A súly csökkentés, mint tuning
aktuális téma

Ezt a forumot azért hoztam létre, mert biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mást is érdekel, de nagyon keveset tudok róla. A tanácsokat főleg Yasectől várom, de természetesen mindenki mástól is aki tud ehhez a témához hozzátenni.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
hallod ha oan majer gazdag gyerek vagy kiscsiko, vegye ma nekem is egy elizabethet meg automata valtot hozza legyszi! valaszolj az emailre te fakk!csokolom a babatokat! Remelem neha azert alszotok is, minden jot!
Bort, természetesen!
Olyat, amit nem lehet boltban kapni, csak évente 1x az alkotójától, és nagyon finom, mindemellett nem drága, de persze ez nekem úgysem számít, mint csilliárdosnak, ugyebár...


Olyat, amit nem lehet boltban kapni, csak évente 1x az alkotójától, és nagyon finom, mindemellett nem drága, de persze ez nekem úgysem számít, mint csilliárdosnak, ugyebár...

Te, veled kapcsolatban miért van mindig olyan érzésem, hogy neked úgysem tudnék elég jó lenni, mert egy alapból drága gépem van???
Mondjad el most már légyszi, hogy mi a rákért zavar ez téged???
Megkérdeztek karbon cuccosokról, és erre válaszoltam! Nem tehetek róla, hogy neked a karbon nem jön szóba, de elhiheted, hogy egy 6kg-s karbon cuccosért bagó az a 75000Ft! És nem azzal jöttem, hogy senki se nézze az árat, hanem pont arról az oldalról közelítettem meg a dolgot, hogy hogyan lehetne minél olcsóbban megvenni, ha már úgy adódik!
Más fejegységet vesz ennek a duplájáért.
Ja, én is vettem ettől 5000 Ft-al többért autót, méghozzá a Ford Taunusomat, amit amúgy nagyon szerettem.
Kurván idegesítesz azzal a hozzáállásoddal, hogy úgy állítasz be engem, hogy már nem is tudok gondolkodni normál léptékben, bezzeg te, a tuningolók Robin Hoodja megmutatod, hogy hogyan lehet occsón mindezt!
Olvassál már vissza légyszi, és azután alkoss véleményt! Soha nem néztem le azokat, akiknek nincsen pl. karbonra pénzük, de te meg lenézed azokat, akik egy drágább gépet faragnak!
Ha itt a többieknek is az a véleménye, hogy idegesítő dolog karbonról, versenyakksiról, PC üvegekről beszélni, akkor ígérem, nem szólok többet!
Nagyon sajnálom azokat, akik szeretnének egy jobb gépet, de nincsen kilátásuk rá, de téged nem értelek, aki hitvallást fabrikál abból, hogy lehetőleg pénzbe se kerüljön az egész!
Na csá!
(Ja, a gyújtáskábeleket azért ne húzd majd ki!
)
Mondjad el most már légyszi, hogy mi a rákért zavar ez téged???
Megkérdeztek karbon cuccosokról, és erre válaszoltam! Nem tehetek róla, hogy neked a karbon nem jön szóba, de elhiheted, hogy egy 6kg-s karbon cuccosért bagó az a 75000Ft! És nem azzal jöttem, hogy senki se nézze az árat, hanem pont arról az oldalról közelítettem meg a dolgot, hogy hogyan lehetne minél olcsóbban megvenni, ha már úgy adódik!
Más fejegységet vesz ennek a duplájáért.
Ja, én is vettem ettől 5000 Ft-al többért autót, méghozzá a Ford Taunusomat, amit amúgy nagyon szerettem.
Kurván idegesítesz azzal a hozzáállásoddal, hogy úgy állítasz be engem, hogy már nem is tudok gondolkodni normál léptékben, bezzeg te, a tuningolók Robin Hoodja megmutatod, hogy hogyan lehet occsón mindezt!
Olvassál már vissza légyszi, és azután alkoss véleményt! Soha nem néztem le azokat, akiknek nincsen pl. karbonra pénzük, de te meg lenézed azokat, akik egy drágább gépet faragnak!
Ha itt a többieknek is az a véleménye, hogy idegesítő dolog karbonról, versenyakksiról, PC üvegekről beszélni, akkor ígérem, nem szólok többet!
Nagyon sajnálom azokat, akik szeretnének egy jobb gépet, de nincsen kilátásuk rá, de téged nem értelek, aki hitvallást fabrikál abból, hogy lehetőleg pénzbe se kerüljön az egész!
Na csá!

