A súly csökkentés, mint tuning
aktuális téma

Ezt a forumot azért hoztam létre, mert biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mást is érdekel, de nagyon keveset tudok róla. A tanácsokat főleg Yasectől várom, de természetesen mindenki mástól is aki tud ehhez a témához hozzátenni.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ammegmilyen? 

ja igen és ilyen spirálcellás akumlátort hol találok?
milyen akcio és mivel?:)
koszi a helpet yasec, meg mindenki
hát marógépem sajnos nincsen
de azt megertettem hogy az ut nem mozgolépcsovel van kikövezve:)
koszi a helpet yasec, meg mindenki

hát marógépem sajnos nincsen
de azt megertettem hogy az ut nem mozgolépcsovel van kikövezve:)
Milyen akcio?? 

Ezt én is így tudom.
Volt múltkor valami akció is ezekkel, nem?
Volt múltkor valami akció is ezekkel, nem?

CaLiDor:
El kell hogy keserítselek, de a legtöbb cumót magad kell hogy elkészítsed. Legtöbbször még a világpiacon sincs "súlytuningos" cucc!
Az én gépemnél ennek hagyománya van, és piaca is, hogy könnyű alkatrészek készüljenek hozzá, de még én is a marógéppel/esztergával meg az összes többi gépemmel mesterkedek azon, hogy könnyítsek, és mellette maradjon szinte ugyanolyan küllemű a gépem, mint előtte!
D: "Amugy meg a sulycsokkentes penz kerdese csak..."
Azé is, de főleg idő kérdése az, meg a kitartásé! Embertelen időket el lehet vele tölteni, hogy analizáljad, hogy honnan tudsz mennyit leszedni, mennyiért, megéri-e, honnan lehetne könnyebben, stb...
Ez a legkeményebb tuning, abban biztosak lehettek!
Kicsi lépések nagyon sok áldozattal. A következetesség a fő szentírás!
El kell hogy keserítselek, de a legtöbb cumót magad kell hogy elkészítsed. Legtöbbször még a világpiacon sincs "súlytuningos" cucc!
Az én gépemnél ennek hagyománya van, és piaca is, hogy könnyű alkatrészek készüljenek hozzá, de még én is a marógéppel/esztergával meg az összes többi gépemmel mesterkedek azon, hogy könnyítsek, és mellette maradjon szinte ugyanolyan küllemű a gépem, mint előtte!
D: "Amugy meg a sulycsokkentes penz kerdese csak..."
Azé is, de főleg idő kérdése az, meg a kitartásé! Embertelen időket el lehet vele tölteni, hogy analizáljad, hogy honnan tudsz mennyit leszedni, mennyiért, megéri-e, honnan lehetne könnyebben, stb...
Ez a legkeményebb tuning, abban biztosak lehettek!

Kicsi lépések nagyon sok áldozattal. A következetesség a fő szentírás!

Rosszul állt neki az, aki ezáltal elcsúfítja a kocsiját!
Igaz, ezen eleve nem olcsó tuningnak is a legdrágább műfaja az, ha szinte semmi sem látszik, de funkciók megmaradtak, vagy még jobbak is lettek, a kilók meg csökkentek!

Igaz, ezen eleve nem olcsó tuningnak is a legdrágább műfaja az, ha szinte semmi sem látszik, de funkciók megmaradtak, vagy még jobbak is lettek, a kilók meg csökkentek!

köszi a tippet otthoner ezek jo linkek, lesz mit nézelődni rajta, és azt nem tudjatok hogy van e valahol használt felni kereskedés:) mert igy folossé fog majd válni a távoli jovoben a kerék
Óvatossan csak....
de bitang verda lesz ha ilyneken gondolkozol...

de bitang verda lesz ha ilyneken gondolkozol...
Ezt nem lehetne a turbositunk topicba?



Hat nekem azert hibrid a turbo mert maskepp nem lehet nagyobbat rarakni, legalabb is nekem ezt mondtak .
azert fustgepet nem akarok, valami részecskeszurot vagy ket katalizatort be fogok tenni csak a konnyebfajtabol, a kartelgázt pedig nem szeretnem tobbet a motormban latni
varhatoan olyan 180 le lesz, nyomatek meg akar 500 is lehetne, de azt mondtak
akkor a kuplung hamar feladja a szolgálatot,
-mondtam akkor erositsuk meg
erre azt mondtak
akkor a valto fog elroppanni
-es ha azt is megerositenenk?
akkor a hajtokar fog kikonyokolni:)
valaminek tornie kell:)))
amugy asr t mar rendre kapcsolom ki, inkabb a kerek kopjon mint a kuplung
azert fustgepet nem akarok, valami részecskeszurot vagy ket katalizatort be fogok tenni csak a konnyebfajtabol, a kartelgázt pedig nem szeretnem tobbet a motormban latni
varhatoan olyan 180 le lesz, nyomatek meg akar 500 is lehetne, de azt mondtak
akkor a kuplung hamar feladja a szolgálatot,
-mondtam akkor erositsuk meg
erre azt mondtak
akkor a valto fog elroppanni
-es ha azt is megerositenenk?
akkor a hajtokar fog kikonyokolni:)
valaminek tornie kell:)))
amugy asr t mar rendre kapcsolom ki, inkabb a kerek kopjon mint a kuplung
Elirtam! Kell egy s a végéra! http://www.wheelweights.net/
Oz felniket itthon az y2000 forgalmaz de nekik is a régi árak vannak még fent! A superleggera 15colba 50e/db, de a superturismo is elég jó sulyban van, Az ára meg superturismo (tavalyi modell) 37e/db, superturismo GT (idei modell) 39e/db. Mind kettöt lehet még kapni.
ezekszerint en vagyok a bena, de sehol nem talaltam oz felnisulyokat... te a netrol tudtad kinezni? honnann???
otthoner rauszitottam a keresot
de a magyar forgalmazot nem talaltam meg az oz felnire tipp? hol tudok olvasgatni az arakrol rolla?
de a magyar forgalmazot nem talaltam meg az oz felnire tipp? hol tudok olvasgatni az arakrol rolla?
Én nem vagyok ilyen mágus ezekben a dolgokban sajnos:(((
de szerintem tutti furtti hogy meg lehet oldani...
de szerintem tutti furtti hogy meg lehet oldani...
Na ezt fontolóra veszem.
AKi megteheti:))))nekem marda gyári turbincsek.
Van most két srác az unocluban Audi TT turbo van benne az övékbe 6.6 a mért adat a 100ig:)))
Szóval ha van zsé akkor lehet hol kezdni csak Én most már aSufnira megyek:)
AKi megteheti:))))nekem marda gyári turbincsek.
Van most két srác az unocluban Audi TT turbo van benne az övékbe 6.6 a mért adat a 100ig:)))
Szóval ha van zsé akkor lehet hol kezdni csak Én most már aSufnira megyek:)
Amugy bár könynü felni márka: SSR (Yasec kedvence
), Volk, 5zigen, enkei, stb.

Én is most akarok felnit cserélni pont ezért! Az itthon kaphato legkönnyebb felni az OZ superleggera.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!