A súly csökkentés, mint tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A súly csökkentés, mint tuning

Ezt a forumot azért hoztam létre, mert biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mást is érdekel, de nagyon keveset tudok róla. A tanácsokat főleg Yasectől várom, de természetesen mindenki mástól is aki tud ehhez a témához hozzátenni.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
CaLiDoR
#98
2004. november 06. 19:06
Te voni, szerinted a váltommal nem lehetne valamit okoskodni? mert nem tartom normalis dolognak hogy a hatosom 60 tol 220 ig tart, erre nincs valami megoldás? nekem boven jo lenne 160 tol 240 ig)

tapasztalatok?

hol lehet ilyesminek utánna járni?
D
#97
2004. november 06. 19:05
igen, o az az adamo

vigyazzz, a kovetkezo felnidnel, most ne hogy abba a hibaba ess hogy konnyu lesz de gyenge :), szoval kerj tanacsot, nezz utana... (Yas ismer bivaly eros, pehely konnyu felniket, en egynek nem tudtam megjegyezni a nevet...) mondjuk olcso az nem lesz, viszont kuvva sokat fog dobni rajtA!

Hatso ules: Ezen en is tortem mar a fejem de mikor torom mindig az jut eszembe, hogy igy is tok sok suly van az elejen, meg vegyek ki hatulrol...., Hat igazan nemtudom... sztem ki kell probalni, de attol, hogy az ulest kiveszed nem hiszem hogy erezhetoen jobban fog szarnyalni :D, De a sulycsokkentes alapszabalya: Sok kicsi sokra megy!!!

A tunning nak tenyleg soha nincs vege, max az esszeru tunningnak van.... :)
CaLiDoR
#96
2004. november 06. 19:02
Voni:)


motorboritást kivágtam a fenébe csavarokkal egyutt volt vagy 5 kilo,

amugy meg elvileg majd protecnic rakja be nekem a hibrid turbot :) ha Peti ráérne már végre:)
voni
#95
2004. november 06. 18:58
Köszi!Ki is kaptam ez idő alatt!:))))
Úgy is megyek iphez lehet hogy kipróbálom, mert a turbó nyomást már nem akrom feljebb vinni, mert az azért még is csak drága mulatság lesz ha elfüstöl:(((
most megnéztem a kárpitot is ki lehetne venni csak az már nagyon rally autós lenne...
CaLiDoR
#94
2004. november 06. 18:55
voni, hát ha nem ul hátra senki:) akkor nyugodtan kiveheted max ha nem jon be visszarakod, nallam annyira nem nagy trükk. de nekem bent van es bent is marad:)

amugy attol is fugg milyen auto, szivo benzinesnel sokkal jobban erezheto mint egy dízelnél, egy rpobát megér tetszik hagyod ha nem viszarakod:)
Akro
#93
2004. november 06. 18:55
CaLiDoR
#92
2004. november 06. 18:53
köszi a helpet kacsa, mar dobtam egy mailt.


egy kérdés, valaki érezte már ugy az autójával hogy véget ért a tuning? eljön ez valaha?:)
voni
#91
2004. november 06. 18:52
Ha mondjuk kiivenném a hátsó ülést akkor szerintetek érzenék vmit?Mert mondjuk nem nagyon engedek be senki beülni hátra mert belér akerék a dobba...
CaLiDoR
#89
2004. november 06. 18:09
Zen t egy kérdőjellel tudom osztályozni
igy: ?

szal nem lettem sokkal okosabb, illetve annyival igen hogy valami adamot kell keresni , most ez egy bolt vagy egy figura itten a neten?:) vagy valami egész más:)

azt birom egy kérdés masik 6 ot vet fel,


amugy kozben arra is rajottem hogy a felnik mennek a kukába, ugyanis lehet hogy azert baszodott el az egyik gombcsuklom.

hat a nyakam se orulne neki ha a fejem nem 5 kilos lenne hanem 20


koszonom D neked a segitséget.

Zen téged meg nem értelek:)

ha akarnék négy kereket raknék egy kardántengelyt a kocsiba azt csa, de nem akarok..........

és egyébként a kocsi meg turbos
Dominic M.
#88
2004. november 06. 17:11
.
D
#87
2004. november 06. 17:02
Baromsag???

egy nehez auto soha nem fog ugy kanyarodni mint egy konnyu, ehhez nem kell diplomat szerezni, hogy elfogadd....