(Ja, a gyújtáskábeleket azért ne húzd majd ki!

Nem vállalja be!
Érdekes lenne, az egyik elem fehér lenne, a másik szürke, éppen attól függően, hogy melyik műanyagot használták fel!
Az egyik gyártástechnológiához az egyiket, egy másikhoz a másikat!
Én a súlymegtakarítást mindig százalékosan nézem, hogy az adott alkatrész súlyából hány %-ot tudok levenni. Ez az egyetlen reális módja szerintem. Én is kerülöm azért a túl egzotikus anyagokat, ha egy mód van rá, nem titánnal kezdem a tuningot.
A F1 most már nem ezzel a problémával kűzd, most már kivétel nélkül súlyokat raknak a gépekbe, hogy még "legal" gépek legyenek! De ennek iy megvan a maga szépsége, nyilván az a nyerő gép, amibe a legtöbb súly pakolható, mert azokat oda teszed, ahová akarod, viszont egy nehéz motort nem tehetsz akárhová!

Érdekes lenne, az egyik elem fehér lenne, a másik szürke, éppen attól függően, hogy melyik műanyagot használták fel!
Az egyik gyártástechnológiához az egyiket, egy másikhoz a másikat!
Én a súlymegtakarítást mindig százalékosan nézem, hogy az adott alkatrész súlyából hány %-ot tudok levenni. Ez az egyetlen reális módja szerintem. Én is kerülöm azért a túl egzotikus anyagokat, ha egy mód van rá, nem titánnal kezdem a tuningot.
A F1 most már nem ezzel a problémával kűzd, most már kivétel nélkül súlyokat raknak a gépekbe, hogy még "legal" gépek legyenek! De ennek iy megvan a maga szépsége, nyilván az a nyerő gép, amibe a legtöbb súly pakolható, mert azokat oda teszed, ahová akarod, viszont egy nehéz motort nem tehetsz akárhová!

Tokai Denso cuccot kapott érte vagy Tokaji bort?



a másik meg az hogy te ilyen 6 kilós karbon alkatrészekről is beszélsz ami 75 ezer forint.
Na ezért én komplett autót veszek. Szóval örülök hogy neked van erre ennyi zsetonod de elég sokan vannak akik enyiből élnek két hónapig. Ebből most csak annyit akarok kihozni hogy írj/írjatok már egyszerűbb megoldásokat is hogy mivel csökkenthetjük a gépsárkányunk súlyát mondjuk 0 vagy 1000 forintból. Mert mondjuk én má kihajingáltam az összes hangszórót magnót a kocsiból kihúztam a vezetékeket és ez nem került semmibe se...
Most azt tervezem hogy kiveszem a hátsó ablaktörlő "mehanizmust" a csomagtartóból az is jelenet pár kilót.... Ja meg ha lekaparom a festéket...
Na ezért én komplett autót veszek. Szóval örülök hogy neked van erre ennyi zsetonod de elég sokan vannak akik enyiből élnek két hónapig. Ebből most csak annyit akarok kihozni hogy írj/írjatok már egyszerűbb megoldásokat is hogy mivel csökkenthetjük a gépsárkányunk súlyát mondjuk 0 vagy 1000 forintból. Mert mondjuk én má kihajingáltam az összes hangszórót magnót a kocsiból kihúztam a vezetékeket és ez nem került semmibe se...
Most azt tervezem hogy kiveszem a hátsó ablaktörlő "mehanizmust" a csomagtartóból az is jelenet pár kilót.... Ja meg ha lekaparom a festéket...

