injector-karburátor-elektronika

Témakör: Tuning
aktuális téma
injector-karburátor-elektronika

Elsősorban azokra a befecskendező fajtákra lennék kíváncsi melyet olyan elektronika vezérel amit chiptuningal módosítani lehet.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
winy
#184
2009. január 25. 18:16
kkrisz75
#183
2009. január 25. 18:14
Mire vagy kíváncsi a karbikkal kapcsolatban?
winy
#182
2009. január 25. 18:14
állítólag a rövid szívósoral pörgösebb lesz a hosszúval nyomatékosabb a moci
winy
#181
2009. január 25. 18:13
igazság szerint engem nem kell meggyőzni.tudom mire jó az injektor és mik az előnyei.én inkább arra lennék kiváncsi ki ismeri a karbikat vagy a hengerenkénti pillangó szelepet
SK
#180
2009. január 25. 18:13
Már nem azért de sok AE86-on ITB van nem karbi. Ladákon meg alapból karbi van és már eleve régi technika.
kkrisz75
#179
2009. január 25. 18:12
Hengerenkéti weber hátránya, a beállítása, hangolása. Csak szakműhely, vagy szakember tuda műszerrel elvégezni. ha leveszed, már nem tudod ugyan úgy vissza tenni.
Meg ugye a fogysztás 1-2Lel több mint az injektornál.
Alacsony fordulaton nyomaték szegényebb, mint az ijektor.

De abban egyet értek, hogy sokal jobb érzés egy sorkarbis autóban ülni, mint egy injektorosban.
winy
#178
2009. január 25. 18:12
néha,vagy hengerenként egy motor direkt szűrő
SK
#177
2009. január 25. 18:11
MAP szenzorral meg lehet ott is oldani. De Hondánál pl. variálnak a TPS szenzorral is.
winy
#176
2009. január 25. 18:11
attól függ.a japó verdákon bizti.de ott komolyabb technika is van.de nézd meg a drift hacsikat vagy a ladákat....oda való az injektor ahol sokminden más elektonikus cucc van.sok-sok jelből dolgozik a kompjuter és szabályoz....
M_Farkas
#175
2009. január 25. 18:10
Azokra még szokott menni egy közös doboz, nem?
winy
#174
2009. január 25. 18:09
amúgy a hengerenkénti karbit is pontosan lehet szabályozni csak több törődést igényel,a beállítás komolyabb szakembert
SK
#173
2009. január 25. 18:09
Én a versenyverdákra gondoltam. Ott is egyre ritkább a karbi.
winy
#172
2009. január 25. 18:08
mert ma már nem a teljesítmény a lényeg hanem elsősorban a káros anyag kibocsájtás és az alacsony fogyasztás
SK
#171
2009. január 25. 18:07
És most miért nem használnak már karbit? Talán mert az injektorost pontosabban lehet szabályozni.
winy
#170
2009. január 25. 18:06
mondjuk ez igaz.abban is menne lennék.de amikor egy ilyen hengerenkénti pillangót feltesznek,mi lesz a levegő mennyiség mérővel?
M_Farkas
#169
2009. január 25. 18:05
Persze nem néz ki rosszul tényleg egy ilyen karburátoros sor6- os...
winy
#168
2009. január 25. 18:04
sok ember azért isteníti annyira az injektort mert azt hiszik menő a hengerenkénti injektor mert sokan jártak központi befecskendezővel vagy egy karbival.ezek szarok persze.de mi a hátránya egy hengerenkénti webernek?miért nem injektort alkalmazott a porsche 911 vagy a lamborghini countach vagy a ferrari?akkor már volt régen injektor és mégis ezt tették bele.
SK
#167
2009. január 25. 18:03
M_Farkas
#166
2009. január 25. 18:02
De a hengerenkénti pillangószeleppel majdnem ugyanolyan kinézetű.
winy
#165
2009. január 25. 18:02
nem .félre értetted.nem az a legelső szempont.csak szerintem szebb.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 264 találat 14 oldalon