A súly csökkentés, mint tuning
aktuális téma

Ezt a forumot azért hoztam létre, mert biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mást is érdekel, de nagyon keveset tudok róla. A tanácsokat főleg Yasectől várom, de természetesen mindenki mástól is aki tud ehhez a témához hozzátenni.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ez egy magas hőtartó szalag, amit csövekre kell tekerni. Jelen esetben a kollektoron ill. az Intercooler-turbó közötti csöven akarom használni, hogy a motortér hőmérséklete csökkenjen, a kiáramló gáz sebessége a turbóhoz megmaradjon (ne hűljön) és az Intercoolerhez jutó levegőt ne melegítse vissza a turbó utáni forró leömlő. Ez utóbbit nem tekerem be.
bocs, de ez mi?
(tudom, h műveletlen vagyok, ezért kérdem :) )

(tudom, h műveletlen vagyok, ezért kérdem :) )
Persze freewebes kép nem jelenik meg :( Mindegy, szóval itt van róla a fotó.
"Véletlenül" megláttam ma du. a tekercs bandázsomat. 2x5m-t vett (5cm széles). Te hogyan tetted fel? (az érdekel, hogy a végeket mivel, hogyan rögzítetted?) Mert néztem fotókat és egyiken sincs se bilincs, se látható rögzítési mód. Igaz az amcsi wrap tape, amiket nézegettem, egyik felén vmilyen alumínium féle anyag van és vmi sprayt is adnak hozzá, az enyém pedig mindkét oldalon uolyan. Akitől szerezte (nem árulja el ki az :)) se tudja.
Egyébként a dobozon Jacky Auto Sports, Tasma Termycna vagy mi van írva :)
http://lordie.fw.hu/Bandage.jpg
Egyébként a dobozon Jacky Auto Sports, Tasma Termycna vagy mi van írva :)
http://lordie.fw.hu/Bandage.jpg
Nem rossz oldal, csak nekem egy kicsit áttekinthetetlen.
Én jobban szeretem a lehetőleg informatív, összehasonlító jellegű táblázatokat.
Ez itt olyan reklámjellegű, az nem jó annyira.
Mire kihámozza az ember azt, hogy melyik mennyi súlyú, eltelik néhány óra.
Persze ha tetszik egy bizonyos design, akkor jó ez az oldal, de én fordítva csinálom:
megnézem a legkönnyebb felniket, és azok közül kiválasztom, hogy melyik tetszik!
Én jobban szeretem a lehetőleg informatív, összehasonlító jellegű táblázatokat.
Ez itt olyan reklámjellegű, az nem jó annyira.
Mire kihámozza az ember azt, hogy melyik mennyi súlyú, eltelik néhány óra.
Persze ha tetszik egy bizonyos design, akkor jó ez az oldal, de én fordítva csinálom:
megnézem a legkönnyebb felniket, és azok közül kiválasztom, hogy melyik tetszik!

Írtam, hogy nem tudom őket kívülről.
Mé, szexoldal???
Na, akkor majd Google-ban megkeresem neked őket!
Mé, szexoldal???

Na, akkor majd Google-ban megkeresem neked őket!

Hi Yas!
Nézd meg a linkeket amiket írtál !!!!


Nézd meg a linkeket amiket írtál !!!!



Hááát, ezek csak címszavak voltak.
Igazán könnyű ülést a Reverie gyárt pl., asszem a következő a címük:
www.reverie.co.uk
(Azért nem írtam linkbe, mert én sem tudom.)
Ott 2kg felett nem sokkal van a karbon ülés, és állítólag nagyon kényelmes!
A többi miatt meg látni kéne a gépet, mert így k.nehéz bármit is mondani róla.
Felni kérdés: Superleggera nem könnyebb? (Mint az itthon elérhető könnyű felni egyike)
Amúgy meg van könnyű felni dögivel, de sajna USA + Japánban.
Talán a www.wheelweights.com -on nézelődhetsz, ha jól írtam a címét. (De ezt sem tudom biztosra.
)
Ha jársz Győrbe a gyorsulásra (márpedig a képen úgy festett), akkor majd bizti összefutunk majd! Én ott leszek!
Üdv: Yas.
Igazán könnyű ülést a Reverie gyárt pl., asszem a következő a címük:
www.reverie.co.uk
(Azért nem írtam linkbe, mert én sem tudom.)
Ott 2kg felett nem sokkal van a karbon ülés, és állítólag nagyon kényelmes!
A többi miatt meg látni kéne a gépet, mert így k.nehéz bármit is mondani róla.
Felni kérdés: Superleggera nem könnyebb? (Mint az itthon elérhető könnyű felni egyike)
Amúgy meg van könnyű felni dögivel, de sajna USA + Japánban.
Talán a www.wheelweights.com -on nézelődhetsz, ha jól írtam a címét. (De ezt sem tudom biztosra.

Ha jársz Győrbe a gyorsulásra (márpedig a képen úgy festett), akkor majd bizti összefutunk majd! Én ott leszek!

Üdv: Yas.