figyelj má Yasec!
Arról nem hallottál hogy még régebben a forma 1 aranykorában azegyik azthiszem merci gépsárkány nehezebb volt az előírásnál pár kilóval de már az égegyadta világon kívül semmi ki vagy leszerelhető / könnyebbre cserélhető nem volt a verdán. És akkor jött a tökéletes ötlet: kaparjuk le a festéket az autóról! Nekik bejött.
És Ön beválallja? Igen vagy nem ?

Arról nem hallottál hogy még régebben a forma 1 aranykorában azegyik azthiszem merci gépsárkány nehezebb volt az előírásnál pár kilóval de már az égegyadta világon kívül semmi ki vagy leszerelhető / könnyebbre cserélhető nem volt a verdán. És akkor jött a tökéletes ötlet: kaparjuk le a festéket az autóról! Nekik bejött.
És Ön beválallja? Igen vagy nem ?

Hali!
Nálam ez külön van, azaz most azt az elemet kaptam meg, ami az orrész alatt van, és elsődlegesen az ütközési energia elnyelése a feladat!
Nem én rendeltem speciálisan ezt az elemet, a cégnek valószínűleg volt némi szabad kapacitása, és legyártott egy sokkal jobbat mint a gyári, harmadáron!
A gyári ilyen cuccos üvegszálból volt, ez meg full karbon! Súlymegtakarítás elég kevéske ezesetben, de valószínűleg nem lesz olyan törékeny. Okés, hogy adott esetben törnie kell, de az eredeti elem már ránézésre is tört...
A cég nevét amúgy nem tudom, én nem direkt tőlük kaptam, de ez az a cég, aki az Airbus repülőkhöz gyártja a karbon cuccosokat! Nagyon szépen dolgoznak, és elég olcsón! Vagy 6kg-os karbon alkatrészről van szó, és átszámolva 75000Ft, házhoz hozták!
(na jó, cimbi volt aki hozta, kapott is érte egy Tokai-t!
)
Amúgy itthon még nem tudok én senkit se javasolni, már sok helyen próbálkoztam, de barom mód mindig addig jutnak el a kedves jelentkezők, hogy kiszenvednek egy darabot, ami még jó is lenne, de utána már nincs meg a kitartás, hogy nyomják a többi darabot is ugyanazzal a szerszámmal!
Tisztelet a kivételnek, de itthon nem szeretnek az emberek dolgozni, vagy mi!
De ha netán valaki mégis ráveszi magát, akkor az meg horror árakon dolgozik! Mert az már mégis furi, ha az osztrák, a lehető legjobb technológiával határidőre lenyomja majdnem a feléért, mint egy magyar...
Most ha engem kérdezel, akkor azt mondom, keress egy jó hozzáállású ukránt, vagy erdélyit, és csináltasd meg azzal! Az Ukránnak mondjuk nem kell anyagot vinned, azoknak még maradt a Ruszkiktól valami! Nem vicc, már láttam ukrán karbon terméket, és remek volt! (Mondjuk nem autós témában)
Szóval körül kell nézni, és néha a legelvetemültebb ötletekkel is meg kell barátkozni, vagy pedig kitanulod a szakmát, és megcsinálod magad! Ha meg megtetszik, akár meg is élhetsz belőle, ha lelkiismeretesen csinálod! (Bár ez meg minden szakmára igaz!
)
Nálam ez külön van, azaz most azt az elemet kaptam meg, ami az orrész alatt van, és elsődlegesen az ütközési energia elnyelése a feladat!
Nem én rendeltem speciálisan ezt az elemet, a cégnek valószínűleg volt némi szabad kapacitása, és legyártott egy sokkal jobbat mint a gyári, harmadáron!
A gyári ilyen cuccos üvegszálból volt, ez meg full karbon! Súlymegtakarítás elég kevéske ezesetben, de valószínűleg nem lesz olyan törékeny. Okés, hogy adott esetben törnie kell, de az eredeti elem már ránézésre is tört...
A cég nevét amúgy nem tudom, én nem direkt tőlük kaptam, de ez az a cég, aki az Airbus repülőkhöz gyártja a karbon cuccosokat! Nagyon szépen dolgoznak, és elég olcsón! Vagy 6kg-os karbon alkatrészről van szó, és átszámolva 75000Ft, házhoz hozták!


