A súly csökkentés, mint tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A súly csökkentés, mint tuning

Ezt a forumot azért hoztam létre, mert biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mást is érdekel, de nagyon keveset tudok róla. A tanácsokat főleg Yasectől várom, de természetesen mindenki mástól is aki tud ehhez a témához hozzátenni.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
DodgeM
#298
2004. december 04. 13:09
Hi all!

1760 kg -ból kellene könnyítenem, lehetőleg minél többet. Ötletek vannak csak címek kellenének..
motorháztetőm 30kg
2 első ülésem 50kg
oldalablakok 10-10 kg
...

THX.
Lordie
#297
2004. december 04. 09:38
"olyan vagyok, mint te, csak nagyobb autóval játszom!" Ez nagyon jó!

Nem hiszem, hogy olvassa (legalábbis remélem nem ).
Nem akarta elárulni, hogy honnan szerzi, csak, hogy ha jó leszek, a Jézuska hozza.


ChPh
#296
2004. december 04. 09:36
Ülsz a földön és brummoigva tolod az autódat?
Nous
#295
2004. december 04. 08:23
Karc problémára nem, jelentene megoldást autóüveg fólia?
Yasec
#294
2004. december 04. 01:20
Rendes asszony, jól választottál!
Ott rendelte meg?
Vagy honnan tudta meg?
Olvassa a fórumot?
Ki mit kér még? Bevállalom a Jézuska központi elsztó szerepét is!
A fiamnak is mondtam már: "olyan vagyok, mint te, csak nagyobb autóval játszom!"
Lordie
#293
2004. december 04. 00:13
Yasec, köszi szépen! Még jó, hogy említettem asszonynak most este, hogy írtad hol lehet kapni, kiderült a Jézuskától ő már megrendelte...
Lordie
#292
2004. december 04. 00:04
Nem, nem az vagyok :) Oldalamon sok infót találsz a tapasztalatokról, apróbb szívás akad (most pl. 1 hónapja egy átkozott vákuumeséssel küzdök magas fordulaton, amit MBC okoz), de szerencsére komoly műszaki probléma nincs, a verda rendesen megy. Lassan 6e km lesz benne.
Yasec
#291
2004. december 03. 22:43
Hali!
S2000-es mocit nem lehet Lottiba belefaragni, meg nem is lenne értelme.
Vagy a Civic Type-R-t teszik bele, vagy az Integra 1,8-as motorját, de mindenképp olyat, ami egy FWD-s gépben volt előtte, mivel a Lotti ugyan RWD, de a hajtáslánc ugyanaz, mint az elsőkerekesekben, motor keresztben, a váltóval együtt.
Az S2000-es motor teljesen másképp van a méretekkel, váltóval együtt meg már szinte kilógna a Lotti oldalán!
Ha én valaha motort cserélek benne, akkor valószínűleg a Ford Duratecet kapja majd, vagy a 2 literest, vagy a 2,3-ast. Ez az a motor, amit a Mazdával fejlesztettek, vagy 20kg-al könnyebb, mint a Honda, rengeteg tuningcuccos kapható hozzá, és a tuning is, meg a gyári alkatrész is jóval olcsóbb a Hondáénál.
Amúgy jól működnek a Type-R-es Lotusok, 12,4-es 402m-t mondanak nekik gyorsulásra.
Yasec
#290
2004. december 03. 22:37
Ez nem igaz. Az öntvény talán még jobban is bírja, de alapjában véve anyagfüggő, nem gyártási technológia függvénye!
CaLiDoR
#289
2004. december 03. 20:51
Yasec, S2000 es motorján nem gondolkoztál?, valahol azt olvastam a lotust, ot szoktak elkezdeni tuningolni.

Lordi te vagy az a lordi aki valami 260 at ment jetbaggel?:) mert valaki rávilogott?

hogy birja a vtec a turbot? mennyi ideje van bent? negativ tapasztalatok?
szabyk
#288
2004. december 03. 17:39
nekem is van ilyenem,d eez csak csőbol készült leömlőre jó nem?öntvény állítólag elég alatta igaz ez?
Yasec
#287
2004. december 03. 16:10
Na, akkor van már újdonság a Polycarbonate oldalüvegemre:
Origi 4mm-es üveg: 3,4 kg
PC: 1,4kg.
Szóval ez az arány! Plexi (azaz polyacrylat) is hasonló súlyban lehet, csak az karcolódósabb, meg törékenyebb.
Üdv: Yas.
Yasec
#286
2004. december 03. 01:01
35 Euro egy 25mm széles, 15m hosszú tekercs.
De lesd meg itt:
Jansen Competition
Lordie
#285
2004. december 01. 00:37
Igen, lécci nézd már meg mennyibe fáj egy tekercs. Egyébként nekem is jól jön a motortér hőm. csökkentése (csak a leömlő ne repedjen szét tőle ), legalább nem "füstöl" a motorháztető esőben
Yasec
#284
2004. december 01. 00:22
Nekem főleg a motortér hőm.csökkentése a cél.
Ott van a leömlő a hátamnál...
Yasec
#283
2004. december 01. 00:21
NEM!
Ósztriában van még belőle!
Nem occsó, sajna.
Utánanézzek, hogy mennyi?
Lordie
#282
2004. november 30. 23:35
És nem akarsz megválni attól az kipuff kötszertől?
Napalm-gsm
#281
2004. november 30. 21:55
Nyugi, a hifit én sem vágom nagyon, de erre emlékeztem...
Yasec
#280
2004. november 30. 21:34
Ezt mind el is hiszem neked!
Azért írtam is, hogy nem mai dolog!
Max. az frissebb téma, hogy most már ügyelnek a súlyra is, azaz egy neodiummágneses hangszóró keretét elkészíthetik kompozitból is. Sajna ezeket sokszor nehéz megkülömböztetni a szar műa. kosarastól, mert a fröccsönthető kompozit optikailag nem minden esetben tér el egy olcsó műanyagtól.
A Rainbow gondolom nem occsó kategória.
Lehet, hogy ők más miatt alkalmazták a neodiumot, gondolom náluk még fém a kosár is, nem?
Ebben a témában csak érintőlegesen tudok beleszólni, már foggggalmam sincs, mik vannak a piacon.
Napalm-gsm
#279
2004. november 30. 21:25
Na azért a Neodium mágnest viszonylag régebb óta alkalmazzák az autóhifiben, ma már majdnem minden gyártónál megtalálod, a nevesebbeknél 100%, de ha jól emlékszem a Rainbow dobott ki valami extra könnyű szettet...
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 358 találat 18 oldalon