
De ez az injektálás is csak akkor jön létre ha gyorsan nyomsz gázt, mert lassú gázpedál mozgásnál a kis pupa nem üzemel. Így van beállítva, hogy lassú mozgásnál ne dúsúljon túl.
A ventúrikban felgyorsul a levegő sz szűkület miatt, így az oldalt lévő lyukakon keresztül felszippantja a benzint és keveredik vele.
A pillangó helyzete, pedig meghatározza az áthaladó levegő menyiségét.
A gázkarral pedig csak egy gyorsító fúfókán keresztól tudsz be injektálni üzemanyagot(mikor nyit a pillangó), azért, ha hirtelen nyomsz gázt akkor a motor szívó hatása és a folyadékok(benzin) tehetetlensége miatt létrejövő keverék elszegényedést kompenzálja.
De ez az injektálás is csak akkor jön létre ha gyorsan nyomsz gázt, mert lassú gázpedál mozgásnál a kis pupa nem üzemel. Így van beállítva, hogy lassú mozgásnál ne dúsúljon túl.
Mit akarsz róla tudni? Nem egy bonyolult cucc.
Amúgy engem meg az érdekelne, karburátoros kocsit mennyiből lehetne injektorosítani?
Milyen érzékelők kellenek minimálisan egy befecskendezőhöz?
Milyen érzékelők kellenek minimálisan egy befecskendezőhöz?
"Chip tuning sok embernek ez komoly dolgot jelent pedig nem is olyan komoly"
Az attól függ honnan nézzük.
Sokan a gyári mocira akarnak chip tuningot. Az általában valóban nem sokat ér. De ha komolyabb átalakítások vannak a motor terén, akkor ajánlatos áthangolni az ECU-t.
Az attól függ honnan nézzük.

az ár nem érdekel ésszerű határok között.szóval vagy hengerenkénti karbi lenne vagy hengerenkénti pillangó.de tud valaki valamit erről a hengerenkénti pillangóról még?
tudsz adni egy msn cimet?(sajátod) :)
Az a fekete cső nem hiába olyan hosszú. Az a lengőcső szerintem, ami ugyancsak feltöltésre szolgál a motorban, ami rezonancia elvén gyorsítja a levegőt a szívóoldalon. Ha kiveszed azt is, akkor nem olyan nyomatékos az alsóbb fordulatokon a motor.
Chip tuning sok embernek ez komoly dolgot jelent pedig nem is olyan komoly aki benne van kicsit a dolgokban az tudja minre gondolok
tudnák javasolni egy két olyan opciót és beállítást ami überelne sok un. chip tuningot, és árban is kedvező lehet mégha a tunercégek sokat kérne azért a bizonyos beállításért ...


az etanol 185forint nekem.és állítólag a karbinál jóval kevesebb a hiba lehetőség is (bár jóval komolyabb karbantartásokat igényel,tehát igényteleneknek nem való)

Nem vagyok benne biztos, hogy a karburátor olcsóbb...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
az elektronikus vezerles annyival sokkal jobb,h azt osszehasonlitani is kar
chip-el az eletben nem hangolod be....kiveve, ha nissan, p28-as honda, s2-es audi