Amúgy itthon még nem tudok én senkit se javasolni, már sok helyen próbálkoztam, de barom mód mindig addig jutnak el a kedves jelentkezők, hogy kiszenvednek egy darabot, ami még jó is lenne, de utána már nincs meg a kitartás, hogy nyomják a többi darabot is ugyanazzal a szerszámmal!
Tisztelet a kivételnek, de itthon nem szeretnek az emberek dolgozni, vagy mi!
De ha netán valaki mégis ráveszi magát, akkor az meg horror árakon dolgozik! Mert az már mégis furi, ha az osztrák, a lehető legjobb technológiával határidőre lenyomja majdnem a feléért, mint egy magyar...
Most ha engem kérdezel, akkor azt mondom, keress egy jó hozzáállású ukránt, vagy erdélyit, és csináltasd meg azzal! Az Ukránnak mondjuk nem kell anyagot vinned, azoknak még maradt a Ruszkiktól valami! Nem vicc, már láttam ukrán karbon terméket, és remek volt! (Mondjuk nem autós témában)
Szóval körül kell nézni, és néha a legelvetemültebb ötletekkel is meg kell barátkozni, vagy pedig kitanulod a szakmát, és megcsinálod magad! Ha meg megtetszik, akár meg is élhetsz belőle, ha lelkiismeretesen csinálod! (Bár ez meg minden szakmára igaz!

Napalm-gsm
#230
2004. november 27. 19:48
A karbon frontot egyedileg csináltattad?
Hol csinálnak ilyeneket, és mennyibe fájt?
Hol csinálnak ilyeneket, és mennyibe fájt?
Már nekem is mondták, hogy fogyjak le, és akkor megvan a súlycsökkentés!
Na ezek az emberek nem láttak még élőben!
188cm / 74kg. A csonkolásos módszert nem favorizálom!
AAkkor jött a következő beszólás:
vazze szarok egyet reggel, azt ugyanott vagyok, mint te a tuningoddal!
Na ezt az embert meg már kifejezetten sajnáltam, ha belegondoltam abba, ahogy reggel szarik egy 32kilósat!

Ugyanis eddig itt tartok. Remélem lassan elérem azt a szintet, amikor annyi lesz a kocsi súlya velem együtt, mint a széria súlya ember nélkül!
Ma jött meg a full karbon crashboxom, azaz az autóm orrészében elhelyezkedő ütközési zóna. Ez a világon az első, ami erre a kocsira full karbonból készül! Remélem nem kell tesztelnem a hatását ütközéstanilag, ezt már elvégezték Schumacher & Co.-ék!
Na ezek az emberek nem láttak még élőben!


AAkkor jött a következő beszólás:
vazze szarok egyet reggel, azt ugyanott vagyok, mint te a tuningoddal!
Na ezt az embert meg már kifejezetten sajnáltam, ha belegondoltam abba, ahogy reggel szarik egy 32kilósat!



Ugyanis eddig itt tartok. Remélem lassan elérem azt a szintet, amikor annyi lesz a kocsi súlya velem együtt, mint a széria súlya ember nélkül!
Ma jött meg a full karbon crashboxom, azaz az autóm orrészében elhelyezkedő ütközési zóna. Ez a világon az első, ami erre a kocsira full karbonból készül! Remélem nem kell tesztelnem a hatását ütközéstanilag, ezt már elvégezték Schumacher & Co.-ék!
Ejjj, Lordie (üdv amúgy
) beleköptél a levesbe!
GoTo "Turbósítunk- tapasztalatok", vagy hogy...
Én makk hüjje vaok a Turbóhoz, én ezt is mind elhiszem neked!