Amugy errol a sulycsokkentes dologrol meg annyi jutott eszembe, hogy szep es jo dolog ez, ha az ember olyan autot tud konnyiteni amivel nem nap mint nap jar...
Ha olyan az auto amit csak csapatni hasznal...., hat azthiszem nem sok ember teheti meg ezt maganak ebben az orszagban.....
Kerdezzuk meg Yast vajon konnyitett-e a Scorpiojan???!

Amugy a sulycsokkentes, ebben az orszagban csinald magad munka..., ma meg nincs ennek olyan kialakult kulturaja magyarorszagon sztem...

Es hogy honnan tucc konnyu moth.tetot szerezni...Hat bemesz peldaul Adamohoz (reklam helye) es nem lesz olyan dolog amit ne tudna behozni neked ha megfizeted....Es amerikaba meg barmit lehet kapni es a neten mindent meg is lehet talalni....

kipuffal nem biztos, hogy erdemes sporolni sztem, nem biztos hogy annyit meger... Bar dobok kidobalasa is nagy sulymegtakaritas lehet...a csoveken sporolni nem hiszem hogy annyit lehet, bar minden gramm szamit, mert ha minden csavar helyere 1g konnyebbet raksz es veszunk 1000csavart az mar 1kg :DDDDDD

Amugy meg a sulycsokkentes penz kerdese csak... Konnyitett lengokarok, muanyagelemek, konnyitett bezintank, plexiuvegek, Uleskihajigalas, legkondikidobas.... Na de ki hajlando ilyenekre..... :D akinek Lotusa van es sik hule :DDDDD :P

en is teged

CS all :D
Zen
#86
2004. november 06. 15:19
baromsag..!
vegyel olyan kocsit ami eros, s nemlesz semmi gond...
4x4, turbo..
mikell meg?
csaaa
CaLiDoR
#85
2004. november 06. 14:34
El keseredtem lemértem a nyári felniket+gumikat darabja 20 kilo
mig a régi csak 15 volt az acéllemezes
CaLiDoR
#84
2004. november 06. 01:24
Hi, végre találtam egy helyet ahol nem érzem magam hülyének.
Yasec es tobbiek amire nagyon szuksegem lenne az az hogy adjatok cimeket is

az se baj ha a bátyjádét adod meg, de nincsen nyom, a végtelen interneten meg már belefáradtam a keresésbe.

hol tudok például konnyitet motorhaztetot csinaltatni?

amugy a legegyszerubb lepesen mar en is tul vagyok, potkerék kiugrott hátulrol meg a sok vas hozzá (emelo meg ilyenek)

de itt nagyjabol elakadtam,...

sajnos felnivasarlas terén én is beleestem a hibába, a kerekem olyan nehéz hogy alig birom felrakni a kocsira:)
de amikor vettem sajnos meg nem fordult meg a felyemben hogy a sulyt is kéne nézni................


Egyéblént minden tuningos figyelmébe ajánlom a súly mentalitást, pl ha van két láda mindketto ugyanugy szol es nem tudod eldonteni melyiket vegyet, a suly szemlélet segit, VW passat 1.9 tdi t tuningolgatok, van valami jo tipped? mit lehetne kiszedni? komfortosság szempont

Kipufogorendszer csere?(habar az ugyis lesz csak jojjon meg a hibrid turbo) de például hol csinaltassam a kipufcsit, ? ahol ilyesmire is figyelnek?


kosz elolre is a segitséget





Lez
#83
2004. október 27. 14:04
Mi pl. nincs benne klíma, ülésfűtés stb. Hát ki nem szarja le.
BGY
#82
2004. október 27. 11:40
Ha, csak a menetteljesítményeket nézzük akkor, minél könnyebb annál jobb. Ha akényelem is szempont akkor már vannak hátrányai a kis súlynak.
BGY
#81
2004. október 27. 11:37
Tudom, anno még neki nyitottam ezt a topicot
ChPh
#80
2004. október 27. 11:34
de ész nélkül nem jó súlyt csökkenteni, szerintem itt már belép a jó aerodinamika is :)
n12turbo
#79
2004. október 27. 11:32
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 358 találat 18 oldalon