A súly csökkentés, mint tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A súly csökkentés, mint tuning

Ezt a forumot azért hoztam létre, mert biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mást is érdekel, de nagyon keveset tudok róla. A tanácsokat főleg Yasectől várom, de természetesen mindenki mástól is aki tud ehhez a témához hozzátenni.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
CaLiDoR
#138
2004. november 07. 22:56
nincsen tippem hogy mit tud, majd vetek rá egy pillantást, neked mennyibe fájt az aksi? kimentél érte vagy rendelted?

hát eltudok tekinteni attol hogy ne 2 hétig tudjon csak allni az auto hanem csak másfélig:)
Yasec
#135
2004. november 07. 22:49
Csajozás...
Ottohonerjunior még nem tudja, de ha kölcsönadnám neki a Lottit, jobban néznék őt a srácok, mert valahogy a srácokat jobban megfogja ez a gép! A csajok sokszor észre se veszik, mert nem néznek oda le a földre!
Aztán énekelgethetné magában, hogy "buzi-e vagy?"

Na, az akksi Sopronban van, velem együtt!
Egy téli hidegindítás lenne neki jó teszt, de szerintem bírná simán, nem egy régi technika a tied, már elmúlt azok felett a régi vaskos dieselek felett az idő!
Szerintem gond nélkül indítaná!
A gyári akksid indítóárama mennyi?
Yasec
#134
2004. november 07. 22:44
Majd ha már végre megkomolyodsz, kisfiam!
Addig ne is álmodj róla!

Addig is, beszerezheted hozzá a kellékeket, mint keskeny cipő, fegyverviselési engedély, valamint erkölcsi bizonyítvány!
CaLiDoR
#133
2004. november 07. 22:44
nem szeretnék autoval csajozni:) azert az jo dolog ha megbamuljak az embert en ezt motoron tapasztalom,

namegha feltekerem a hangerot es uvolt az opraház fantomja, és az emberek már buziznának le, de latom a nem ertett arcokat a buszmegálloban:)

yasec nagyon orulnek ha kiprobalhatnam az aksidat, igen azert kell a nagy gyujtas energia mert a dizelben nehez alkatrészek vannak ... meg az izzito gyertyaknak is kell egykis nafta télen
Ottohoner
#132
2004. november 07. 22:40
És Apu mikor adod oda a lotust csajozni???
Ottohoner
#131
2004. november 07. 22:36
Yasec
#130
2004. november 07. 22:32
Azzal nem mész sokra, szvsz!

Inkább fogd magadra!
De tényleg!
Valaki írta, hogy occsóért vette! Még az árát is írta!
Kérdezd meg, hogy ki írta! Szerintem nem titok!
De a forrás nem hiszem, hogy a forgalmazóhoz vezet!
De nem lopott cuccos! Rendesen megvásárolható, csak lehet, hogy Úniónak (végre egyszer) hála, más csatornán jött!
Na, bátorság, kérdezz csak rá!
Mindig nem foghatom a kezed!
Ottohoner
#129
2004. november 07. 22:24
Vagy inkább felhivom holnap a forgalmazot!
Ottohoner
#128
2004. november 07. 22:20
Jó de rád fogom az egészet!!
Yasec
#127
2004. november 07. 22:11
Nem tom,
Nem tom,
Nem tom!
Index Drag fórumon dobj egy kérdést, valaki csak tudja!
Ottohoner
#126
2004. november 07. 22:01
Akkor hivd fel Sanyit!! Mennyi volt akciosan?!?!?!
Yasec
#125
2004. november 07. 22:00
50-et nem ér a 15ös, az tuti!
Az egy öntött alu felni, mégha könnyű is, de annyit nem ér!
Ottohoner
#124
2004. november 07. 21:55
50ezer a 15colos és 67 a 17es.
Yasec
#123
2004. november 07. 21:50
Tudom, hogy az a legkönnyebb! (itthon)
a 15-ös meg elvileg nem is olyan drága, mert tudtommal az még nem kovácsolt, csak a 17-es, és attól felfelé.
Talán 25-ért adták darabját?
De lehet, hogy faxságot írtam.
De a gyártástechnológiája szerint mint írtam, a 15-ösnek nem kéne drágának lennie!
A 17-es már bizti drága, de azzal már nem is nagyon spórolsz súlyt, + szívás is lehet a futóműnek!
Yasec
#122
2004. november 07. 21:47
Kisebb, könnyebb akksira gondoltál?
Ha igen, akkor erre a célra kitalált akksit gyárt pl. a Hawkler, vagy a Red Top.
Google-n keress rá, és a cégnél kérdezz rá magyar dealerre.
Én Ausztriában vettem az enyémet.
Általában az a fáma ezekkel az aksikkal, hogy más karakterű akksik ezek:
Indítóáramra nagyobbak, kapacitásra meg kisebbek.
Nekem gyárilag 36Ah kapacitású akksim volt, és 360A indítóárammal. (10,5kg tömeggel)
A spirálcellás Red Top pedig 17Ah kapacitású, és 550A indítóárammal rendelkezik. (6,2kg, asszem)
Mondjuk nekem nagyon jól jött, hogy kisebb is volt jóval, mert az új helyén már ki tudom úgy szedni, hogy nem kell a fél autót lebontanom.
A megnövekedett indítóáram mindig jól jön, tutira indul a motor, de a kisebb kapacitás meg figyelmeztető, mert nincsen mondjuk az, hogy ha valakinek van egy jókora hifi installációja, akkor azt nagyon sokáig halgassa úgy, hogy nem megy a motor, vagy ha van valami riasztórendszer a gépben, akkor az sem fog működni akkor, ha az ember hetekig állva hagyja az autót. Szóval némi levonással jár a dolog, de nálam ez még tűréshatáron belül volt!
Szarul induló autóknál sem előnyös, mert egy ilyen akksival nem fogsz elpörgetni olyan sokáig, mint a hagyományossal, de viszont az első pörgetést meg a megnövekedett indítóáramnak köszönhetően elég határozottan végzi!
Talán pont ezért van olyan k.nagy akksi a Dieselekbe, mert az indítóáram az kell nekik! Na abban nincs hiány!
Úgyhogy ha neked elég 550A indító, akkor megléphetsz egy ilyen kis méregzsákot!
Te hol vagy helyileg?
Ha gondolod, elnézel hozzám, aztán kipróbálhatod, hogy mit művel a kis akksi a gépedben!
Ottohoner
#121
2004. november 07. 21:41
Itthon az a legkönnyebb! Mi az hogy könnyebbet? Jó lenne tudni ezt! Mert akkor megyek és veszek egy garniturát! Amit kinéztem gumival a 4db, mire hazaérne 320ezer 16colba.
Yasec
#120
2004. november 07. 21:36
Én is csak annyit tudok, hogy valaki vett occsóért Superleggerát itthon. Kérdeztem is először, hogy miért nem egy könnyebbet, és az volt a válasz, mert lényegesen olcsóbb volt, mint a könnyebbik.
Na, szóval nem tudok egyenlőre konkrétabbat, de lehet, hogy Sanya tudja?
Kérdezzetek rá, hátha.
(civiccoupehybrid)
Zen
#119
2004. november 07. 21:06
okor
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 358 találat 18 oldalon