GoTo "Turbósítunk- tapasztalatok", vagy hogy...
Én makk hüjje vaok a Turbóhoz, én ezt is mind elhiszem neked!

Csak elkaptam egy mondatot, sorry, ha nem ez volt a téma, de a nagyobb turbóval, ha nyomáson nem változtatsz nem kell utánaigazítani semmit szvsz, érezni kellene a különbséget (ha elég nagy az új turbód). Az ECU a légnyomást veszi alapul és ahhoz ad benzint, fogalma sincs milyen turbód van, tehát ha a nyomást marad, nincs gond. A teljesítmény különség többek között a az eltérő hatásfoknak és a CFM-nek köszönhető, nagy turbó ideálisabb magas fordulaton, pl. nem melegíti fel a levegőt sem olyan mértékben, mint egy kis turbó ergó az több oxigént tartalmaz.
Esetleg arra gondolt a fickó, aki az elektronika utánigazítást javasolta, hogy hatalmas különbség esetén (pl. OEM T25 helyett - durva példa - T72 :)), az injektorjaid ill. üapumpád lehet nem fogja szeretni a megnövekedett üa.szükségletet és cserélni kell azt, ami esetén valóban új chipet kell írass, új térkép kell.
Esetleg arra gondolt a fickó, aki az elektronika utánigazítást javasolta, hogy hatalmas különbség esetén (pl. OEM T25 helyett - durva példa - T72 :)), az injektorjaid ill. üapumpád lehet nem fogja szeretni a megnövekedett üa.szükségletet és cserélni kell azt, ami esetén valóban új chipet kell írass, új térkép kell.
Az, az igazi súly csökkentés, ha kiszálok a kocsiból





Az nálad olyan 10-20kg lenne!! Hanem több! A fél meki benne van a kocsidba! 





Sulycsökkentés,oké,kirámolom a kesztyütartót,meg a csomagtartot.









Teljesítmény növelése téli projekt, elvileg jön a 122LE-höz még 60, meg egy kis nyomaték is jön még.
Az a generátor kapcsolás nem hoz ám annyit, abban biztos lehetsz. Az is számít valamit, de sajna nem ennyit!
Turbóhoz kuka vagyok, ha azt mondták, akkor biztosan jó lesz!
Üdv: Yas.
Az a generátor kapcsolás nem hoz ám annyit, abban biztos lehetsz. Az is számít valamit, de sajna nem ennyit!
Turbóhoz kuka vagyok, ha azt mondták, akkor biztosan jó lesz!

