injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Roland__
#244
2009. január 25. 19:16
nem tud csak ugy behalni :)

az elektronikus vezerles annyival sokkal jobb,h azt osszehasonlitani is kar

chip-el az eletben nem hangolod be....kiveve, ha nissan, p28-as honda, s2-es audi
kkrisz75
#243
2009. január 25. 19:12
Az injektor csak akkor biztonságos, ha hiátlan.

De ha egyszer behal akkor fekve maradsz az út szélén, mig karbival akár milyen is meg stoppolod és hazadöcögsz.

25e egy új karbi és az biztos hogy jó.

30e-40e a használt központi és ott még vagy 20e a beépítés, behangolás(chip beállítás a motorhoz)
Roland__
#242
2009. január 25. 19:09
utana meg vehetsz egy irhato (kiegeszito) elektronikat, amivel a vezerlest hozzairod a tok mas motorhoz... raadasul, ha az uj ecu nem "japo" szabvanyos, akkor nem lesz olcso....

en nem leszolni akarom a skodat, tenyleg nem....de egyszeruen nem eri meg....az auto ara + uj ecu es sallangok ara + atalakitas ara+ kieg. elektronika ara...es veszel egy olyan autot, ami alapbol injelktoros, lambdaszondas, majdnem dupla teljesitmenyu, fogyaszt ~7L-t varosban es meg ujabb is
kkrisz75
#241
2009. január 25. 19:07
Szerntem, Nem tudom csak így logikus.

Hengerenkénti pillnagónál a szívó csonkokba kel betenni 1-1 darabot hengerenként, HA nincs fent légszűrőház csak tüte.

Azért, hogy az áthaladó mennyiséget mindíg mérje, mert ugye az éppen nem szívó hengernél nincs áthaladó légmennyiség, így akkor éppen nem ecskendezne be, és darabos lenne a motor járás, vagy egyáltalén nem is menne rendesen.
M_Farkas
#240
2009. január 25. 19:04
Nem is a kisebb fogyasztás vagy nagyobb teljesítmény, hanem kényelmesebb, biztosabb az injektor, és egy új Jikov is elég sokba kerül.
kkrisz75
#239
2009. január 25. 18:58
120as skodára?(1.2es motor)
Arra felesleges. A jikov karbinál sose fog kevesebbet fogysztani a kocsi, és nem is fog joban menni. Páran próbálták, jó-jó de nem igazi...

De ha mindenkép injektort akarsz,
vegyél kompletten. 1.3 MPI Felicia vagy 1.4 mpi Fabia injektor szett. Központis.
30-40e
Értelemszerű a berakása.

Hengerenkéntit nem tudsz mert a 120ason vas hengerfej van és csak 2 szívótorok és ahoz 4 kell.
DavidVWfan
#238
2009. január 25. 18:57
Szerintem a Felicia vagy a Fabia 68 Le-s motorjának injektorát rá lehet rakni.
M_Farkas
#237
2009. január 25. 18:53
Vagy inkább úgy kérdezem, mik kellenek egy egyszerű befecskendező rendszerhez?
winy
#236
2009. január 25. 18:51
nézz körül a tipusodnál.lehet találsz köztük injektorost és bontoból mindent beszerezhetsz
kkrisz75
#235
2009. január 25. 18:51
Igazából úgy űködik mint a festékszóró piszoty.

A ventúrikban felgyorsul a levegő sz szűkület miatt, így az oldalt lévő lyukakon keresztül felszippantja a benzint és keveredik vele.
A pillangó helyzete, pedig meghatározza az áthaladó levegő menyiségét.

A gázkarral pedig csak egy gyorsító fúfókán keresztól tudsz be injektálni üzemanyagot(mikor nyit a pillangó), azért, ha hirtelen nyomsz gázt akkor a motor szívó hatása és a folyadékok(benzin) tehetetlensége miatt létrejövő keverék elszegényedést kompenzálja.

De ez az injektálás is csak akkor jön létre ha gyorsan nyomsz gázt, mert lassú gázpedál mozgásnál a kis pupa nem üzemel. Így van beállítva, hogy lassú mozgásnál ne dúsúljon túl.
SK
#234
2009. január 25. 18:50
Mit akarsz róla tudni? Nem egy bonyolult cucc.
M_Farkas
#233
2009. január 25. 18:50
Amúgy engem meg az érdekelne, karburátoros kocsit mennyiből lehetne injektorosítani?

Milyen érzékelők kellenek minimálisan egy befecskendezőhöz?
SK
#232
2009. január 25. 18:50
"Chip tuning sok embernek ez komoly dolgot jelent pedig nem is olyan komoly"

Az attól függ honnan nézzük. Sokan a gyári mocira akarnak chip tuningot. Az általában valóban nem sokat ér. De ha komolyabb átalakítások vannak a motor terén, akkor ajánlatos áthangolni az ECU-t.
winy
#230
2009. január 25. 18:48
az ár nem érdekel ésszerű határok között.szóval vagy hengerenkénti karbi lenne vagy hengerenkénti pillangó.de tud valaki valamit erről a hengerenkénti pillangóról még?
sxdroid
#229
2009. január 25. 18:48
tudsz adni egy msn cimet?(sajátod) :)
DavidVWfan
#228
2009. január 25. 18:48
Az a fekete cső nem hiába olyan hosszú. Az a lengőcső szerintem, ami ugyancsak feltöltésre szolgál a motorban, ami rezonancia elvén gyorsítja a levegőt a szívóoldalon. Ha kiveszed azt is, akkor nem olyan nyomatékos az alsóbb fordulatokon a motor.
skynismo
#227
2009. január 25. 18:47
Chip tuning sok embernek ez komoly dolgot jelent pedig nem is olyan komoly aki benne van kicsit a dolgokban az tudja minre gondolok tudnák javasolni egy két olyan opciót és beállítást ami überelne sok un. chip tuningot, és árban is kedvező lehet mégha a tunercégek sokat kérne azért a bizonyos beállításért ...
winy
#226
2009. január 25. 18:45
az etanol 185forint nekem.és állítólag a karbinál jóval kevesebb a hiba lehetőség is (bár jóval komolyabb karbantartásokat igényel,tehát igényteleneknek nem való)
M_Farkas
#225
2009. január 25. 18:44
Nem vagyok benne biztos, hogy a karburátor olcsóbb...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 264 találat 14 oldalon