Hi All! + Yasec!
Pótkerék NO, Szigetelés No, Hátsó ülés 2 cm szivacs(20dkg), felni 9X17(ebből melyik könnyű
)
4WS sziv+korm.mű max 10kg ,annyit nem ér
Ha lehet REKLÁMokat kérek
, Címeket!!! Please...
Pótkerék NO, Szigetelés No, Hátsó ülés 2 cm szivacs(20dkg), felni 9X17(ebből melyik könnyű

4WS sziv+korm.mű max 10kg ,annyit nem ér
Ha lehet REKLÁMokat kérek

Én úgy tudom hogy vannak külső felhasználásra is. Persze a hagyományos autófóliát belülre szokták rakni. Pl: thomyfólia oldalán vannak a fóliákról technikai adatok és abban szerepel hogy ezek is karcálló réteggel vannak ellátva. Meg ha karcolódik is talán egyszerűbb azt cserélni mint egy PC-t. (és talán olcsóbb is)
Hoppsz, sorry, lemaradt:
A fóliákat mindig belülre rakják, tudtommal kívül nem bírná.
Nekem is kell majd fóliáznom, mert a védőréteg csak asszem a külsején van.
Na meg full áttetsző üveg egy kicsit béna...
Erre akkor jön rá az ember, ha már bennt van a helyén a víztiszta verzió.
Amúgy a fólia is csak egy műanyag, a kopásállósághoz meg keménység kell, amíg világ a világ!
A fóliákat mindig belülre rakják, tudtommal kívül nem bírná.
Nekem is kell majd fóliáznom, mert a védőréteg csak asszem a külsején van.
Na meg full áttetsző üveg egy kicsit béna...
Erre akkor jön rá az ember, ha már bennt van a helyén a víztiszta verzió.
Amúgy a fólia is csak egy műanyag, a kopásállósághoz meg keménység kell, amíg világ a világ!

Ohó, nem semmi :)
ebből semmit sem tudnék SK megsinálni :))
Minden élismerésem :)
ebből semmit sem tudnék SK megsinálni :))
Minden élismerésem :)
Pótkerék? Dobjál be helyette egy doboz sprayt!
Hátul semmilyen ülés sincs?
Szigetelések?
Könnyebb felnik?
Akksi könnyítése?
Te látod a gépet, neked kell tudni, hogy merre lehet elásva a súly. Gondolom olyan kemény beavatkozást nem akarsz eszközölni, hogy 4WS-t átalakítani 2WS-re...
Ami tény az tény: 1 tonnával nehezebb vagy nálam.
Hátul semmilyen ülés sincs?
Szigetelések?
Könnyebb felnik?
Akksi könnyítése?
Te látod a gépet, neked kell tudni, hogy merre lehet elásva a súly. Gondolom olyan kemény beavatkozást nem akarsz eszközölni, hogy 4WS-t átalakítani 2WS-re...
Ami tény az tény: 1 tonnával nehezebb vagy nálam.

Hát valahogy úgy!
Még maradt nyárról néhány "csatanyom", azokat próbálom orvosolni, meg előkészítem ragasztásra a karbon crashboxot, meg előkészítem az új hengerfejet a szereléshez, mindjárt leesztergálom az anyákat a szívósor felerősítéséhez, meg még esztergálnom kell gyűrűket a szívósor kimenetéhez, mert ott egy lépcső van a csatlakozásnál, és a fejet már nem akarom kibővíteni, kéne egy funkcióját vesztett szenzor leblindeléséhez egy darabot marni aluból, aztán a versenyakksimhoz kéne végre egy rögzítést fabrikálni, mert csak ronygyokkal volt kiékelve, aztán ki kéne marni az első telófelfüggesztésemet, amitől a gép orra 12mm-el lejjebb kerül majd, aztán ahhoz még csavarokat rövidíteni, elöl az összes futóműcsavart kicserélni 10.9-esre, szóval még jó hosszú lenne a lista, de nem folytatom.
Tavaszra csak végzek vele!

Még maradt nyárról néhány "csatanyom", azokat próbálom orvosolni, meg előkészítem ragasztásra a karbon crashboxot, meg előkészítem az új hengerfejet a szereléshez, mindjárt leesztergálom az anyákat a szívósor felerősítéséhez, meg még esztergálnom kell gyűrűket a szívósor kimenetéhez, mert ott egy lépcső van a csatlakozásnál, és a fejet már nem akarom kibővíteni, kéne egy funkcióját vesztett szenzor leblindeléséhez egy darabot marni aluból, aztán a versenyakksimhoz kéne végre egy rögzítést fabrikálni, mert csak ronygyokkal volt kiékelve, aztán ki kéne marni az első telófelfüggesztésemet, amitől a gép orra 12mm-el lejjebb kerül majd, aztán ahhoz még csavarokat rövidíteni, elöl az összes futóműcsavart kicserélni 10.9-esre, szóval még jó hosszú lenne a lista, de nem folytatom.
Tavaszra csak végzek vele!

aha, szóval a srácod is csavarhúzóval járkál és mindent összerak? :D
Éppen mit építesz?
Éppen mit építesz?
Most nem!
Most állok egy alkatrészkupac közepén, és csavarozgatom össze az elemeket...
Remélem nemsokára brummog már!
Most állok egy alkatrészkupac közepén, és csavarozgatom össze az elemeket...

Remélem nemsokára brummog már!

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
Hát az a cuccos, amit én vettem (és még nem raktam fel), az 25mm széles, és semmilyen dolog nincs hozzá, hogy rögzítse az ember, azaz van, de azt külön kell hozzá megvenni.
Az meg az a fémből készült rögzítő, amit össze kell akasztani, majd egy harapófogóval egy adott helyen össze kell huzatni. Biztosan van valami neve, de most nem jut eszembe. Egy nagyon primitív bilincs! Szerintem valami egyszerűbb, szívósabb dróttal is elvégezheted ezt a dolgot! Csak sokat tekerj egymás mellé, és ne húzd meg, mint állat!