Üdv: Yas.
No yasec: a Turbo mert nagyobb attol még a motor nem kap tobb levegot, Mert azt az elektronika szabalyozza. (legalabbis nekem ezt mondtak)
hmm köszönöm ablak terén a helyreigazitast.
Az aksi meg szerintem befér, elvileg a gyári is kurva nagy, habar mereteket nem tudok de az enyemtol nagyobbat meg nem lattam:)
azért ekkora mert az indito motornak ossze kell preselnie a gázolajat első körben. aztan mar megy magatól jo esetben:)
yasec te a generátorodra raktál már kapcsolot? azt mondjak fel masodpercet is jelenthet.
ma voltam mérésen 144 le 380 nm nyomaték.. hát evvel nem vagyok megelégedve le ből még kéne 40
nyomaték maradhatna (de sajnos ez nem igy mukodik )
te csinaltal valamit a lottiddal teljesitmeny erdekében ?
hmm köszönöm ablak terén a helyreigazitast.
Az aksi meg szerintem befér, elvileg a gyári is kurva nagy, habar mereteket nem tudok de az enyemtol nagyobbat meg nem lattam:)
azért ekkora mert az indito motornak ossze kell preselnie a gázolajat első körben. aztan mar megy magatól jo esetben:)
yasec te a generátorodra raktál már kapcsolot? azt mondjak fel masodpercet is jelenthet.
ma voltam mérésen 144 le 380 nm nyomaték.. hát evvel nem vagyok megelégedve le ből még kéne 40
nyomaték maradhatna (de sajnos ez nem igy mukodik )
te csinaltal valamit a lottiddal teljesitmeny erdekében ?
Na, akkor sorban:
Örülök, hogy sikerült katalógot kerítened!
Ha valami fordítás kell, szólj csak!
Az az akksi nem lehet kicsi, amit kinéztél magadnak!
Melyik típus pontosan?
Befér majd az eredeti helyére?
Élettartamáról csak annyit, hogy van akinek nagyon sokáig húzza, van akinek nem annyira! Nem szabad kisütve tárolni, azt nem komálja! Meg ne akasszál rá túl sok fogyasztót, mint pl. keményebb hifi cuccos...
Elvileg bírnia kéne olyan 4-5 évet. Sokban attól is függ, hogy milyen a géped töltőrendszere!
Elvileg a kapacitás 1/10-ed részével kell tölteni, 10 órán át, ha külön töltenéd valamilyen tápegységről.
Az a te esetedben annyit jelentene, hogy 5,1A 10 órán keresztül.
A gépedre meg vigyázz, ha túl sovány keverékkel mész egy benzinesnél, akkor leolvadhat a dugattyú. Nem tudom, hogy Diesel-nél ez hogy megy...
Inkább lőjjétek be minél előbb!
Az oldalüveg meg sajna karcolódik! De ez sokmindentől függ! 1 év múlva már én is okosabb leszek!
Függ elsősorban attól, hogy milyen alapot választ az ember! A karcálló bevonatú nyilván a legjobb erre a célra, de az is karcolódik! (csak nyilván sokkal lassabban!)
Azért amit itthon ebben a témában "feszegetnek", az nem biztos hogy mérvadó, nálunk még mindig hódít a polyacrylat, azaz a plexi, ami egy totálisan más anyag! Laikus szemébe a kettő ugyanaz, és hát bevallom, nem biztos, hogy én akár meg tudnám új állapotukban külömböztetni őket egymástól!
De ami tény: a Polycarbonat gyökeresen más! Ez olyan, mint a porcukor meg az ugyanolyan finomra darált só!
Optikailag hiába egyformák, közük nincs egymáshoz!
Én bizti vigyázni fogok rájuk, dzsuvás időben nem fogom húzkodni az ablakokat, és néha kitisztítom a gumiajkakat, amik mindig érintkeznek az üveggel, nehogy valami kis kődarab odaszoruljon, mert ha "mázlim" van, akkor az ellen nincs már védekezés, az majd hasít bele mintát!
Egy szép acélfelni meg nehéz, szóval nehéz dolog ez!
De nem szabad feladni, létezik könnyű alufelni, csak vagy nem olcsó, vagy nehéz hozzájutni!
Ja, és szívesen!
Örülök, hogy sikerült katalógot kerítened!

Ha valami fordítás kell, szólj csak!
Az az akksi nem lehet kicsi, amit kinéztél magadnak!

Befér majd az eredeti helyére?
Élettartamáról csak annyit, hogy van akinek nagyon sokáig húzza, van akinek nem annyira! Nem szabad kisütve tárolni, azt nem komálja! Meg ne akasszál rá túl sok fogyasztót, mint pl. keményebb hifi cuccos...
Elvileg bírnia kéne olyan 4-5 évet. Sokban attól is függ, hogy milyen a géped töltőrendszere!
Elvileg a kapacitás 1/10-ed részével kell tölteni, 10 órán át, ha külön töltenéd valamilyen tápegységről.
Az a te esetedben annyit jelentene, hogy 5,1A 10 órán keresztül.
A gépedre meg vigyázz, ha túl sovány keverékkel mész egy benzinesnél, akkor leolvadhat a dugattyú. Nem tudom, hogy Diesel-nél ez hogy megy...
Inkább lőjjétek be minél előbb!

