A súly csökkentés, mint tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A súly csökkentés, mint tuning

Ezt a forumot azért hoztam létre, mert biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mást is érdekel, de nagyon keveset tudok róla. A tanácsokat főleg Yasectől várom, de természetesen mindenki mástól is aki tud ehhez a témához hozzátenni.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
ChPh
#198
2004. november 17. 12:02
Akkor jó :)

A sufnituning nem mindig biztonságos is:)
V-spec
#196
2004. november 17. 11:54
Jahjam persze, hogy függ attól is, mert gondolom egy kockába (persze ha nem VFTS-nek vagy vmi komolyabb gépnek készül) nem olyan minőségűek kerülnek mint pölö egy svájci tuning műhelyben álló átalakításra váró BMW-ben csakhogy a kedvenceimnél maradjak!
ChPh
#195
2004. november 17. 11:50
hmm, szvsz a módszertől függ :)
V-spec
#194
2004. november 17. 11:42
Mivel könnyített ezért valszeg nem annyira strapabíró!!!!
ChPh
#193
2004. november 17. 11:39
V-spec
#192
2004. november 17. 11:31
Könnyített lendkerekek pölö, aztán csak azon veszed észre magad, hogy a menet közben rommá tört darabok az utastérbe repülnek olyan sebességgel, hogy az nem igazán simogató érzés, elég veszélyes játék, mégis nagyon sokan bevállalják, persze mert non olcsó...
Yasec
#191
2004. november 17. 11:16

Attól még mesze vagyok, és bizonyos dolgokban ez is hasonlít a többi tuningra:
exponenciális jellegű!
Először rel. könnyen bele lehet mászni olyan dolgokba, amit a gyár költségkímélés miatt "elnagyolt", vagy törvények miatt lépett meg. Aztán egyre jobban fogynak ezek a lehetőségek, és egyre inkább olyan megoldások jöhetnek elő, hogy már elég fontos elemeket kéne cserélni, ráadásul egzotikus anyagokra inkább, mint titán, kabon,...
Na akkor lesz drága a móka! Ameddig dolgok eltávolításából áll a munka, na az nagyon olcsó! Ha már az acélt alura cseréled, akkor már kezd költségesebb lenni, és így tovább!
Motortuningnál is az első teljesítménynövelés a legkönnyebb! Aztán egyre nehezebb, mert könnyen az üzembiztonság rovására megy!
Na és itt kezd el veszélyesnek lenni a dolog! Az ilyen játékokba nem szabad belemenni!
ChPh
#190
2004. november 17. 10:51
lassan könyebb lesz az autód, mint én :D
Yasec
#189
2004. november 17. 10:17
Plexi az a kékes televízióba való, hogy ha felrobban a képcső, ne a nézőközönséget ajándékozza meg vele!

A plexi egy cég bejegyzett márkaneve, amúgy az a polyacrylat.
Neked Polycarbonat kell, ami Lexan, vagy Makrolon név alatt fut! A plexi az törik, a polycarbonat nemigazán. Igen, ez rejteget némi veszélyt magában, és emiatt nem megengedett hivatalosan.
Polycarbonat van az új mercik fényszóró"üvege" gyanánt is. Nálam is van most Makrolon lap. Kíváncsiságból befogtam satuba, és vertem széjjel a srkát, de nem tört sehová! Nagyon durva! Ha netán törik, akkor élesen is törhet, de egy 4mm-es nem biztos, hogy bír akkora erőhatást kapni, amitől eltörhet! Azaz ha már akkorát kap, akkor neked már rég mind1.
Nálam mondjuk nem érdekes, hogy ki tudom-e törni, vagy sem, mert belülről lecsatolom a tetőt, és kimegyek rajta, ha úgy alakul!
Amúgy én is most ismerkedek az anyaggal, pénekre készen vannak az oldalüvegeim, csak lehajtani nekem kell majd őket. Elvileg 150 fokon lehet hajlítani.
Aztán a kis súly hozza a másik kis súlyt:
Ha már ilyen könnyű az oldalüveg, akkor nyilván nem kell vasból az ablakemelő mechanika, elég oda a karbon is!

Idő + pénz, mint mindig, ezesetben főleg idő!
Yasec
#188
2004. november 17. 10:07
Hát az enyém szerintem elindítaná, és inkább azon van a hangsúly! Az 6kg az az akksi.
Arra kell csak figyelned, hogy ne legyen annyi fogyasztó rajta, ha éppen nem megy a motor! 17Ah nem húzza sokáig! De talán lehetne neked egy kicsit nagyobb tuning akksit is venned! Akkor már lesz akkora indítóáramod, hogy Szibériában is indulna!
Yasec
#187
2004. november 17. 10:04
Pedig az lenne a normális!
Talán mert US version?
Na mind1! Nem tudtam, hogy ilyen őskövületed van!
Yasec
#186
2004. november 17. 10:03
Hali!
Ha én le tudok szedni 100kg-t, az még neked nem jelent semmit!
Más egy jólmegtervezett szériagépből csipegetni, meg egy ilyen manufakturális módon előállítot gépből leszedni!

Az Osztrákok szerintem küldeni fogják a katalógot! Nekem ingyen adták, de nem kellett postázni, amikor ott voltam, hoztam belőle!
CaLiDoR
#185
2004. november 16. 22:49
yasec, honnan lehet plexi ablakokat szerezni?

mi a negativuma? ha felborulsz és ég az auto nem tudod kitorni? vagy mi?

koszi varom valaszod
CaLiDoR
#184
2004. november 10. 20:51
http://www.cartestsoftware.com/cartest4.5/index.html

és ezt ismeritek? ajanlom mindenkinek. mindent lehet rajta tesztelni

pl: lecsökkentettem a kocsi kerekeit 5-5-5-5 kiloval
es javult a gyorsulas 0.2 sec el
CaLiDoR
#183
2004. november 10. 20:44
Na megnéztem az aksimat

80 a/h rás 600 az indito árama


lemérni nem tudtam mert kiszerelest valami akadályozta, de neztem hasonlo aksikat, es a tömege: 30 kg

otlet yasec?:) jo lesz az tápos aksi bele?
ChPh
#182
2004. november 08. 19:48
kicsit OFF.
Jah, nekem is zörög az ablak menet közben, baxus...
Viszont az én gyári gyorsulásom szerintem igaz, bár még nem mértem, de reálisnak tűnik
ON
D
#181
2004. november 08. 19:44
muanyagtank apu :D, ebbe a hondaba :D ne gunyolodjal :D
CaLiDoR
#180
2004. november 08. 19:37
Azt szamolgattam amugy ha a lottibol 100 kilot ki lehet venni akkor az enyembol ketszazat is

yasec rendeltem katalgosut attol az osztrák cégtől, vajon el is kuldik?

te is rendeltél? gondolom utanvetelre gondoltak avval a 10 euroval
Ottohoner
#179
2004. november 08. 19:33
Ne hazudjááá!!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 358 találat 18 oldalon