Az oldalüveg meg sajna karcolódik! De ez sokmindentől függ! 1 év múlva már én is okosabb leszek!
Függ elsősorban attól, hogy milyen alapot választ az ember! A karcálló bevonatú nyilván a legjobb erre a célra, de az is karcolódik! (csak nyilván sokkal lassabban!)
Azért amit itthon ebben a témában "feszegetnek", az nem biztos hogy mérvadó, nálunk még mindig hódít a polyacrylat, azaz a plexi, ami egy totálisan más anyag! Laikus szemébe a kettő ugyanaz, és hát bevallom, nem biztos, hogy én akár meg tudnám új állapotukban külömböztetni őket egymástól!
De ami tény: a Polycarbonat gyökeresen más! Ez olyan, mint a porcukor meg az ugyanolyan finomra darált só!
Optikailag hiába egyformák, közük nincs egymáshoz!
Én bizti vigyázni fogok rájuk, dzsuvás időben nem fogom húzkodni az ablakokat, és néha kitisztítom a gumiajkakat, amik mindig érintkeznek az üveggel, nehogy valami kis kődarab odaszoruljon, mert ha "mázlim" van, akkor az ellen nincs már védekezés, az majd hasít bele mintát!

Egy szép acélfelni meg nehéz, szóval nehéz dolog ez!
De nem szabad feladni, létezik könnyű alufelni, csak vagy nem olcsó, vagy nehéz hozzájutni!

Ja, és szívesen!
Figy Yasec mennyi ennek a top red aksinak az élettartalma? vagy hogy hívják?
No yasec, elkuldtem a katalogus igényemet, és irtak hogy menjek a pesit importálohoz, de o adott nekem egyet for free
sajna a katalogus nemetul van, es az annyira nem fexik, de a számok árulkodoak. talaltam aksit az enyembe hala neked, tudom ez ilyen lottis szemmel kicsit sok
de 17 kilo (gyari kb 30) inditoarama pedig 1400 A es 51 Ah ami megkozeliti a régit
ez mar mektekeri az enyémet is:) de a csere az meg varat magara egy kicsit amig az aksi ki nem nyul.
bent a nagyobb turbo, valtozas meg nem sok, nem sipol, meg nem fustol (kartelgaz kikotese)
akkor lesz majd eredmeny ha az elektronika hozza lesz igazitva.
tenyleg yasec az a tetves muanyag nem karcolodik? barmint az ablakuveg? mintha valaki ezt feszegette volna....
felnirol meg annyit, azert az acélfelni csunyasagga egy "könnyű" vel szemben
meger + forintokat, sajnos
egyebkent yasec köszi a tippeket
sajna a katalogus nemetul van, es az annyira nem fexik, de a számok árulkodoak. talaltam aksit az enyembe hala neked, tudom ez ilyen lottis szemmel kicsit sok
de 17 kilo (gyari kb 30) inditoarama pedig 1400 A es 51 Ah ami megkozeliti a régit
ez mar mektekeri az enyémet is:) de a csere az meg varat magara egy kicsit amig az aksi ki nem nyul.
bent a nagyobb turbo, valtozas meg nem sok, nem sipol, meg nem fustol (kartelgaz kikotese)
akkor lesz majd eredmeny ha az elektronika hozza lesz igazitva.
tenyleg yasec az a tetves muanyag nem karcolodik? barmint az ablakuveg? mintha valaki ezt feszegette volna....
felnirol meg annyit, azert az acélfelni csunyasagga egy "könnyű" vel szemben
meger + forintokat, sajnos
egyebkent yasec köszi a tippeket
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!